Mitä päätit sen koulun ja lapsen (nuoremman) hoidosta pois ottamisen suhteen? Siitä oli ketju jokunen kk sitten?!
Otin kuopuksen kotihoitoon ja lopetin kokopäiväisen opiskelun. Aloitin iltalukion tuossa joku aika sitten
TUitui, koskas me aletaan hommiin??
Mä pistän kankaat viimeinen päivä tilaukseen ja käyn samana päivänä jättirätissä kattomassa et löytyiskö jotain halpaa ja kivaa kangasta