S
se pahin äitipuoli
Vieras
Olen ihmetellyt kovasti sitä,että mieheni lasten biologinen äiti ei koskaan tapaamisten välillä ota yhteyttä lapsiinsa,vaikka on netti sekä hänellä ja meillä ja lapsilla on myös kännykät,eli yhteyttä voisi siis pitää vaikka viikoittain. Lasten äiti on kuitenkin sitä mieltä,että lasten kuuluu pitää aktiivisesti häneen yhteyttä,tekstailla ja mailailla omatoimisesti ja kertoilla kuulumisiaan ja meidän,sekä lasten isän että minun,äitipuolen pitää muistuttaa lapsia pitämään yhteyksiä äitiinsä. Mutta ei lapsia voi pakottaa,eikä se jos kokoajan patistellaan varmaankaan tee asiaa lapsille kiinnostavammaksi.Heitä ei tietenkään kielletä ottamasta yhteyttä,mutta he eivät vain halua,ei kuulemma ole asiaa...
Lasten äiti on sitä mieltä,että vieraannutamme lapsia hänestä kun emme huolehdi siitä,että lapset pitävät riittävästi yhteyttä häneen.
Minä olen kyllä sitä mieltä että äidin vastuulla on yhteyden pito lapsiin,hänenhän se pitäisi olla aktiivinen.
Lasten äiti on sitä mieltä,että vieraannutamme lapsia hänestä kun emme huolehdi siitä,että lapset pitävät riittävästi yhteyttä häneen.
Minä olen kyllä sitä mieltä että äidin vastuulla on yhteyden pito lapsiin,hänenhän se pitäisi olla aktiivinen.