Yksityisestä lääkäristä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tosi vihree!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tosi vihree!

Vieras
Onko kukaan käynyt yksityisellä kun terveyskeskus on kiinni?
Onko kallista? Minulla kun on vain tapaturmaan vakuutus ja asiani ei ole ns. akuutti terveyskeskuksen päivystyksen mielestä.
Onko yksityisellä käynti samanlaista kun terveyskeskuksessa?
Haluaisin jutella ja pyytää reseptiä mitä en ennen ole saanut.
Kertokaa nyt sivistymättömälle yksityisestä...

Jaa hinta riippuu niin monesta asiasta, ite olen maksanut 40-60e ja aivan voi käydä kuin terveyskeskuksessa, mutta ei heilläkään välttämättä heti ole aikaa antaa. Ja kannattaa mennä jutun spesialistille, mistä syystä sitten oletkin menossa.

134 eur oli alapäätohtori ku kurkkas 5 min ja totesi että ei jatku raskaus.. erikoislekurit siis kalliimpia rippuu vaivasta minne mennä.

yksärissä on joku yleislekuri pk seudulla jokusen 40 eur... antaa reseptiäkin mulle ainakin riippu kuinka asian tunteva ja taidokas vakuuttelija olet. :kieh:

hermostuin kun oma tilanteeni arvauskeskuksen mukaan ollut akuutti... >:@

Riippuu mitä tehdään. Pelkkä käynti toimistomaksuineen on muutaman kympin, siihen pienikin toimenpide päälle niin hinta helposti kaksinkertaistuu. Jos istuskelet pitkään juttelemassa, maksaa enemmän. Jos psyykelääkkeitä haluat, niitä ei välttämättä saa ihan tosta vaan.

Lahden mehiläiseen varasin just ajan. Maksaa 45-70 e. Viikon päähän sain ajan.
Reilu kymmenvuotiaan iltalevottomuuteen olisin kysynyt tilapäisesti melamiini reseptiä.
Perheneuvolään pääsemme joskus ties koska ja terveyskeskuksen omalääkärille joskus syksyllä.
Jännittää mennä ekaa kertaa yksityiselle.
En ole saanut aikaisemmin kuin migreenilääkkeitä ja antipiootteja lääkäriltä.
Miten uudet asiat onkin joskun niin jännittäviä?

Ai voiko meillä käydä niin että mennään lääkäriin ja jutellaan vaan. Maksetaan iso lasku ja käsketään odottamaan sitä terveyskeskus lääkärin puheille pääsyä?

Toivottavasti se lääkäri osaisi meitä jotenkin tässä meidän tulehtuneessa tilanteessa auttaa vaikka ei mitään reseptiä voisi kirjoittaakkaan.
Toivon sille rahalle jonkinlaista vastinetta kun apua ollaan hakemassa ja terveyskeskus on kiinni...

Yhteistyössä