Kyselkääs nyt sit multakin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Freiya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä päätit sen koulun ja lapsen (nuoremman) hoidosta pois ottamisen suhteen? Siitä oli ketju jokunen kk sitten?!

Otin kuopuksen kotihoitoon ja lopetin kokopäiväisen opiskelun. Aloitin iltalukion tuossa joku aika sitten :)

TUitui, koskas me aletaan hommiin??

Mä pistän kankaat viimeinen päivä tilaukseen ja käyn samana päivänä jättirätissä kattomassa et löytyiskö jotain halpaa ja kivaa kangasta :) Et heti kun saan mulle vaan kangasta :D
 
"Anonyymi kirjoitti...

Ikävä kuulla, että tilanne ystävien suhteen on ollut noin huono. :/ Ystäväthän ovat osittain se elämän suola, ainakin minulla. Tärkeintä on, että voin luottaa heihin joka tilanteessa.
Kirjoitan nyt anonyymisti, mutta tunnen sinut ihan "livenäkin", vaikka ei liki viiteen vuoteen ole nähtykään. Oletko joskus miettinyt sitä, että ystävänäsi oleminen saattaa olla aika raskasta? En tarkoita vain sen suhteen mitä olet kokenut, vaan esim itsetuntosi suhteen. Sinua täytyy jatkuvasti kannustaa ja itsetuntoasi pönkittää kun mollaat ja halveksut itseäsi. Tiedän, koska olen itse samanlainen. Joku ystävistäni sen minulle täräytti päin naamaa, mikä alkuun hiukan ehkä joo loukkasi, mutta sai sitten ajattelemaan asiaa.

Kiva kun jaksat pitää blogia, mukava käydä lueskelemassa. =)"

Miksi olet vastannut tähän kommenttiin niin kärkkäästi ja halveksuvasti? Minun silmiini kommentin kirjoittaja ei tarkoittanut mitään pahaa tässä kommentissaan, eikä seuraavassakaan. Hänhän kertoo itsekin olevansa luonteeltaan samanmoinen, eikä millään tavalla hauku, lyttää tai arvostele sinua, vaan koittaa auttaa sinua tilanteessasi. Joskus on hyvä mennä itseensä ja miettiä asioita myös toiselta kannalta. Nousta sieltä itsesäälin syövereistä ja avata silmiään.
 
No mä en mielestäni kyllä mitenkään kärkkäästi kommentoinut. Mutta siis ihminen joka ei ole liki viiteen vuoteen tavannut mua, ei todellakaan tunne mua. Ja sen perusteella mitä mä kirjoitan nettiin ei kerro musta kaikkea. Kuopuksen odotuksen ja synnytyksen jälkeen mä olen muuttunut paljon, tosi paljon.



En mä tiedä :D Mä juon drinkkejä niin harvoin :D

tykkäätkö käydä yhtään viihteellä,milloin viimeksi käynyt?:)
 
tykkäätkö käydä yhtään viihteellä,milloin viimeksi käynyt?:)

Joskus käyn kerran viikossa ja joskus en käy kolmeen kuukauteen, eli tosi vaihtelevasti :) Ja tietysti se vähän riippuu et mikä lasketaan viihteellä käymiseks :D

missä olet oppinut meikkaamaan?Vertailin noita blogin kuvia ja huima ero :)

:D Ihan itse oon :snotty: Haaveilen kyllä työstä kosmetiikka-alalla mutten ole vielä päässyt kouluun... Nyt yritetään iltalukion kautta ammattikorkeaan ja jollen pääse niin sitten ihan lukion jälkeen amikseen :D
 
onko sulla monta tatskaa ja missä?:)

4-5, riippuu miten noi haluaa laskea. Niskassa, nilkassa, ranteessa ja rintakehässä. Rinnalla on kaks kuvaa jotka voi periaatteessa laskea yhdeksi kuvaksi tai kahdeksi erilliseksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;23452771:
Mikä sun selässä on vikana?

Iskias ja yläselkä/niska on jatkuvasti kipeänä rasituksesta.

[QUOTE="hei";23452825]Tupakoitko? Tupakoitko kun odotit lapsiasi? Miten pärjästi kun sait lapsen niin nuorena, vahtasiko sossut tms?Minkä pituinen olet?[/QUOTE]

Poltan silloin tällöin. Raskauksista olen ollut suurimman osan polttamatta.
Hyvinhän mä pärjäsin koska mulla oli tosi laaja tukiverkosto. Tietysti sossut vahtasi, onhan mulla lastenkotitausta.
Olen n. 166 cm pitkä.
 
[QUOTE="vieras";23453045]mitä sun hienoille sinisille silmille tapahtui? nykykuvissa ruskeat?? (ja onneks petrasit noiden kulmakavrojen kanssa!)[/QUOTE]

:D Joo ne oli aika järkyt kun olin nuorempi :D
Olen pitänyt nyt ruskeita piilareita kun ne on vaan niin kivat :3
Torstaina tuli kyllä postissa siniset piilarit :) Värittömät kuukausilinssit maksaa ihan mielettömästi verrattuna noihin korealaisiin vuosilinsseihin.
 
:D Joo ne oli aika järkyt kun olin nuorempi :D
Olen pitänyt nyt ruskeita piilareita kun ne on vaan niin kivat :3
Torstaina tuli kyllä postissa siniset piilarit :) Värittömät kuukausilinssit maksaa ihan mielettömästi verrattuna noihin korealaisiin vuosilinsseihin.

siniset ehdottomasti :) sopii hyvin tummien hiusten kanssa!

mistä muuten tilailet noita värillisiä? itse oon meinannut mut enpä ole saanut aikaseksi..
 
[QUOTE="vieras";23453076]siniset ehdottomasti :) sopii hyvin tummien hiusten kanssa!

mistä muuten tilailet noita värillisiä? itse oon meinannut mut enpä ole saanut aikaseksi..[/QUOTE]

Mä olen tällä hetkellä itseasias punapää :D

[QUOTE="joo";23453077]Mistä niitä korealaisia saa?itekin tartten[/QUOTE]

Esim tuolta:
EYECANDYLENS.COM - Buy Circle Lens - Cosmetic Contact Lens Shop - Colored Contacts - Color Contact Lenses - Circle Contact Lens - Korean Circle Lens - Karacon - Meitong
Ja
CIRCLE LENS - PinkyParadise.com - Circle Contact lens, Color Circle Lenses, Korean circlelens & circlelenses
:)
 
Ouuu katselin ekaa kertaa blogiasi ja katoin videon. Vaikka kuvia olen nähnyt, on tosi outoa nähdä "elävää" kuvaa :D Sama ku tuntui oudolta ekaa kertaa nähdä jonkun kuva jonka oli pitkään vaan nikkinä lukenu, ajattelin erilaiseksi jollain tavalla :D Ihana blogi :)
 
Ouuu katselin ekaa kertaa blogiasi ja katoin videon. Vaikka kuvia olen nähnyt, on tosi outoa nähdä "elävää" kuvaa :D Sama ku tuntui oudolta ekaa kertaa nähdä jonkun kuva jonka oli pitkään vaan nikkinä lukenu, ajattelin erilaiseksi jollain tavalla :D Ihana blogi :)

:laugh: Joo se on aika hämmentävää :D Ja mä oon monesti saanu kuulla kuulostavani oudolta :D Tai no ei oudolta, mutta kuulemma ihmiset on pelkkien kuvien perusteella kuvitellut mun kuulostavan erilaiselta :D

[QUOTE="vieras";23453132]Oletko ollut yhteyksissä Savannaan? mitä sille kuuluu?[/QUOTE]

Mitäs se :) On tyytyväinen elämäänsä ja häitä suunnittelee :)
 
:laugh: Joo se on aika hämmentävää :D Ja mä oon monesti saanu kuulla kuulostavani oudolta :D Tai no ei oudolta, mutta kuulemma ihmiset on pelkkien kuvien perusteella kuvitellut mun kuulostavan erilaiselta :D



Mitäs se :) On tyytyväinen elämäänsä ja häitä suunnittelee :)

Kuulostat sellaselta lempeä-ääniseltä. Ajattelin enemmän sellasta vähän käheää ja "kovempaa" ääntä :D Ja puheltyylikin on erilainen, sellanen kiltti :) Ei en ajatellut sun olen ilkeä, vaan...no jos ymmärsit mitä tarkoitin :xmas:
 
Kuulostat sellaselta lempeä-ääniseltä. Ajattelin enemmän sellasta vähän käheää ja "kovempaa" ääntä :D Ja puheltyylikin on erilainen, sellanen kiltti :) Ei en ajatellut sun olen ilkeä, vaan...no jos ymmärsit mitä tarkoitin :xmas:

Joo, mä oon hyvin tietoinen siitä millaisen kuvan mä annan itsestäni esim täällä :D Oikeasti mä olen kaikin mahdollisin tavoin kiltimpi, pehmeämpi jne :xmas:
 

Yhteistyössä