A-influenssan kourissa toista viikkoa ja tylsistyminen on valtavaa...esitä siis kysymyksiä niin vastaan....saat provotakkin jos siltä tuntuu 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En, varmaan 15 vuoteen en ole asiakastöitä tehnyt.
Kun mulla on muuta mitä teen...
Millaiseksi kuvittelet vauvahampparin ja taaperosalaatin?
Myydäänkö kaupoissa tähän aikaan vuodesta valmista piparkakkutaikinaa?
Jos heräisit keskeltä kaupunkisi toria alasti, mikä olisi ensimäinen ajatuksesi ja reaktiosi?
Lisätään sen verran, että torilla riittäisi ihmisvilinää.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25678263:Mulla oli hetki sitten niin tylsää että jynssäsin keittiössä kaikki tasot ja pinnat lattiasta kattoon ( ei kun katonrajaan). Aika epätoivoista.
Lapsi sairastaa ja mulle iski mökkihöperyys.
Vaan yritä nyt hyvä ihminen jo parantua. :hug: