[QUOTE="vieras";23452564]"Anonyymi kirjoitti...
Ikävä kuulla, että tilanne ystävien suhteen on ollut noin huono. :/ Ystäväthän ovat osittain se elämän suola, ainakin minulla. Tärkeintä on, että voin luottaa heihin joka tilanteessa.
Kirjoitan nyt anonyymisti, mutta tunnen sinut ihan "livenäkin", vaikka ei liki viiteen vuoteen ole nähtykään. Oletko joskus miettinyt sitä, että ystävänäsi oleminen saattaa olla aika raskasta? En tarkoita vain sen suhteen mitä olet kokenut, vaan esim itsetuntosi suhteen. Sinua täytyy jatkuvasti kannustaa ja itsetuntoasi pönkittää kun mollaat ja halveksut itseäsi. Tiedän, koska olen itse samanlainen. Joku ystävistäni sen minulle täräytti päin naamaa, mikä alkuun hiukan ehkä joo loukkasi, mutta sai sitten ajattelemaan asiaa.
Kiva kun jaksat pitää blogia, mukava käydä lueskelemassa. =)"
Miksi olet vastannut tähän kommenttiin niin kärkkäästi ja halveksuvasti? Minun silmiini kommentin kirjoittaja ei tarkoittanut mitään pahaa tässä kommentissaan, eikä seuraavassakaan. Hänhän kertoo itsekin olevansa luonteeltaan samanmoinen, eikä millään tavalla hauku, lyttää tai arvostele sinua, vaan koittaa auttaa sinua tilanteessasi. Joskus on hyvä mennä itseensä ja miettiä asioita myös toiselta kannalta. Nousta sieltä itsesäälin syövereistä ja avata silmiään.[/QUOTE]
hei, suloinen olet, mutta blogisi perusteella itsetunto tosiaan on heikko, mutta olet niin nuorikin vielä. yllätti suorastaan, kun tännekin aina reippaasti kirjoittelet!
kaikkea hyvää sulle!