yhden yön juttu, menikö mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakavampaa kaipaisin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täh. Siis sä kehtasit ja tohdit naida, mut viestiä et uskalla laittaa? Kyllä minulla on isompi kynnys hypätä sänkyyn kuin jutella tai viestitellä.. Mutta minun parisuhde onkin kestänyt kun ensin tutustuttiin ja sitte vasta naitiin.

Mieti haluatko edes kumppania, jolla olisi jotain pelisääntöjä suhteen muodostamiseksi? Vai että pitäisi liki sata tuntia odottaa, että voi osoittaa mielenkiintonsa. Pyhpah! Avoimesti ja suoraan on min ideologia tässä ja kun Se Oikea osuu kohdalle, ei ne miehetkään pleijerin elkeitä pohdi.

Tekstarit voi mennä taivaan tuuliin ja sitten mietitte molemmat miksi toinen ei ota yhteyttä. Soitat samalla tavalla kuin sinulla on ystävien jasukulaisten kanssa tapana

Minustakin elämä on liian lyhyt neljän päivän sääntöihin ja sen semmoiseen pjaskaan. Parempi kun selvittää asiat heti, niin ei tarvitse jälkeenpäin jossitella.

Itse asiassa minäkin muutin yhden yön juttuni kanssa yhteen heti sen yhden yön jälkeen. Nyt ollaan oltu saman katon alla yli kymmenen vuotta ja nykyään saman katon alla myös 2 lasta :D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Tekstarissa on kyl vaaransa, mutta soittaminen vain tuntuu ylivoimaiselta sen vuoksi kun aiemminkaan ei oo soitettu lukuunottamatta yhtä kertaa kun se mies soitti. Jo pelkästä ajatuksesta miljoona perhosta vatsassa, joten jännittää. Tyhmää että aikuiset ihmiset käyttäytyy näin.

[QUOTE="Aloittaja";26536190]Tekstarissa on kyl vaaransa, mutta soittaminen vain tuntuu ylivoimaiselta sen vuoksi kun aiemminkaan ei oo soitettu lukuunottamatta yhtä kertaa kun se mies soitti. Jo pelkästä ajatuksesta miljoona perhosta vatsassa, joten jännittää. Tyhmää että aikuiset ihmiset käyttäytyy näin.[/QUOTE]

Mut siks se vois olla niin spesiaalia sille miehellekin. Toisaalta, äänestä välittyy paljon enemmän kuin pelkkä teksti voi koskaan ilmaista.

viestiä vaan, tyyliin jotain oli ihana yö <3 :D sit jos mies vastaa samaan tyyliin takaisin nniin on varmasti kiinnostunut ja voitte sopia tapaamisen, jos ei tuu takas mitään niin luultavasti ei oo yhtä innoissaan. noin helppoa se on :D

Mun äänestä välittyis ainaki se et jännitän sitä puhelua ihan kympil. Ja sit seki et mitä mä sanoisin, menen ihan lukkoo pian. Myös se et ku en tiedä mis se on ja kenen kans ku soitan. Sen vuoksi ois niin paljon helpompaa laittaa viesti - tylympi ja yksinkertaisempi vaihtoehto. Toki soittaminen tekis ehkä kuitenkin paremman vaikutuksen.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="Aloittaja";26536330]Mun äänestä välittyis ainaki se et jännitän sitä puhelua ihan kympil. Ja sit seki et mitä mä sanoisin, menen ihan lukkoo pian. Myös se et ku en tiedä mis se on ja kenen kans ku soitan. Sen vuoksi ois niin paljon helpompaa laittaa viesti - tylympi ja yksinkertaisempi vaihtoehto. Toki soittaminen tekis ehkä kuitenkin paremman vaikutuksen.[/QUOTE]

Jos miehen fiilarit on samankaltaiset ei hän huomais sin paniikkia, koska tuntis itse samoin. Tekstari on helpompi sivuuttaa. Jos ei vastaa puhelimeen, voi laittaa tekstarin: "Yritin tavoitella sua, lähtisitkö kahville? Jäit mieleeni." tjsp.

[QUOTE="Huu";26534921]On kokemusta.
Tavattiin festareilla sillä tavalla, että herättiin aamulla alasti teltassa eikä tiedetty/muistettu toistemme nimiä, nyt ollaan oltu 15 vuotta yhdessä.
Teillä on sentään seitsemän vuoden tuttavuus, joten turhaan podet morkkista![/QUOTE]

Joko olette tiedustelleet toistenne nimet?

[QUOTE="Aloittaja";26536330]Mun äänestä välittyis ainaki se et jännitän sitä puhelua ihan kympil. Ja sit seki et mitä mä sanoisin, menen ihan lukkoo pian. Myös se et ku en tiedä mis se on ja kenen kans ku soitan. Sen vuoksi ois niin paljon helpompaa laittaa viesti - tylympi ja yksinkertaisempi vaihtoehto. Toki soittaminen tekis ehkä kuitenkin paremman vaikutuksen.[/QUOTE]

Mitä sitten jos jännitys kuuluukin, sehän kertoo että yhdenyönjutut ja puhelut eivät ole rutiinia sinulla.

En vielä ole laittanut viestiä enkä soittanut. En tiedä kummin teen vai otanko ollenkaa oma-aloitteisesti yhteyttä. Tuntuu vaan et sitä vaikeammaksi tämä menee mitä kauemmin aikaa kuluu.

Ehdottomasti nyt soitat ja ihan pokkana vaan kyselet kuulumisia. Sit vaan jossain vaiheessa ehdotat et olis tosi kiva nähdä, mennäänkö vaikka kahville tai syömään.

Tää on sen verta pieni paikka ettei tääl oo ruoka- tai kahvipaikkoja. Ja ehkäpä se ois soittanut/viestannut jos sitä kiinnostais. Oon vaan niin hölmö ku oon rakastunut, oon tod.näk. Ollu sille vain hetken huumaa.

Jos ootte vuosia sitten tapailleet ja sä oot alkanutkin olemaan jonkun toisen kanssa, niin mies ei ehkä halua tyrkyttää itseään toiseen kertaan. Ota rohkeasti yhteyttä, mitään et menetä mutta voit voittaa paljon. Veikkaan, että miehellä on samanlaiset jännityksen tunteet, jos ajattelee samalla lailla kuin sinä.

Rohkeasti vaan soittoa tai tekstaria että oli kivaa ja haluaisit nähdä vielä viikolla.

Et varmastikaan ole pilannut mitään.

Niin ei periaatessa kuitenkaan ekalla tapaamisella sänkyyn menty jos toi 7 vuotta sitten tapahtunut eka tapaaminen lasketaan vielä mukaan. Mut hirveesti ei tässä välillä ole nähty, välillä facessa viestitelty mut viime kerrastakin on jo reilu vuosi. Silloin se laittoi et haluais nähdä, mut se meni sit puihin ku sille nousi kuume (en tiedä nousiko oikeesti vai ei, itse otin sen vähän siltä kannalta et oli humalassa keskustellut mun kanssa facessa ja sit selvinpäin tajusikin mitä oli viestitellyt ja ilmoitti sit vain et sille on noussut kuume ettei tarvis tavata..), facen viestien jälkeen nähtiin ohimennen viime kesänä ja moikattiin ja hymyiltiin...mut ei puhuttu sen kummemmin. Eli vuoteen en tästä miehestä ole kuullut/nähnyt ja nyt sit nähtiin ei sovitusti vaan juhannuksen vietossa sattumalta.

Haluaisin tietää mitä se oikeesti ajattelee.. Tiedän tehneeni sille kurjasti aikoinani kun aloin seurusteleen sen kaverin kanssa (mut olin niin sinisilmäinen et uskoin tämän unelmien miehen kaverin puheisiin jotka ei niin mukavaa kuultavaa ollut) ja sen takia yhteydenotto tuntuu niin vaikealta.

Yhteistyössä