Mä nyt sit jumituin tänne koneelle kattelee vanhoja tenavatähtivideoita. Kyl mä muistan kun noita katottiin nenä telkkarissa kiinni ja harjoteltiin talon takana. Joka kesä vannotettiin, et ens kesänä mäkin osallistun.... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Näävänäippä:Mulle on eritysesti jäänyt mieleen se pieni poika, joka lauleskeli elämästä jouksuhaudoissa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:Ihania :heart: Ois kyllä mukava tietää mitä näille lapsitähdille nykyään kuuluu, ja miltä aikuisina näyttävät![]()