Käytäntö yhden yön jutun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elluna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elluna

Vieras
Niin siis eli millanen käytäntö on yhden yön jutuissa? Minulla e ole kokemusta niistä ja siksi haluaisin tietää mitä nainen tekee, ollaan siis miehen luona, kun panot on hommailtu ja molemmat tyytyväisiä? Pitääkö naisen poistua heti vai voiko jäädä aamuun ja poistua sitten? Voiko käydä suihkussa miehen luona? Ja jos pano ei ole ollut kuin maanjäristys tai mies lopahtanut kesken liian humalan takia, niin kuinka toimia, mitä siinä voi sanoa toiselle? Voiko/saako mieheltä odottaa/pyytää esim. taksin maksua tai autokyytiä kotiin? Kuulostaa hölmöiltä kysymyksiltä, mutta nolompaa olis kun ei tiedä mitä sen jälkeen tehdään...

Laittaa miehelle kunnon aamupala, tarpeet haettava omilla rahoilla. Jos käy suihkussa niin pitää käyttää omia pesuaineita.
Taksi kotiin on luonnollisesti itse maksettava.
Ennen lähtöä on kohteliasta kysyä, otanko vielä suikkiin ennen lähtöä?
Näillä ohjeilla pääsee jo pitkälle...

Kun olin vielä poikamies, harrastin noita yhden yön juttuja ja eräänkin kerran toin naisen ravintolasta mukaani kerrostaloyksiööni. Ravintolassa nainen vaikutti vielä oikein mukavalta ja fiksulta, mutta saavuttuamme kotiini (hänen polkupyörällään), aloitti heti poikamiesboksini arvostelun! Kalustus, siisteys yms. eivät olleet hänen mieleensä. Päädyimme kuitenkin saman peiton alle, mutta kesken yhdynnän sänkyni välipohja putosi lattialle ja nainen loukkasi kätensä, jota meni kiroilemaan vessaan. Palatessaan vessasta nainen käveli suoraan eteiseen, jotain itsekseen jupisten pukeutui ja poistuessaan läimäytti oikein kunnolla oven kiinni perässään. Tapasin naisen jälleen seuraavana viikonloppuna samassa kapakassa: nainen tuli vaatimaan minulta korvauksia, koska joku oli varastanut hänen polkupyöränsä sillä aikaa kun hän oli luonani. En vastannut mitään.

Vastauksia kysymyksiisi: jos mies ei kyennyt, älä sano mitään. Voit jäädä yöksi, mutta poistu mahdollisimman nopeasti aamulla. Käy suihkussa kotonasi. Älä pyydä taksirahaa tai kyytiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Elluna:
Niin siis eli millanen käytäntö on yhden yön jutuissa? Minulla e ole kokemusta niistä ja siksi haluaisin tietää mitä nainen tekee, ollaan siis miehen luona, kun panot on hommailtu ja molemmat tyytyväisiä? Pitääkö naisen poistua heti vai voiko jäädä aamuun ja poistua sitten? Voiko käydä suihkussa miehen luona? Ja jos pano ei ole ollut kuin maanjäristys tai mies lopahtanut kesken liian humalan takia, niin kuinka toimia, mitä siinä voi sanoa toiselle? Voiko/saako mieheltä odottaa/pyytää esim. taksin maksua tai autokyytiä kotiin? Kuulostaa hölmöiltä kysymyksiltä, mutta nolompaa olis kun ei tiedä mitä sen jälkeen tehdään...

Ei kai noihin ole mitään käyttäytymissääntöjä. Panette vaikka uusiksi jos oli halua tai sitten ette.

Suihkussa saa käydä jos haluaa.

Muuten voi ottaa relasti, mutta taksirahaa en suosittelisi pyytämään.

Voi vieras mies. Anteeksi mutta vähän nauratti, voisiko olla huonompaa tuuria. :) Mutta kiitos edes noista "neuvoista".. Ja joo toi taksi rahan pyytäminen on vähän ku pyytäs maksun seksistä, kun näin tarkemmin ajattelee. :D

Itse harrastan noita yhden yön juttuja melko useasti, sinkku kun olen.

Jos tuon daamin kotiini niin kyllä haluan että daami jää aamuun ja että aamusta vielä rakastellaan uudelleen. Varatut naiset tosin lähtee yleensä yöllä heti kun hommat on saatu tehtyä. Suihkuun ja saunaan mennään sen jälkeen, ja tarjoan myös hammasharjan. Olenkin hankkinut juuri näitä tilanteita varten kertakäyttöhammasharjoja ja siitä olen saanut todella paljon kiitosta daameilta.

Tarjoan tietysti aamukahvit ja aamupalan jos vieras niin haluaa. Taksin tilaan mutta en ole kyllä koskaan siitä mitään maksua antanut. Kerran annoin rahan jälkiehkäisypillerin hankintaan... tekevälle sattuu...

Joskus on myös käynyt niin että homma ei ole onnistunut... niin.. siinä sitä hienotunteisuutta kaivataankin. Sehän on selvä että kaikille käy joskus niin, mitä sitä kauhistelemaan. Voihan sitä odottaa aamuun jos yöllä humalatilan takia ei ole alkanut seisomaan, todennäköisesti aamusta homma onnistuu paremmin, jos vielä tekee mieli.

Lueskelin kerran jotain hyvän käytöksen opasta ja siitä oli käytösetiketti myös näitä yhden yön juttuja varten. Siinä sanottiin että kohtelias vieras poistuu ennen aamupalaa... Tiedä sitten.

Yhteistyössä