Heipparallaa uudet palstailijat!
Piipahdin pitkästä aikaa tuolta "ensimmäisen kerhon" puolelta täällä julkisella puolella, sillä nyt on tärkeää asiaa:
Meillä oli toissaviikonloppuna kerhon livetapaaminen ja siellä päätimme pinellä, mutta viisaalla porukalla ensinnäkin avata kerhomme jälleen uusille, sillä mielestämme oli sääli, etteivät uudet jäsenet päässeet osallisiksi loistavasta vertaistuesta kerhomme täytyttyä. Itsellemme kun kerhostamme on ollut niin valtavasti iloa, tukea ja hyötyäkin.
Samalla päätimme perustaa uuden kerhon uudelle alustalle, sillä kaksplussan kerho-osasto on ajan saatossa osoitttautunut raivostuttavan kömpelöksi käyttää. Sisäänkirjautuminen on monimutkaista, ulkonäkö ja rakenne on tylsä, kirjoittaessaan ei näe edellisiä viestejä, kuvia ei voi itse lisätä ja ne näkyvät salasanoista huolimatta kaikella kansalle ja kaikenlisäksi pästa tökkii ja kaatuilee vähän väliä. Kun entinen, hommansa loistavasti hoitanut modemme kaiken lisäksi on päättänyt luopua kerhomme pyörittämisestä, olisi meidän pitänyt tehdä jotakin kerhollemme joka tapauksessa, sillä kaksplussasssa kerhon modea ei voi edes vaihtaa. Onneksi porukastamme löytyi myös tietoteknistä osaamista ja nimimerkki Nelli73 otti harteilleen tehtävän uuden kerhon perustamisesta.
Nyt tuo kerho on aukeamassa, Nelli73 on päämode ja minä auttelen pikkujutuissa sen mitä osaan. Väsäämme kerhon sisältöä hikihatussa ja vaikka itse sanonkin, uskallan kehua, että siitä tulee tosi hyvä!
Tänne tullessani huomasin, että olette juuri perustaneet uuden kerhon tuonne kaksplussan puolelle, mikä on tosi hyvä juttu. Tämä itsellisenä lapsenhankintaan ryhtyminen on kuitenkin sen verran mutkikastaja ja muun maailman silmissä joskus "omituista", että vertaistuesta on todella valtavasti iloa.
Kunhan me saadaan tuo uusi kerhomme kunnolla pystyyn, toivotamme lämpimästi tervetuleeksi niin teidät kuin uudetkin palstalle ilmestyvät itselliset. Malttakaa hetki, kyse on korkeintaan viikoista... Nelli tekee tätä vapaa-ajallaan ja minullakin pitää äippiksellä välillä kiirettä, joten hiljaa hyvä tulee. Mutta tulee varmasti!
Siellä tavataan sitten! Pian!
Hilu