Täällähän asiat ovat monella menneet pikavauhtia eteenpäin! Hienoa kuulla teidän prosessien edistymisistä :hug: Ihanaa Aavatar että sulla onnistui noin hyvin jo eka hoitokierros! Ja paljon lykkyä JohSarille, toivotaan että ajoitus osuu nappiin!
Risupesä, en mäkään huolestuisi kierron pituudesta, siihen tosiaan vaikuttaa niin moni asia ja toisaalta elimistöllä voi kestää useampikin kuukausi toipua endo-lääkkeistä. Mulla muistaakseni meni kolmisen kuukautta ennen kuin kierto normalisoitui.
Olin pitkällä lomalla, ihan fyysisestikin olin muutaman viikon matkoilla ja henkisesti otin lomaa etenkin tästä lapsiasiasta. Tuossa aiemmin ahdistuin kaikista rahajutuista ja omasta pärjäämisestä mahdollisen lapsen kanssa, ja muutenkin asiat tuntuivat kasautuvan, joten aikalisä ja etäisyyden otto tulivat kyllä tarpeeseen. Ja se auttoi
Jotenkin muutaman viime viikon aikana asiat vaan selkiytyivät, tai pikemminkin saivat ehkä oikeat mittasuhteet. Päätin ettei raha saa olla esteenä sille että yritän toteuttaa haaveeni, ennen kuin on liian myöhäistä. Vaikka sitten lainaan jos muu ei auta. Ja vaikka kuinka yrittäisin suunnitella niin töiden kannalta tuskin koskaan tulee hyvää hetkeä jäädä pois. Onhan tässä vielä kuitenkin yli 30 vuotta työuraa jäljellä niin tuskin kaikki voi olla tästä yhdestä työpaikasta kiinni. Ja ylipäätään, miksi en pärjäisi lapsen kanssa yksin siinä missä muutkin, eihän lapsen hoito ja kasvatus kuitenkaan mitään rakettitiedettä ole, vaikka tosin joskus eräitä keskustelupalstoja lukiessa siltä on vähän vaikuttanut
Päätinkin siis, että nyt lopetan turhan miettimisen ja otan yhteyttä Väestöliittoon ja katson mitä siellä sanotaan. Eräs tuttavani oli ollut siellä hoidossa (vastaavassa tilanteessa) ja oli oikein tyytyväinen paikkaa. Kuulin kyllä myös että siellä voi olla toisinaan jonoa, joten jos siellä on pitkät jonot tai muuta vastaavaa niin sitten ehkä kokeilen Fertinovaa, joka teidän kokemusten mukaan vaikuttaa myös hyvältä paikalta.
Onnea ja tsemppiä vielä kerran kaikille! Peukut ja varpaat on pystyssä teidän puolesta