yhden yön juttu, menikö mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakavampaa kaipaisin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt vastaat jonku reippaan viestin sille. Se olis voinu vastata vaan vaikka tyyliin "tänään ei sovi", mutta sen sijaan ehdotti toista ajankohtaa. Kyllä se vaikuttaa, että toinenkin osapuoli on halukas tapaamaan.

Tsemppiä!

[QUOTE="Aloittaja";26546147]On vastannu joo.. Kuulemma huominen tai ke kävis paremmin. On kiirettä töissä ja iltaisin muuta mm.juhlien järjestämistä. Vielä en ole vastannut mitään.[/QUOTE]

No vastaa, hyvä ihminen kumpi päivä siulle sopii. :)

hyvältä kuulostaa, harva oikeesti ehtii samana iltana mihinkään, varsinkin näin kesällä voi olla paljon kaikennäköstä ohjelmaa. Laita nyt että huominen sopii mainiosti ;)

Kuulostaa hyvältä, että mies ehdotti toista ajankohtaa, kun sun ehdottama ei sopinut hänelle. Lupaavaa! :) Nyt vaan reippaasti vastaat milloin sulle sopii ja ehdota saman tien vaikka että missä näette :)

Nyt vastaat jonku reippaan viestin sille. Se olis voinu vastata vaan vaikka tyyliin "tänään ei sovi", mutta sen sijaan ehdotti toista ajankohtaa. Kyllä se vaikuttaa, että toinenkin osapuoli on halukas tapaamaan.

Tsemppiä!

Mä ehdotin kerran yhelle tyypille et mentäskö kahville,sano et nyt ei sovi mutta hän soittelee kun tulee sellanen hetki et sopis lähteä.No,ikinä ei soittanut takasin,meni muutama kuukausi ja törmättiin,ni ekaks rupes selittää et sori et en soittanut ym. jaksanut siihen sit mitään sen kummempia sanoa vaikka olis tehnyt mieli ni sanoin vaan et mennyttä,mikä mennyttä asia ihan ok et aikuisiahan me ollaan vaikka oikeesti olis tehnyt mieli sanoa ihan jotain muuta.

Niin ja mies ehdotti jopa KAHTA eri päivää, että varmasti löytyisi molemmille sopiva! :) Ei vaikuta siltä etteikö kiinnostaisi.

Ihana kesäromanssi tämä :) Mielenkiintosempi entä menaisten jatkikset :)

Tilannepäivitystä: laitoin aiemmin illalla viestin takaisin, jossa ilmoitin mm. että huominen passais mulle ihan hyvin ja heitin pallon hänelle (pyysin ilmoittamaan jos kerkee nähdä). En odottanut viestiin vastausta, sillä enhän kysynytkään mitään. Mutta nyt illalla tuli viestiä ja hän lupasi heti ilmoitella ku tietää. En vastannut, kun en tiennyt mitä laittaa etten kuulosta yli-innokkaalta.

Voihan olla toki et pelaa vaan ja ei kehtaa sanoo suoraan ettei halua nähdä.. mutta odotan ja toivon parasta.

Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, miehet on hitaita joskus. Mut ei kai kannata enää liikaa miettiä asiaa, tuleepahan sitten yllärinä, jos ottaakin yhteyttä. Ainakin olet tehnyt voitavasi asian suhteen, tuskin enempää olisit voinut.

Ei kai me mitää saamattomia olla? Mä olen rakastunut, mut valitettavasti tunteet ei ole molemminpuolisia. Ja miehes ei näköjään ole tarpeeks munaa sanoo suoraan ettei kiinnosta.

[QUOTE="Aloittaja";26554614]Ei kai me mitää saamattomia olla? Mä olen rakastunut, mut valitettavasti tunteet ei ole molemminpuolisia. Ja miehes ei näköjään ole tarpeeks munaa sanoo suoraan ettei kiinnosta.[/QUOTE]

Eikä sinussa ole tarpeeksi munaa kysymään suoraan, että kiinnostaako. Ihme pelejä ja venkoilua ja voiko tekstata vai eikö voi ja jos se nukkuu ja en nyt vastaa kun sitten jos se ajattelee niin ja näin ja jos ja jos.

no ei tää nyt mun mielestä vielä kerro yhtään siitä kiinnostaako vai eikö.
A)jotkut ihmiset ei pysty töissä pitämään puhelinta äärellä niin että vois sillä tekstailla tai puheluun vastailla
B)se lupas ilmotella tänään mutta ei ollut puhe ollenkaan siitä että pitäs heti aamulla kahdeksalta olla viestitettynä. Onhan tätä päivää vielä vaikka kuinka jäljellä!

Nyt ryhdistäydy siskoseni!

Niin tai siis niinhän se meni et se laitto eilen et ti tai ke vois passata.. mä ilmottelin et mulle passais hyvin tiistai ja se aiko ilmotella heti ku tietää..
Ja kello on nyt 19 tiistai-iltana joten kyllä sen jo joku viesti ois pitänyt laittaa.. mut nytpä tämä asia on setvitty ja vuosia kestäneen ihastumisen voi unohtaa ja jatkaa elämää.

Yhteistyössä