Yhteen vai eroon?

  • Viestiketjun aloittaja "Emppu"
  • Ensimmäinen viesti
"Emppu"
Se eukko todella on sairas! Nyt sil on jo uus mies kierroksessa, vaikka kuukaus sit vielä vinku et rakastaa mun miestäni ylikaiken ja sille sen kersanki muka väänsi. Jollei aborttia tehny ni vissii ei mitää kersaa ees ollu tulossa XD mistä ihmeestä näitä naisia sikiää? :eek:
 
"Vieras"
[QUOTE="Emppu";25800014]Se eukko todella on sairas! Nyt sil on jo uus mies kierroksessa, vaikka kuukaus sit vielä vinku et rakastaa mun miestäni ylikaiken ja sille sen kersanki muka väänsi. Jollei aborttia tehny ni vissii ei mitää kersaa ees ollu tulossa XD mistä ihmeestä näitä naisia sikiää? :eek:[/QUOTE]

mielikuvituksestasi?
 
"Emppu"
[QUOTE="Vieras";25800313]mielikuvituksestasi? [/QUOTE]


Aiemmin mä loin niitä paljonki mielikuvituksessani. Esim kirjoihin ja peleihin, mutta nyt tää on totista totta sehä täs järkyttääki. Mäku luulin tehneeni naisen irvikuvan peliini mut nyt on enää vaikee keksiä juonta mihinkää ku oma elämä alkaa muistuttaa jo saippuasarjaa :D
 
"Emppu"
Se muija on mitä luultavimmin tehny abortin jos siis oli raskaana. Mä olen armottomasti niitä vastaa mut nyt toivon oikee et se muija kärsii koko loppuelämänsä, kun joutu tappamaan lapsensa xD henkinen tuska kertaa 100. Tiedän et se on myös abortteja vastaan joten päätös on varmasti ollu vaikee.
 
"vieras"
[QUOTE="Emppu";25829120]Se muija on mitä luultavimmin tehny abortin jos siis oli raskaana. Mä olen armottomasti niitä vastaa mut nyt toivon oikee et se muija kärsii koko loppuelämänsä, kun joutu tappamaan lapsensa xD henkinen tuska kertaa 100. Tiedän et se on myös abortteja vastaan joten päätös on varmasti ollu vaikee.[/QUOTE]

Tää sun kommenttis laskee kyllä pisteitä myös sulta, lapsi on kyllä aina viaton aikuisten sekoiluun.
 
"Emppu"
[QUOTE="vieras";25829162]Tää sun kommenttis laskee kyllä pisteitä myös sulta, lapsi on kyllä aina viaton aikuisten sekoiluun.[/QUOTE]

Niinno tässä tilanteessa oli sille lapselle pienempi kärsimys kuolla kohtuun, kun syntyä tollaselle äidille. En ite varmaa psyykkisesti kestäis jos saisin tietää et mun isä on naimisissa toisen kans ja sillä on perhe kotona ja mun äiti on mut tahallaan pitäny vaan yrittääkseen tuhota sen. Joten en todellakaan koe ettei tämä olisi lapsen parasta. Ja pieni alkiohan tästä ei kärsimään jää, mut äitinsä joka raskaan päätöksen tekee onkin sitten eriasia.
 
"vieras"
[QUOTE="emppu";25426450]ei hyvää ettei pahaaki. Alettii selvittää meidän suhdetta ja mitä paljastuukaan. Miehellä on ollu useita suhteita ennenkin. Kännissä tosin, mutta se ei kuitenkaan tee niistä lievempiä. Ilmeisesti oli sammuneen naisenkin rasikannut. Mitä tästä enää pitäis ajatella .'( Just kun elämä alko näyttää paremmalta vedettii matto pahasti alta. Ja tietty kaikki on taas mun syytä mäku olen se narsisti tyranni vaimo.[/QUOTE]

Ja nyt sitten ihanan raiskarin kanssa onnellista perhettä perustamaan. Namimaiskis vaan sullekin.
 
Kepsis
"tottakai haluaisin, että mieheni olisi onnellinen, mutta..." eli miehen onnellisuus on vain siinä vaiheessa tärkeää sinulle kun mies olisi onnellinen sinun kanssa. Ihan oikeasti, osta elämä, älä pilaa muiden mahdollisuuksia onneen vain siksi kun olit idiootti etkä osannut aikanasi arvostaa sitä mitä sinulla oli. Et tosin tietenkään kuuntele mitä täällä sanotaan jollei ne mene yksiin sen kanssa mitä sinäkin haluat. Sen kuvan sinusta saa tuosta vuodatuksesta.
 
"Emppu"
[QUOTE="vieras";25834835]Ja nyt sitten ihanan raiskarin kanssa onnellista perhettä perustamaan. Namimaiskis vaan sullekin.[/QUOTE]

Itseasiassa tuo juttu oli provo. Ei mun taholta vaan mies provos mua ja mä uskoin. Oon aika herkkäuskonen kuten on varmaa huomattu.
 
"Emppu"
"tottakai haluaisin, että mieheni olisi onnellinen, mutta..." eli miehen onnellisuus on vain siinä vaiheessa tärkeää sinulle kun mies olisi onnellinen sinun kanssa. Ihan oikeasti, osta elämä, älä pilaa muiden mahdollisuuksia onneen vain siksi kun olit idiootti etkä osannut aikanasi arvostaa sitä mitä sinulla oli. Et tosin tietenkään kuuntele mitä täällä sanotaan jollei ne mene yksiin sen kanssa mitä sinäkin haluat. Sen kuvan sinusta saa tuosta vuodatuksesta.
Ilman mua ;) mies huomasi ettei se ruoho aidan toisella puolella ole vihreämpää. Joten jos olis ollu onnellinen naisensa kans ja jättäny mut rauhaan niinkun käskin toki olisin ajan myötä hyväksyny ja ollut onnellinen heidän puolestaan. Näin kuitenkin kävi ja perhe on taas koossa :)
 
"Yks äiti"
Rankkaa tekstiä, mutta aika rankkaa pilkata toisia kun ei tunne. Perhe on kuitenkin vaikeuksien kautta päässyt voittoon. Ei voi muuta sanoa, kun että tuskin moni tässäkään ketjussa pystyisi samaan. Onnea ja menestystä. Toivottavasti suhde nyt pysyy kasassa ja tulevaisuus on valoisa. :)
 
Kepsis
[QUOTE="Emppu";26289628]Mahtavaa ku ihmiset jaksaa toisten sekoja elämiä ees kommentoida. Täähän nyt oli vaa yks saippuasarja ;)[/QUOTE]

Juu, ihan mahtavaa kun jotkut vaivautuu keskustelemaan keskustelupalstalla. Minustakin.
 
"emppu"
vauva on saapunut :D katkeruus sitä toista naista ei katoa mihinkään. Vaikkei sillä olekkaan mitään vauvaa, mutta jäi hämäämään mitä sille "raskaudelle" sitten tapahtui. Miehen kanssa menee hyvin ja lapset on tyytyväisiä. Mut mun oma sisin on välillä tosi vaikee kestää. Mä vaan haaveilen kokoajan kostosta ja haluan nähdä sen naisen kärsivän niinkun minäkin kärsin hänen itsekkyytensä takia.
 
"Emppu"
Senkun jatkuu. Mietin vaan miten ketään voi vihata näin paljon!!
Meidän perhe voi hyvin. Paremmin oikeestaa kun koskaan! Avioiitto on auvoisaa ja olen onnellinen.
Mutta!! Miksi se kostonhimo vaan jatkuu. Mä todella haluaisin nähdä sen naisen hirttoköydessä.
 
"Emppu"
Tässä sitä ollaan edelleen onnellisesti yhdessä. :D mies on todenteolla hyvitellyt kaikkea mitä eron aikana teki ja kävi juuri niinkuin hän olettikin. Lähdin uudestaan, mutta tälläkertaa hän odotti josko muuttaisin mieleni ja palasinkin takaisin saatuani varmuuden siitä, että mieheni on varmasti uskollinen ja haluaa minut eikä ketään muuta. Se toinen nainen on vainonnut minua. Hänestä joku teki lastensuojeluilmoituksen ja hän teki minusta rikosilmoituksen syyttäen minua siitä :D selvästi hän on katkerampi minulle, kun minä hänelle.

Ne syyt miksi aikoinaan erottiin on poissa. Mies on aivan, kuin uusi. Enää ei riidellä rajusti eikä valehdella toisillemme mistään. Mies on osoittanut olevansa luottamukseni arvoinen ja tästä on hyvä jatkaa.
 
"Emppu"
Hän ei ollut edes raskaana. Mieheni kertoi etteivät olleet edes ilman kumia yhdynnässä ja senkin kanssa vain kerran. Se toinen nainen siis keksi tarinaa tarinan perään :eek: todella sekopää. Ihmekkö tuo et joku hänestä ilmoitti lasuun. Lasta voi tuollainen kasvattaa.

Tutkittiin asia siis perinpohjin ja mitään lasta ei ollut tulossa. Oli ilmeisesti näyttänyt kaverinsa testiä omanaan.
 
"Emppu"
Edelleen onni kukoistaa. Suhteemme voi paremmin, kun koskaan enkä ole edes katkera sille toiselle enää. Joskus mietin mitä ihmettä hänen päässään liikkui, mutta eipä se loppujenlopuksi minun ongelmani ole. Mieheni on maailman paras ja kaikki eroon johtaneet ongelmat on poissa. Elämme elämää huumorilla varustettuna emmekä riitelekkään enää juurikaan. Lapset on jo koulussa suurinosa ja vanhimmalla jo naishuoliakin omissa suhteissaan :D onneksi voimme antaa lapsille hyvän esimerkin toimivasta parisuhteesta missä vaikeuksista huolimatta luottamus ja keskinäinen kunnioitus toimii.
 
Dapdidadi
[QUOTE="Emppu";25305912]

Millainen nainen ylipäätään ryhtyy ukkomiehen laastariksi ja kuvittelee saavansa heti jo 2kk eropapereiden viemisen jälkeen todellista vastarakkautta mieheltä jonka ensirakkaus on jättänyt. Ja Miksei tämä nainen ymmärrä vain häipyä kuvioista ja antaa meidän sopia välimme. Nainen tietää minun olevan raskaana ja silti yrittää saada mieheni jäämään luokseen.


.[/QUOTE]

Voitaisiin pikemminkin kysyä millainen nainen kirjoittaa tällaista paskaa? Halojaa, valot päälle ja järki käteen.
 

Yhteistyössä