yhden yön juttu, menikö mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakavampaa kaipaisin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seireeni: joo, kyl nyt ainakin jotain muutakin haluisin... haluaisin jutella sen kanssa.. mut kuumeisesti olen yrittänyt keksiä et mitä tehtäs, onko ideoita? Tää on tällänen pieni paikka, joten kahville ei voi lähteä tai syömään mihkää ulos.. ja oikeen mitään muutakaan järkevää en keksi. Ajelulla käynti? Leffan katsominen sen kämpäl? Mut niin siinä jää sit se puhuminen vähemmälle.. Tänne en sitä voi kutsua, tuskin haluaa ensimmäiseksi tutustua vanhempiini :D

Tätä iltaa ehdottomasti! Kerkiitte tavata vaikka useammin vielä ;)
Mut kiinnostaa että miten pieni paikka oikein kyseessä, eiks siellä edes huoltsikkaa? videovuokraamoko kuitenkin on? Aika jännä kylä :) Mitä ihmettä sie siellä teet? Sekö siellä vakituisesti? Onko teillä sit miten pitkä välimatka jatkossa?

Tsemppiä!

Laita nyt ihmeessä viestiä, että sulle sopis tänään illalla, mites sille, josko mentäis vaikka piknikille, että sä voit käydä kaupassa, kun toinen on kerran töissä tmv. Sit se vastaa mitä vastaa... Miten pitkä matka teiltä on johonkin "isompaan" kylään/kaupunkiin, jos ajelisitte sinne kahville tai syömään?

Pieni paikka tämä on, oon täält kotoisin ja sen vuoksi tääl lomal. Välimatkaa ois 200km, tosin mul ois mahikset muuttaa 100km lähemmäksi töiden peräs ja oma mieleni halajaa koko ajan tänne. Ärräl on vuokraleffoi. Ja toki huoltsikka on, ja siel voi hörpätä kahveet mut se on aika kaukana romanttisesta.

Huvittavinta tässä ketjussa on se, että AP sanoo ekassa viestissään olevansa aikuinen :D

Aikuiset ei pyörittele asioitaan keskustelupalstoilla. Eikä mieti 4 päivän sääntöjä. Aikuiset puhuvat suoraan ja rehellisesti eivätkä kieroile ja kekkuloi.

Laita nyt ihmeessä viestiä/soita: minulla oli mukavaa, haluaisin tavata uudelleenkin, nähdäänkö rannalla/kävelyllä/kahvilla? Tai jos sulla on joku parempi paikka niin ehdota :)

Ei siinä tartte häpeillä jos haluaa toiseen tutustua! Sit se vastaa että joo, mennään; taikka hei, ois kiva mut nyt ei pysty (mikä tarkoittaa että NYT ei pysty, voin myöhemmin); tai sitten että sorry, ei mua huvita tapailla. Niin yksinkertaista se elämä on kun on AIKUINEN.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Huvittavinta tässä ketjussa on se, että AP sanoo ekassa viestissään olevansa aikuinen :D

Aikuiset ei pyörittele asioitaan keskustelupalstoilla. Eikä mieti 4 päivän sääntöjä. Aikuiset puhuvat suoraan ja rehellisesti eivätkä kieroile ja kekkuloi.

Laita nyt ihmeessä viestiä/soita: minulla oli mukavaa, haluaisin tavata uudelleenkin, nähdäänkö rannalla/kävelyllä/kahvilla? Tai jos sulla on joku parempi paikka niin ehdota :)

Ei siinä tartte häpeillä jos haluaa toiseen tutustua! Sit se vastaa että joo, mennään; taikka hei, ois kiva mut nyt ei pysty (mikä tarkoittaa että NYT ei pysty, voin myöhemmin); tai sitten että sorry, ei mua huvita tapailla. Niin yksinkertaista se elämä on kun on AIKUINEN.

Sanoo joku, joka ilmeisesti ei ole deittaillut pitkään aikaan :D Vaikka itse kysyisi mten suoraan, niin harvoin tulee kovin suoraa vastausta..

Joo, tiedän ettei vaikuta kovin aikuismaiselta. Miehel ikää melkeen 30, ja ite olen sitä muutaman vuoden nuorempi. Mut jos se ois joku muu, niin ei tää niin vaikeeta oliskaan. Aikasempien miesten kanssa suhteeseen eteneminen ja tunteista puhuminen on ollut helpompaa, tää on vaan ihan eri juttu.

No ei oo vastannut.. :( Laitoin jo puhelimenkin äänettömälle ku odotin niin kovin.. nyt se on jo äänillä etten koko ajan ramppaa kattoo puhelinta.
Mutta pahasti näyttää siltä, että se sai mitä halusi ja se riitti sille.. mut toisaalta mä olen melko varma et tunteet ei oo ykspuoleisia, jos nyt yhtään osaan lukea sitä.

Minä lähetän aina seuraavana päivänä viestin jossa kiitän yöstä! Reippaasti naispuolisena pistän kiitoksen, mies arvostaa sitä, sillä jokainen mies haluaa miellyttää kumppaniaan, vaikka se olisikin vaan yhden yön juttu. Itse en harrasta yhden yön juttuja, jos olen päätynyt tapaamisiltana sänkyyn niin sanon viimeistään aamulla, että 'ai niin unohdin sanoa sulle, että en harrasta yhden yön juttuja, joten palataanpa asiaan sitten myöhemmin' Ei ole koskaan tarvinnut jäädä ilman seuraavaa kertaa, vaikka olisikin ollut vaan seksistä kysymys seuraavallakin kerralla. Vakavampaa jos haluat niin siihenkin voi päätyä lakanoiden välistä. Siinä samalla kun vällyjen välissä touhuaa niin voi lähentyä kumppanin kanssa myös! Olen nimittäin itse just tilanteessa, jossa vuoden kestänyt suhteeni, joka alkoi risteilytuttavuudesta ja ihan puhtaasta panotuttavuudesta, on pikku hiljaa syventynyt suhteeksi, jossa viikottain pidämme yhteyttä. Pointti siinä syvemmässä yhteydessä löytyy seuraavasta aamusta! Sun pitää viettää tyypin kanssa yksi kokonainen yö ja herätä yhdessä aamulla. Sen jälkeen tiedät, onko mies halukas näkemään sua enemmänkin. Jos aamulla jaksaa edelleen kiehnata vieressäsi niin se mies haluaa sut ihan kokonaan!!!

Mä mietin et laitanko kiitoksen yöstä, mutta jätin sen tekemättä.. mut kyl se ties et se miellytti mua. :) Joo, vietettiin aamu yhdessä ja kylhän se jaksoi silloinkin vielä kiehnata :D ja en nyt ainakaan huomannut et se ois millään lailla katunut tms.

mutta sikäli mikäli hän ei vastaa laittamaani viestiin on peli selä.. se on sit menetetty peli. Ja sit voi suunnata katseen eteenpäin, ja ei ainakaan tarvi jossitella vaan on tehnyt voitavansa.

[QUOTE="aloittaja";26543743]mutta sikäli mikäli hän ei vastaa laittamaani viestiin on peli selä.. se on sit menetetty peli. Ja sit voi suunnata katseen eteenpäin, ja ei ainakaan tarvi jossitella vaan on tehnyt voitavansa.[/QUOTE]

Höpö höpö! Ihmisillä on muutakin elämää kuin istua kännykän vieressä. Ei aina pysty vastaamaan viestiin ihan heti. Ja joskus ne unohtuu kokonaan. Itsekään en aina saa vastausviestiä murultani, mutta sitten kun ollaan yhteyksissä niin se sanoo jotain jossa viittaa viesteihin eli muistaa ne kyllä! Voithan pistää vielä jälkikäteen, että 'Ai niin ja unohtui kiittää vielä ihasta yöstä, pidin siitä kovin' Tiedän, että mies varmaan tietää, mutta usko nyt kokenutta pelinaista, se hivelee miehen itsetuntoa! Ja jos aamu sujuu niin ei muuta kuin täysillä annat mennä ja katsot mitä tulee. Muistat vaan tässä kohtaa asian 'we have all the time in the world', eli jaksa nyt odottaa siihen seuraavaan siirtoon mitä mies tekee tai sitten teet itse seuraavan siirron, mutta vasta muutaman päivän tai viikon kuluttua, ei parin tunnin. Toki sen kiitosviestin voit laittaa nyt heti ja sit vaan ODOTAT!

Älä vielä menetä toivoasi. Voihan olla, että miehellä on ollut kiireinen päivä töissä. Varsinkin kun monet ovat kesälomalla, niin työt helposti kasaantuu. Pidetään peukkuja:)

5 tuntia on tosi lyhyt aika. :D Odota nyt vielä, voihan olla että ei tiedä aikataulujaankaan vielä tälle viikolle, niin ei halua hätiköidä vastaustaan. Ehkä illalla vastailee... tai vaikka huomenna tai sitten myöhemmin viikolla. Rauhoitu ja ota aikalisä!

Höh. Ehkäpä se ei ole vielä vastannut, koska pelkää olevansa liian innokas. Mutta joa teillä aamullakin synkkasi, niin outoa olisi, jos ei tahtoisi nähdä sinua uudestan.

Tsemppiä, toivottavasti mies laittaa vastauksen.
Oota rauhassa, jos ei viellä oo ehtinyt vastata tai miettii sitten mitä tai kuinka vastaa. :)

Yhteistyössä