Tylsistyneen eukon kootut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25677950]Onko vieläkin lämpöä? Täällä vasta sunnuntaista asti jatkunut.

Miten loppuperhe? Onko kaikki saanu viruksen.[/QUOTE]

Mä en ole varma, että onko tää samaa tautia. Olin pari päivää terve ja tulin uudelleen kipeäksi. Muut ovat sairastaneet jo paitsi tuo keskimmäinen lapsi.

Millaiseksi kuvittelet vauvahampparin ja taaperosalaatin?

Myydäänkö kaupoissa tähän aikaan vuodesta valmista piparkakkutaikinaa?

Pistit vaikeaksi, kaksi lasta päällekkäin ja välissä lelu, monta lasta sikinsokin päällekkäin ja allekkain ja nurinperinpäin.

Olen nähnyt valmiita piparitaikinaa pakasteessa.

[QUOTE="vieras";25678146]Sä et osaa vastata niinkuin joku mummeliisa, sulta ei viitsi kysyä kun vastaat niin vähän et kuulostaa kuin pitäis lypsää lisää. Ei ketään oikeesti kiinnosta.[/QUOTE]

En ole mummeliisa ja miksi mun tarttis sen kummemin vastata kun teen muuta työtä kuin asiakasompelua.

Mulla oli hetki sitten niin tylsää että jynssäsin keittiössä kaikki tasot ja pinnat lattiasta kattoon ( ei kun katonrajaan). Aika epätoivoista. :laugh:

Lapsi sairastaa ja mulle iski mökkihöperyys.

Vaan yritä nyt hyvä ihminen jo parantua. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25678263:
Mulla oli hetki sitten niin tylsää että jynssäsin keittiössä kaikki tasot ja pinnat lattiasta kattoon ( ei kun katonrajaan). Aika epätoivoista. :laugh:

Lapsi sairastaa ja mulle iski mökkihöperyys.

Vaan yritä nyt hyvä ihminen jo parantua. :hug:

Mun tarviikin syödä valtavat määrät vitamiineja kun mä tosiaan saan kaikki taudit mitä vaan on :( Mä niin odotin, että leikkauksen jälkeen pääsen nauttimaan ja menemään pitkin mäkiä ja mantuja....pyh :(

Yhteistyössä