Täällä taas pienen tauon jälkeen! Ja täällähän käydään mielenkiintoista keskustelua
Mullakaan ei varsinaisesti mitään vauvakuumetta ole, mutta olen kyllä "aina" tiennyt, että haluan perheen. Mun ideaalikuviossa siinä perheessä olisi mukana myös mies, mutta kun sellaista sopivaa ei ole tullut vastaan, koitan mielummin tehdä lapsen yksin kuin jäädä kokonaan ilman. Samoin siis kuin monilla muillakin täällä näyttää olevan. Se mies tulee sitten myöhemmin jos tulee, sillä ei onneksi ole parasta ennen -päivää
Lisääntymisessä se päiväys alkaa mullakin tulla muutaman vuoden päästä vastaan, kun ikää on 36v.
Mä olen nyt sitä mieltä, että yksi lapsi saa riittää, jos sen onnistun saamaan. Jotenkin epäilyttää, miten selviäisin kahden kanssa, riittäisikö minusta tarpeeksi läsnäoloa, huomioimista ja energiaa kahden kasvattamiseen. Vaikka toisaalta yksinhuoltajathan tekevät sitä koko ajanuseammankin kanssa, ja lapsista kasvaa ihan kunnon ihmisiä... Mutta en tiedä muuttuuko mieleni ja haluanko sitten yhden lapsen jälkeen hänelle sisaruksen, saa nähdä. Minullakin on aika pieni suku, sisaruksillani ei ole ollenkaan lapsia, ja serkkuni asuvat sen verran kaukana ettei heidänkään lapsistaan todennäköisesti olisi kovin läheiseksi seuraksi, niin että jäisikö sitten ainoa lapsi kovin yksinäiseksi..? Toisaalta ystävien lasten kanssa omani tulisi todennäköisesti olemaan paljon tekemisissä, niin että ehkä se ei ole niin suuri ongelma.
Hauskaa muuten, että
Coraline ja
Blåklåckan kirjoititte tuosta halusta kokea raskaus ja kaikki sen tuomat muutokset! Mulla on myös sama, ja olen välillä miettinyt että onkohan se nyt se paras motivaatio haluta lapsi
Onneksi on muitakin syitä.
Mulle on nyt toinen inssi tehty, sen edellisen kierron mystisen ovulaation ja väliin jääneen inssin jälkeen. Nyt sitten taas odotellaan...
Ikävä kuulla
pallero79, että sulla toinenkaan inssi ei tärpännyt. Saanko udella, mitä hormoneja sulla otetaan kolmanteen yritykseen? Mullahan on nyt moelmmilla kerroilla käytössä Letrozol ja Pregnyl, ja nyt otettiin vielä Lugesteronit tukemaan loppukiertoa, kun mulla tuppaa alkamaan tiputteluvuoto jo melkein viikko ennen kuukautisia. Toistaiseksi olen säästynyt suurilta sivuvaikutuksilta, ainoa selkeä on ennen ovulaatiota tuleva turvotus - se on noin tuplat mun normikiertoon verrattuna!
Olen käyttänyt suosiolla mekkoja, kun housujen vyötärö on ollut inhottavan kireä...