näinpä, mä olen saanut säästöjä sen verran että pystyn olemaan varmaan kaksi kk kotona, eli lapsi on 11 kk mennessään hoitoon, olen nyt jo pomolle sanonut että teen sitten vain töitä 4 päivää viikossa jos ja kun palaan äitiyslomalta, mulla selkä siinä kunnossa et nyt jo tekee tiukkaa tuo työnteko, mutta varhennetulle en jää, koska se on pois sieltä toisesta päästä, eli sitten ollaan sairaslomalla ja sillä selvä.. mulla oli haave et voisin olla kotona esim. 1,5-2 vuotta mutta se ei tule onnistumaan ilman lottovoittoa tai jotenkin ihanaa rikasta miestä joka haluaa lahjoittaa mulle puolet valtakunnastaan, kumpikin on aika epätodennäköisiä, joten, tällä mennään..Alkuperäinen kirjoittaja hilistin:Tuo äitiysloman lyhyys on asia, joka huolettaa minua jo nyt. Pahimmillaan, jos töistä joutuu jäämään pois 50 pv ennen lapsen syntymää, on tilanne se, että vanhemapainloman loputtua joutuu roudaamaan hoitoon yhdeksänkuisen, vielä kävelemättömän, itsesyömättömän, jatkuvaa syliä ja hoitoa tarvitsevan vauvaraukan. Ja siellä hoidossa, on se sitten mikä tahansa, on useampi tarvitseva lapsi yhtä hoitavaa syliä ja käsiparia kohti... Mun sydän tulee särkymään.
Yksin ollessa ei ainakaan mun taloudellisessa tilanteessa ole myöskään mitään mahdollisuuksia pitää mitään hoitovapaita, jolla kotonaoloa voisi jatkaa.
mutta olen tänään pohtinut täällä jo isoja ajatuksia ja muutenkin,niin nyt kone kiinni ja tyttöjen saunailtaan... i h a n a aaaaa..