Hei Sisko36 sekä muut, näinhän se tietysti on, että pelotkin pitää käydä läpi. Mutta kun sekin pelottaa... Huokaus. Kävin tosiaan pankissa maanantaina, mutta lainaa ei ainakaan omasta pankista heru, sillä mulla ei ole omaisuutta (eli vakuutta). Tietysti takaajan kanssa se onnistuisi, mutta jotenkin tuntuu että haluisin tämän olevan kokonaan minun itsenäinen juttu. Pankista ehdotettiin rahoitusyhtiön käyttöä, ja se tietty on yksi vaihtoehto. Taitaa vaan olla isommat korot, eikä ainakaan Nordean Joustorahoituksella saa kuin kaksi lyhennysvapaata kuukautta vuodessa (lähinnä mietin, jos jää hoitovapaalle). Olin aika maassa maanantai-illan, jotenkin tuli sellainen olo et miksi tämä on näin vaikeaa. Miksen mä ole löytänyt ihanaa miestä, sellaista jonka kanssa kaikki olisi edennyt luonnolliosesti. No, se että roikun vielä exässäni, ei ainakaan taida auttaa asiaa... :headwall: Toisaalta on helpottunutkin olo, että vielä ei tarvitse tehdä päätöksiä, koska ensin pitää selvittää rahoitusta muualta. Lähden helmikuun lopussa viikoksi Hollantiin kummipoikaa katsomaan, ja aion palata näihin ajatuksiin vasta loman jälkeen. En halua, että tästä tulee mulle mitään pakkomiellettä, joten nyt on pakko hengähtää.