Nää on niin hauskoja

07.06.2007
594
0
16
Mä nyt sit jumituin tänne koneelle kattelee vanhoja tenavatähtivideoita. Kyl mä muistan kun noita katottiin nenä telkkarissa kiinni ja harjoteltiin talon takana. Joka kesä vannotettiin, et ens kesänä mäkin osallistun.... :D
 

Yhteistyössä