Voi AP, sie oot herttanen ! Kai se mieskin nyt haluaa säilyttää jonkin cooliuden ja esittää viilipyttyä, jokainen meistä suojelee itseään eikä halua kuulostaa yli-innokkaalta. Nyt tyylikästä flirttiä kehiin ja tapaamisehdotus vaikka huomiselle, meni syteen tai saveen. Ja jos haluat leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa niin tee se pilke silmäkulmassa ettet lannista toista luulemaan että SÄ et oo kiinnostunut.
Mä soittaisin. Kirpaisee, mutta sillä saa heti sen tiedon, että nähdäänkö vai ei ja ei tartte paniikissa odottaa vastausviestiä. Ja puhelusta selviää muutenkin aika selvästi onko toinen kiinnostunut vai ei.
Jos mies on vähän vaikeasti tulkittava, niin mielenrauhasi kannalta soitto olisi ehkä parempi. Voithan soittaa huomenna vähän silleen ohimennen, että niin viimeinen lomaviikko meneillään, miten olis
[QUOTE="aloittaja";26540871]Niin, no näin viimestä viikkoo lomalla ollessahan mulla on vaikka joka ilta sille aikaa.. mut siis viesti tänään tai huomenna vai soitto?[/QUOTE]
siis miksi ihmeessä et nyt sopisi asiaa? mitä hyödyt siitä odottelusta? ihmeellisiä pelejä... liiasta innosta jotkut varottelee, mut en mie sanois sitä liiaksi innoksi jos kysyy toisen näkemishaluja ja toinen vihreetä valoa näyttää. sit jos mies ei vastaa tai ei sano juuta ei jaata, niin sit ei kannata enää mitään tiedustella/painostaa tms, se on liikaa intoa ja ahdistavaa.
mut mie sit kyllä toisaalta ymmärrän tuon soittopelon ja laittasin varmaan itekin tekstaria. mie oonkin vähän outo kun jännitän kampaajallekin soittoa . ja saisin varmaan paskahalvauksen jos joku ihastus yllättäen soittaisi mulle, kun en jännitykseltäni saisi sitten mitään suusta ulos vaan menis nieleskellessä ja änkyttäessä senat sakasin. mut joo, mie oonkin outo. sori, meni vähän ohi.
AP, soita tänään (siis nyt heti). Miehen äänestä kuulet, mitä mieltä hän on. Sano vaikka, että on kätevämpi sopia tapaamisesta puhelimitse. Ja ehdota treffejä huomiseksi, sano, että sulla on loppuviikolle alustavia suunnitelmia ja huominen sopisi parhaiten. Ne alustavat suunnitelmat voi sitten kariutua, jos kiinnostus treffien jälkeen on molemminpuolista ja haluatte nähdä useammin...
No joskus ne tunteet on vaan helpompi näyttää teoin... Voi ku kuulisitte meidän mahtavan keskustelun (ja siis tämä kasvokkain ja pienes humalas)joka tapahtuu tyyliin: Hän:"mitä kuuluu X" Minä; "ihan hyvää kuuluu. Mitäs sulle?" Hän:" ihan hyvää kans." Hiljaisuus ja molemmilla vieno hymy ja ne silmät. Hän: "mitä mietit?" Minä: "en mitään erityistä. Mitäs sä mietit?" Hän: "mä kysyin eka, joten sä saat vastata eka"... En vastannut ja hetken päästä hän vastasi suutelemalla ja sitten sanoi "tätä mietin, oliko huono asia?... Sängyssä oli toki vähän vapautuneempi fiillis ja juttua riitti enemmän tosin ei mitään kovin syvällistä.
En mä enää tänään kehtaa soittaa ku kello aikas paljon, se voi olla jo nukkumassa ku sil kuitenkin aamulla töitä. Ehkä laitan jonkmun hyvää yötä viestin ja pirautan huomenna ja jos en tohdi pirauttaa niin sit heitän viestiä.
[QUOTE="Aloittaja";26541041]No joskus ne tunteet on vaan helpompi näyttää teoin... Voi ku kuulisitte meidän mahtavan keskustelun (ja siis tämä kasvokkain ja pienes humalas)joka tapahtuu tyyliin: Hän:"mitä kuuluu X" Minä; "ihan hyvää kuuluu. Mitäs sulle?" Hän:" ihan hyvää kans." Hiljaisuus ja molemmilla vieno hymy ja ne silmät. Hän: "mitä mietit?" Minä: "en mitään erityistä. Mitäs sä mietit?" Hän: "mä kysyin eka, joten sä saat vastata eka"... En vastannut ja hetken päästä hän vastasi suutelemalla ja sitten sanoi "tätä mietin, oliko huono asia?... Sängyssä oli toki vähän vapautuneempi fiillis ja juttua riitti enemmän tosin ei mitään kovin syvällistä.[/QUOTE]
Jos kummatkin on aikuisia ihmisiä niin ei silloin pelailla mitään pelejä, tyyliin mietitä voiko nyt jo soittaa kun mä soitin viimeksi, kauanko pitää odottaa jne. Ei sellaisesta suhteesta voi ikinä tulla aitoa vaan se on aina sitä peliä. Tosirakkauden kanssa ei tuollaisia tartte miettiä. Ja jos se ei ole sitä tosirakkautta niin kyllä sen pian huomaa eikä silloin tietenkään pidä jäädä roikkumaan ja soitella koko ajan jne.
Aikuisia ihmisiä ollaan jo, tosin käytöksemme kuulostaa ja ehkä näyttääkin ulkopuolisen silmissä tosi lapselliselta. Mut ihan aikuisten oikeesti soittaa en viitsi tänään enään kun kello on niin paljon, eikö se vaikuttaisi jo aika yli-innokkaalta jos soittais klo.23 aikaan illalla? Siis eihän se mua haittaa, mut ku en tiedä' kuinka aikasten se ruukaa mennä nukkumaan.
Mietin et jos laittaiski viestin kun enhän mä sen työaikana viitti soittaa ja jos vasta huomenna pirautan niin sit sillä voi olla jo homiselle muuta suunnitelmaa... mut sit taas soittamalla ois helpompi sopia missä tavataan, mitä tehdään jne. Ehkä mä teen tästä koko asiasta niin vaikean.
Tulen toki kertoon !! Toisaalta mulla on "hyvä syy" soittaa, kun mun puhelimen kaks näppäintä lakkas toimimasta kokonaan(9 ja #), tosin en niitä välttis siinä viestis tarvitsisi mut tekee ehkä soitosta aavistuksen verran helpompaa. Tosin nyt en tiiä mihin aikaa soittaa? se on kuitenkin normaalisti aamun töissä, en tiedä monelta lopettaa ja käykö kotonaan syömässä. Voiko kesken työpäivän soittaa vai oisko järkevämpi soittaa joskus klo.17 aikoihin?
[QUOTE="aloittaja";26541256]Criminal Mind: ihan noin suorasukasesti asiaa en kyllä uskalla esittää, johan siinä melkonen tosimieskin säikähtäisi.[/QUOTE]
Kumma, miusta ois ihan kiva että asiat käsiteltäis asioina eikä ruvettais mitään vatun sinkkuelämää tyylisiä neljän päivän en ota yhteyttä sääntöjä noudattamaan. Jumaleissun mulle tulee vaikeaa tuolla sinkkumarkkinoilla!!! |O
meillä toimi tuo neljän päivän sääntö,mies soitti ensi tapaamisemme jälkeen tasan 4vrk myöhemmin.Seksiä harrastimme n.1kk ekan tapaamisemme jälkeen,tuolloin oltiin jo ihan rakastuneita,eikä tarvinnut jännittää soittamista tai pelätä jättääkö toinen kun on saanut.Nyt on tulossa 13v hääpäivä ja 3 lastakin on.