Yhyy... mun mies varmaan pettää mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27929275]Joo, luulin vaan otsikon perusteella viestin sisältöä ihan toisenlaiseksi. Enkä käy palstalla niin usein, että sinä itsessään olisit minulle mitenkään "tuttu" joten en osannut "varoa". No nyt kai sitten tiedän varoa jatkossa. Ja aika kauheaa kieltä kyllä käytät, no, jokainen tyylillään. Se on sit moro.[/QUOTE]:wave:

Mutta MITEN te varmistatte, ettei mies ajattele muita naisia seksin aikana???!!! Sehän se vasta pettämistä on!!!

Lyötte tajun kankaalle ja hypitte sauvan päällä?

affair_cheating_husband.jpg

20560149_BG1.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja tärkeä kysymys;27929299:
Mutta MITEN te varmistatte, ettei mies ajattele muita naisia seksin aikana???!!! Sehän se vasta pettämistä on!!!

syötän sille aina ennen seksiä tabun joka vie muistin... näin varmistan että se ei muista muita naisia sillä hetkellä.

:popcorn:

Kai tosta otsikosta jo pitäs ymmärtää, että tämän pitäs olla herttisen hauska juttu.

Hihhih.

Vähänpä naurasin räkäsesti, jos se luciferin ukko oikeesti vetelis siellä kaveriaan takapuoleen tai uittas jortikkaansa jonkun kielletyn hedelmän suussa. Sitten tää alotus vois ollakin hauska, niin ku ironisella tavalla.

Kai tosta otsikosta jo pitäs ymmärtää, että tämän pitäs olla herttisen hauska juttu.

Hihhih.

Vähänpä naurasin räkäsesti, jos se luciferin ukko oikeesti vetelis siellä kaveriaan takapuoleen tai uittas jortikkaansa jonkun kielletyn hedelmän suussa. Sitten tää alotus vois ollakin hauska, niin ku ironisella tavalla.
kyllä muakin naurattas jos se nais miestä. on meinaan niin homo kammoinen , kerran joku homo oli lähennelly sitä töissä niin on onneton herkkis niiden suhteen:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tärkeä kysymys;27929299:

Laitan videon pyörimään missä on vain minua kuvattu edestä ja takaa ja valokuva-albumin käteen jossa kuvia vain minusta. Meillä ei lueta edes vaatekuvastoja...ne alusvaatemallit on aina sellainen rietas hymy naamalla ja mies niitä sitten himoitsee.

Viimeksi muokattu:
Meillä mies oli yön yli yksinään kotona. Mistä varmistan, mitä meidän sängyssä on puuhailtu? Valvontajärjestelmän akut jäi lataamatta kun tuli äkkilähtö, oon ollu ihan romuna.

• Tykkää
Reactions: Zarppa
Meillä mies oli yön yli yksinään kotona. Mistä varmistan, mitä meidän sängyssä on puuhailtu? Valvontajärjestelmän akut jäi lataamatta kun tuli äkkilähtö, oon ollu ihan romuna.

Tuo on noita aloittelijan mokia. Aluksi tuli noita minullakin. Kyllä se toipuminen aina aika kauan kesti, mutta päivä kerrallaan. Parin kerran jälkeet ei akut enää unohdu ladata, koska ne on se ensimmäinen prioriteetti. Usko minua!

Tuo on noita aloittelijan mokia. Aluksi tuli noita minullakin. Kyllä se toipuminen aina aika kauan kesti, mutta päivä kerrallaan. Parin kerran jälkeet ei akut enää unohdu ladata, koska ne on se ensimmäinen prioriteetti. Usko minua!

Kiitos tsempistä! *snif*

Ehtiskö rempata piilojohdot joku päivä kun mies on töissä? Ois aina verkkovirrassa kiinni. Toisaalta mites pelotevaikutus eli ihan näkyvät kamerat ja mikit?

Yhteistyössä