Yhteen vai eroon?

  • Viestiketjun aloittaja "Emppu"
  • Ensimmäinen viesti
"emppu"
Miten sä edes suostuit toiseksi naiseksi?? En ikinä itse alentuisi siihen pestiin. Mies on joko mun tai sitten ei.Jos se mies sua tosissaan haluaisi niin se olisi heittänyt samantein sen toisen naiset elämästään pois eikä jättänyt sitä ns."varasijalle" ...
Itseasiassa en suostunut toiseksi naiseksi, koska minähän sen miehen kanssa olen naimisissa. Se toinen nainen on se toinen. Mä olen elänyt mieheni kanssa avioelämää ja olen kertonut sille toiselle naiselle. Mutta mieheni kieltää kaiken eikä se nainen ilmeisesti usko mua vaan miestäni. Ja mä ymmärrän miestäni ettei uskalla noin vaan antaa mulle periks tässä asiassa koska minä sen eron hain, mutta koska pian tulee avieron kakkosvaihe niin sitten mulla ei ole enää mitään syytä yrittää saada perhettä kasaan. Sen jälkeen kun ero astuu voimaan en todellakaan enää katsele tuota miestä muutakun korkeintaan lasten vaihtotilanteissa.
 
[QUOTE="emppu";25444099]kaikille. Toi sika saa lähtee käveleen lopullisesti!!!! selvis sitten se mitä pelkäsin et se toinen nainen luuli olevansa yhtä tärkee ja mies on tosiaan suoraan meiltä mennyt sen toisen luo. En mä enää tätä kattele varsinkaan kun olen raskaana.[/QUOTE]
No, jopa minä tiesin että juuri näin mies toimii, mutta päinvastaista väitit.

Toivottavasti saatte nyt erottua, ja ehdit aloittaa uuden elämän ennen lapsen syntymää. Parempi sulla ilman miestä on.
 
[QUOTE="vieras";25306255]Erositte heinäkuussa ja huomasit olevasi raskaana marraskuussa. Häh?![/QUOTE]

Ap,mulle kävi ihan samalla tavalla tämän asian suhteen,erottiin heinäkuussa ja välissä pelehdittiin,huomasin marraskuussa olevani raskaana,syyskuussa olin raskautunut.

Tää luultavasti antaa miehelle uuden mahdollisuuden,mutta taustala ei ole muita naisia ja rakkaudenosoituksia, jos näin olisi,ei tulisi kuuloonkaan!

Ja vaikka välissä olisikin ollut suhde,niin jos se sut haluais,se unohtais kokonaan nykyisen. Tästä tulee nyt mielikuva,että sua tässä nimenomaan kusetetaan ja pahasti..

Sano miehelle,että joko tai,molempia et voi pitää. Luulis aikuisen tajuavan!
 
"emppu"
No, jopa minä tiesin että juuri näin mies toimii, mutta päinvastaista väitit.

Toivottavasti saatte nyt erottua, ja ehdit aloittaa uuden elämän ennen lapsen syntymää. Parempi sulla ilman miestä on.

niin väitin, koska se mies jonka nain ei toiminut noin :/ tässä nyt on kuitenkin olemassa molemminpuolinen mustasukkaisuusdraama joka on tähän tilanteeseen johtanut. Viihdyn mieheni kanssa kuitenkin kaikesta huolimatta ja jos tietäisitte miten hyvä hän minulle on ehkä ymmärtäisitte enemmän. Näin raskaana sitä vaan kaipaa huolenpitoa ja sitä häneltä saa. En kuitenkaan ole enää perumassa eroa ja yrittämässä uudestaan, mutta haluan pysyä hyvissä väleissä mieheni kanssa. :)
 
"emppu"
Ap,mulle kävi ihan samalla tavalla tämän asian suhteen,erottiin heinäkuussa ja välissä pelehdittiin,huomasin marraskuussa olevani raskaana,syyskuussa olin raskautunut.

Tää luultavasti antaa miehelle uuden mahdollisuuden,mutta taustala ei ole muita naisia ja rakkaudenosoituksia, jos näin olisi,ei tulisi kuuloonkaan!

Ja vaikka välissä olisikin ollut suhde,niin jos se sut haluais,se unohtais kokonaan nykyisen. Tästä tulee nyt mielikuva,että sua tässä nimenomaan kusetetaan ja pahasti..

Sano miehelle,että joko tai,molempia et voi pitää. Luulis aikuisen tajuavan!
syyskuussa minäkin, kun olsin sen tienny aikaisemmin ei näin olisi käynyt. Itse menin lokakuussa säheltämään toisen miehen kanssa ja siksi mieheni sähelsi sitten tämän toisen naisen kanssa, mutta ilmeisesti se toinen nainen sitten vaikutti jotenkin mieheeni niin, että hän ihastui ja halusikin pysyä pitemmän aikaa suhteessa, mutta ei kuitenkaan päästänyt minusta irti. EIkä tunnu päästävän millään. Ja kun olen raskaana kaipaan sitä läheisyyttä ja hellyyttä, niin pahalta kun se jakaminen tuntuukin olen sitä mieltä, että en luovu ellen jostain saa ensin uutta miestä :p
 
"emppu"
Tilanne senkun repee, nyt se saatanan vosu on kans raskaana mun miehelle. No lopultakin erosivat ja mies vonkaa mua takas niin et nappurin asti kuuluu. Mut miten mun pitäs suhtautua. Mies sanoo et luuli sen muijan syövän pillereitä ja muija taas väittää että he ovat oikein yrittäneet lasta..Siis millanen nainen yrittää lasta saati tekee toisen aviomiehelle. Varsinkin kun on hyvin tietoinen siitä, että se mies viettää aikaa kokoajan vaimonsa kanssa enemmän. Kun kuulin tästä raskaudesta kerroin tälle naiselle ihan kaiken meistä ja silti tää ämmä haluaa kakaransa pitää ihan vaan mun kiusaks. :(
 
"emppu"
kaiken tän jälkeen me vielä yritetää kuitenkin. Mies todella panostaa tosissaan eikä halua ees kuulla siitä toisesta enää mitään. Tää toinen nainen tässä kuitenkin on se pahan alku ja juuri. Miehelleni tuli tahallaan raskaaksi. Ja tiedän, että nyt mieheni tajusi tekonsa vakavuuden kun sai tietää raskaudesta. Koska heti tuli luokseni anelemaan ja pyytelemään anteeksi kaikkea ja välit toiseen meni kokonaan poikki. Mutta mikä tätä toista naista vaivaa. Mieheltä kysymättä jätti pillerit pois joten tahallaan raskautu :O miten kukaan on niin säälittävä ja epätoivoinen et tarkoituksella tekee toisen naisen aviomiehelle lapsen. :O En vaan pysty käsittään itestäni ei ois moiseen IKINÄ!
 
[QUOTE="emppu";25578341]kaiken tän jälkeen me vielä yritetää kuitenkin. Mies todella panostaa tosissaan eikä halua ees kuulla siitä toisesta enää mitään. Tää toinen nainen tässä kuitenkin on se pahan alku ja juuri. Miehelleni tuli tahallaan raskaaksi. Ja tiedän, että nyt mieheni tajusi tekonsa vakavuuden kun sai tietää raskaudesta. Koska heti tuli luokseni anelemaan ja pyytelemään anteeksi kaikkea ja välit toiseen meni kokonaan poikki. Mutta mikä tätä toista naista vaivaa. Mieheltä kysymättä jätti pillerit pois joten tahallaan raskautu :O miten kukaan on niin säälittävä ja epätoivoinen et tarkoituksella tekee toisen naisen aviomiehelle lapsen. :O En vaan pysty käsittään itestäni ei ois moiseen IKINÄ![/QUOTE]

Hyvä jos olette saaneet asianne kuntoon!
Et kuitenkaan voi syyttää kaikesta miehesi toista naista, lueppa itse koko tämä ketju läpi..
Toivottavasti asianne sujuvat jatkossakin, miehellähän on nyt todella "voita molemmin puolin leipää" ja suuri vastuu leikeistään, niinkuin sinullakin..
 
"emppu"
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25578410:
Hyvä jos olette saaneet asianne kuntoon!
Et kuitenkaan voi syyttää kaikesta miehesi toista naista, lueppa itse koko tämä ketju läpi..
Toivottavasti asianne sujuvat jatkossakin, miehellähän on nyt todella "voita molemmin puolin leipää" ja suuri vastuu leikeistään, niinkuin sinullakin..
En kaikesta. suurimmaksi osaksi syytän itseäni. omat mokani ajoivat miehen hakemaan lohtua muualta. Mutta siitä raskautumisesta kyllä syytän. Kuitenkin ehkäsy on yleensä naisen vastuulla. Miehet ei aina edes ymmärrä miten suuri asia lapsen odottaminen on. Oma mieheni on todella lapsirakas ja meillä on monta lasta, joten ei se ole ihme, että hän saattaa toiselle naisella ehdottaa lapsen hankintaa, mut tässä kohtaa pitäs naisen järjen sanoo toista. Mies joka on jäänyt kiinni valehtelusta, jolla on selvästi edelleen suhde vaimoonsa, joka ei ole vielä edes kakkosvaihetta erostaan suorittanut. Mies siis on edelleen naimisissa ja pitää ottaa sekin huomioon, että mahdollisesti mies ei edes eroa. Kysymys siis millainen nainen jättää ehkäisyn pois tällaisessa tilanteessa? Ja kyllä koen, että voin syyttää tätä naista ihan kokonaan tästä ja mieheni väittää kiven kovaan, että luuli naisen käyttävän ehkäsyä. Se ei kuitenkaan ole oleellinen asia, koska minä olen tälle toiselle naiselle sanonut, että itse raskaudun helposti tämän miehen kanssa mutta en muiden. tällöin toinen nainen on ollut hyvin tietoinen ja tehnyt tarkoituksella lapsen minun aviomieheni kanssa. Sairasta, mutta todellista. Saa nyt sitten nähdä mitä tästä seuraa. tällähetkellä tämä toinen nainen ei halua kuulla meidän perheestä mitään ja lasta ei kuulemma mies saa nähdä koskaan :D itselleen vaan näemmä teki. Minä kyllä tiedän ettei isää lapselta voi kieltää ilman pätevää syytä. Sitä tuskin löytyy minun miehestäni. Noh tämä toinen nainen on sitten kahden isättömän yksinhuoltaja tulevaisuudessa, ties vaikka olisi sen edellisenki lapsen saanu jonkun aviomiehelle :p
 
"Emppu"
Ja millä todennäköisyydellä mies, joka säätää toisen naisen kanssa vaikka ex-vaimo on raskaana ja tarkoitus on (mukamas) palata yhteen, lopettaa sen kuin seinään? :D

Miten sinä kuvittelet, että miehesi haluaa sinut, jos hän samalla hoitelee toista naista?

Ei hitto...:LOL:
Eipä ole miehellä ollut tarvetta enää hoidella toista kun päätettiin yhdessä ettei kakkosvaihetta haeta ;) ja sen taas tiedän, koska mieheni ei lähde mihinkään kotoa muutakun pakollisille menoille.
 
"Emppu"
On saattanut selvitä, että se nainen todella on sairas. Mitään lasta ei välttämättä olekkaan, mutta miksi tää toinen nainen halusi niin paljon mua loukata vaikkei edes tunne. Meille miehen kanssa on tulossa terve tyttö ja mies on jälleen oma ihana itsensä ja kunhan vauva syntyy aletaan hoitaa tätä avioliittoa paremmin :) kyllä mua ahdistaa, mutta yllättävän hyvin pystyn elämään tän naisepisodin kanssa, koska todisteiden valossa näyttää kokoajan enemmän siltä, että tää nainen on tarkoituksella kiusannut mua ja valehdellut mulle. En toki vielä luota mieheeni, mutta ajan myötä :)
 
"eee"
[QUOTE="emppu";25306553]Varaudun, mutten pelkää. Lähinnä mietin millainen nainen ryhtyy laastariksi tai tutiksi lapsiperheen isälle :O Itse en ikinä suostuisi. Sehän on se vieras nainen joka nöyristelee ja ruikuttaa. Tässäkin tilanteessa. Jos mieheni ei minua valitse sellaisena kun olen en todellakaan aoi alkaa nöyristelemään. Aoi vain olla prempi vaimo kun ennen, koska ennen en välittänyt mistään muusta kun itsestäni. Mieheni piti nöyristellä ei mun. Nyt mä aion panostaa suhteeseen tosissani siihen tulee muutos, mutta miksikään kynnysmatoksi musta ei ole ;)[/QUOTE]

Mä en tajua miksi sä jankkaat tuota. Jos miehellä oli lokakuussa suhde, niin tehän olitte eronneet jo pari kuukautta ennen sitä.

Enemmän mä ihmettelen, minkälainen nainen harrastaa seksiä ex-miehensä kanssa vielä kuukausia eron jälkeenkin.
 
"Emppu"
[QUOTE="eee";25771395]Mä en tajua miksi sä jankkaat tuota. Jos miehellä oli lokakuussa suhde, niin tehän olitte eronneet jo pari kuukautta ennen sitä.

Enemmän mä ihmettelen, minkälainen nainen harrastaa seksiä ex-miehensä kanssa vielä kuukausia eron jälkeenkin.[/QUOTE]

Ero ja harkinta-aika on käsittääkseni kaksi eri asiaa. Jos eletään saman katon alla ja nyt ollaan vaan viety eropaperit ja harkitaan eroo ni miksei vois harrastaa seksiä. Se miksi se jatku senkin jälkeen kun sain tietää toisesta naisesta oli raskaus ja halu saattaa perhe kasaan ja savustaa nainen ulos ja siinä onnistuin ;)
 
"Emppu"
Alkuperäinen kirjoittaja no höh;25723394:
äh... pitkä provoketju. On moni lähtenyt mukaan kun joku verryttelee mielikuvitustaan, vissiin meinaa kirjoittaa Nyyrikkiin seuraavaksi?
Ihan on totta kaikki mun puheet ja selkeesti mielialan vaihtelutkin näkyvissä :D mutta mun todellista elämää ikäväkyllä eikä provoo :/
 

Yhteistyössä