Yhden illan jutusta vakava suhde?

kun akat kilvan kehuskelee kuin kaikki on niin rietasta, seksuaalista ja munan kipeetä sinkkuna mutta sitten maailman uskollisin vaimo suhteessa :D ja silti 50% naisista pettää. Paitsi palstamammat jotka ovat kaikessa niin parhaita! Ja vielä vaatimattomia!
Mutta siis puolet miehistäkin pettää... niin miksi sä nostat esille vaan sen, että naiset pettää? Jos nainen pettää, niin onko se jotenkin pahempi, kuin se, että mies pettää?

Joskus muuten saattaa käydä niin hassusti, että se munankipeä sinkku nainen löytää miehen, jolta se saa munaa, eikä se enää muilta sitten haluakkaan?
 
Yhtälöönhän ei myöskään voi ottaa iän myötä muuttuvaa hormoonitoimintaa joka muuttuu niin miehillä kuin naisilla.

No mutta, tärkeintähän oli taas se, että pääsee vain tekemään epäreiluja yleistyksiä sukupuoleen perustuen.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
huvittavaa
Mutta siis puolet miehistäkin pettää... niin miksi sä nostat esille vaan sen, että naiset pettää? Jos nainen pettää, niin onko se jotenkin pahempi, kuin se, että mies pettää?

Joskus muuten saattaa käydä niin hassusti, että se munankipeä sinkku nainen löytää miehen, jolta se saa munaa, eikä se enää muilta sitten haluakkaan?
sama miehilläki, mut naiset useemmin sanoo että eivät petä, miehet vaan pettää. Ja et naiset vaan tykkää seksistä, miehet panee kaikkee mikä liikkuu.

Sovitaan sit vaikka niin että ne jotka munaa ja pillua jakaa auliisti ilman syviä tunteita niin eivät tosiaan petä oikeasti. Saatte mielenrauhan. Ja ne jotka ei jaa persettä, ovat kaiken pahimpia pettureita.
 
Yhtälöönhän ei myöskään voi ottaa iän myötä muuttuvaa hormoonitoimintaa joka muuttuu niin miehillä kuin naisilla.

No mutta, tärkeintähän oli taas se, että pääsee vain tekemään epäreiluja yleistyksiä sukupuoleen perustuen.
Eli voimme todeta seksuaalisen ja himokkaan naisen olevan väistämättä pettävä horatsu. Vastaavanlainen mies on vain miehekäs :)

Ai niin, pitää myös muistaa, että naisen tulee pihdata sinkkuna ja avioliitossa/avoliitossa tarvii sitten antaa, olla kokenut (jottei mene lahnailuksi), olla halukas, viriili jne.
 
sama miehilläki, mut naiset useemmin sanoo että eivät petä, miehet vaan pettää. Ja et naiset vaan tykkää seksistä, miehet panee kaikkee mikä liikkuu.

Sovitaan sit vaikka niin että ne jotka munaa ja pillua jakaa auliisti ilman syviä tunteita niin eivät tosiaan petä oikeasti. Saatte mielenrauhan. Ja ne jotka ei jaa persettä, ovat kaiken pahimpia pettureita.
Ne jotka pettää, niin pettää, oli ne sitten auliisti jakaneet tai olleet jakamatta sitä ennen. Viriiliyttä on kuitenkin turha pitää syynä pettämiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
kiitos kommenteista, monenlaista mielipidettä :D Joku kysyi miten aion edetä tämän yhden yön juttuni kanssa: No koska tosiaan lähdin heti ekana yönä hänen luo niin tosi pitkään olin pelkkä "panokaveri" jolle hän soitti pe ja la yönä, että missäs meet, tule meille? Olin kuitenkin iloinen niistäkin, sillä ajattelin että tästä on jotenkin edettävä sille vakavammalle tasolle ;D No sitten keskellä viikkoa kysyin vaikka molemmilla oli aamulla töihin menot, että voinko tulla yöksi? Vastaus oli tietenkin, että tuu ihmeessä. En antanut hänen edes suudella mua vaan juteltiin melkein koko yö :) Kerroin ,että en oikeasti ole mikään jakari enkä edes bilehile, mutta nyt pitkästä aikaa olen päässyt kokemaan tämän yöelämän ja siksi on lähtenyt vähän käsistä.

Aamulla olin salaperäinen kun mies kysyi et milloin tulet uudestaan ja seuraaviin soittoihin vastasin todella viiveellä, vaikka oikeasti päivystin niitä ihan hermona ;D Sit kun juteltiin lauantaina puhelimessa niin sanoin et sillä ehdolla voin nähdä, jos tehdään jotain. Hän heti ehdotti kahveja ja se meni loistavasti<3 Nyt tänään taas nähdään.
 
kiitos kommenteista, monenlaista mielipidettä :D Joku kysyi miten aion edetä tämän yhden yön juttuni kanssa: No koska tosiaan lähdin heti ekana yönä hänen luo niin tosi pitkään olin pelkkä "panokaveri" jolle hän soitti pe ja la yönä, että missäs meet, tule meille? Olin kuitenkin iloinen niistäkin, sillä ajattelin että tästä on jotenkin edettävä sille vakavammalle tasolle ;D No sitten keskellä viikkoa kysyin vaikka molemmilla oli aamulla töihin menot, että voinko tulla yöksi? Vastaus oli tietenkin, että tuu ihmeessä. En antanut hänen edes suudella mua vaan juteltiin melkein koko yö :) Kerroin ,että en oikeasti ole mikään jakari enkä edes bilehile, mutta nyt pitkästä aikaa olen päässyt kokemaan tämän yöelämän ja siksi on lähtenyt vähän käsistä.

Aamulla olin salaperäinen kun mies kysyi et milloin tulet uudestaan ja seuraaviin soittoihin vastasin todella viiveellä, vaikka oikeasti päivystin niitä ihan hermona ;D Sit kun juteltiin lauantaina puhelimessa niin sanoin et sillä ehdolla voin nähdä, jos tehdään jotain. Hän heti ehdotti kahveja ja se meni loistavasti<3 Nyt tänään taas nähdään.
1. Oothan sä jakari, jos kerran olet heti mennyt jakamaan.
2. Tyhmää tollanen pelaaminen.
3. Mikset sä kutsunut sitä kundia sun luokse yöksi?
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Selvä. Se joka on tottunut saamaan ja vaatimaan munaa jokakäänteessä, ei tietenkään petä jos puolisolta menee halut tms.
Mä en tiedä onko ylipäätään oikeutettua esim. kieltää kumppaniltaan seksi, mikäli jostain syystä omat halut häviävät pitkäksikin aikaa. Toki varmaan itse kukin selviytyy ilman seksiä jonkin aikaa, mutta on väärin odottaa oman puolison selviytyvän ilman seksiä vuositolkulla. Avioliitto/parisuhde on sellasia diilejä, joihin seksi kuluu kauppaan.
 
1. Oothan sä jakari, jos kerran olet heti mennyt jakamaan.
2. Tyhmää tollanen pelaaminen.
3. Mikset sä kutsunut sitä kundia sun luokse yöksi?
Joskus sun täytyy "hyvittää" virheesi, ja oisitpa nähnyt miten tää mies katsoi mua nyt. Hän kohteli mua ihan eri tavalla kun laitoin rajat ja kerroin millainen nainen mä oikeastaan olen. Kyseli, katsoi silmiin ja oli niin kiinnostunutta miestä, että en vois olla onnellisempi.
En tosiaankaan kutsunut koska mulla on kämppis täällä.
 
huvittavaa
Mä en tiedä onko ylipäätään oikeutettua esim. kieltää kumppaniltaan seksi, mikäli jostain syystä omat halut häviävät pitkäksikin aikaa. Toki varmaan itse kukin selviytyy ilman seksiä jonkin aikaa, mutta on väärin odottaa oman puolison selviytyvän ilman seksiä vuositolkulla. Avioliitto/parisuhde on sellasia diilejä, joihin seksi kuluu kauppaan.
nii, joku 10-20v on pitkä aika, mutta entäs joku 3-6kk? hypoteettinen ajatus vaan.
Se joka on tottunut vaatimaan munaa aina ja heti, saa hirveet raivarit tuossa ajassa. Koska kuuluuhan sitä munaa saada, eikä edes väliä keneltä, joltaki vaan. Niinku sinkkunaki, eihän siinä tarvittu kun vähän kivaa ulkonäköä niin oli kivaa antaa sille pildee ja saada munaa, nimestä ja ajatuksista välittämättä.
Tuollaisen kanssa seksitauko aiheuttaa harmia, hänhän vaatii seksiä kansalaisvelvollisuutena. Toisenlaiselle ihmiselle se ei vielä maata kaada.
 
Joskus sun täytyy "hyvittää" virheesi, ja oisitpa nähnyt miten tää mies katsoi mua nyt. Hän kohteli mua ihan eri tavalla kun laitoin rajat ja kerroin millainen nainen mä oikeastaan olen. Kyseli, katsoi silmiin ja oli niin kiinnostunutta miestä, että en vois olla onnellisempi.
En tosiaankaan kutsunut koska mulla on kämppis täällä.

Ei juolahtanut mieleen, että mies on alun alkujaankin kiinnostunut?

Ei, syyhän on pakosti se, että "laitoit rajat", koska jos miestä ei kiinnosta se haluaa tavata, puhua puhelimessa, tekstailla ja varsinkin alkaa kiinnostumaan jos alat toppuuttelemaan kun on jo saanut.

Voi jeesus tätä tyhmyyden määrää.
 
nii, joku 10-20v on pitkä aika, mutta entäs joku 3-6kk? hypoteettinen ajatus vaan.
Se joka on tottunut vaatimaan munaa aina ja heti, saa hirveet raivarit tuossa ajassa. Koska kuuluuhan sitä munaa saada, eikä edes väliä keneltä, joltaki vaan. Niinku sinkkunaki, eihän siinä tarvittu kun vähän kivaa ulkonäköä niin oli kivaa antaa sille pildee ja saada munaa, nimestä ja ajatuksista välittämättä.
Tuollaisen kanssa seksitauko aiheuttaa harmia, hänhän vaatii seksiä kansalaisvelvollisuutena. Toisenlaiselle ihmiselle se ei vielä maata kaada.
Vautsi, sun ihmistuntemus ja ymmärrys on kyllä ihan mielettömissä sfääreissä. Oot sä joku näkijä?

Eli siis sä oletat, että viriili henkilö flippaa heti, jos sen rakas puoliso on jostakin syystä kykenemätön harrastamaan seksiä muutaman kuukauden ajan?
Sen lisäksi seksuaalisesti halukas nainen on valmis sekstaamaan kenen kanssa tahansa, koska se haluaa vaan munaa, mistä tahansa?

Oot sä koskaan ajatellut jotain yliopistotason tutkintoa? Päättelykykysi on loistava.

Halukas nainen = kaikille jakava ematiakyvytön lutka.
 
Ei juolahtanut mieleen, että mies on alun alkujaankin kiinnostunut?

Ei, syyhän on pakosti se, että "laitoit rajat", koska jos miestä ei kiinnosta se haluaa tavata, puhua puhelimessa, tekstailla ja varsinkin alkaa kiinnostumaan jos alat toppuuttelemaan kun on jo saanut.

Voi jeesus tätä tyhmyyden määrää.
No miksi ei kysy kahville, leffaan? Koska ei pitänyt tyttöystävämateriaalina, vain panona. Vasta sen yön jälkeen kun kerroin normaalisti itsestäni ja se itsestään ja kieltäydyin kaikesta seksuaalisesta niin hän halusi tutustua muhun muutenkin. Käytiin pelaa tennistä, kahvilla ja tänään jotain muuta :) Arvaa, että harmitti silloin aluksi kun tiesin mokanneeni, mutta luojan kiitos korjausliikkeen voi tehdä mutta ei se helppoa ole : /
 
Vautsi, sun ihmistuntemus ja ymmärrys on kyllä ihan mielettömissä sfääreissä. Oot sä joku näkijä?

Eli siis sä oletat, että viriili henkilö flippaa heti, jos sen rakas puoliso on jostakin syystä kykenemätön harrastamaan seksiä muutaman kuukauden ajan?
Sen lisäksi seksuaalisesti halukas nainen on valmis sekstaamaan kenen kanssa tahansa, koska se haluaa vaan munaa, mistä tahansa?

Oot sä koskaan ajatellut jotain yliopistotason tutkintoa? Päättelykykysi on loistava.

Halukas nainen = kaikille jakava ematiakyvytön lutka.
Mulla on villi veikkaus.

Nämä "itämaan viisaat miehet" taitaa nyt ihan himppasen sekoittaa seksiriippuvuuden asiaan.
 
Joskus sun täytyy "hyvittää" virheesi, ja oisitpa nähnyt miten tää mies katsoi mua nyt. Hän kohteli mua ihan eri tavalla kun laitoin rajat ja kerroin millainen nainen mä oikeastaan olen. Kyseli, katsoi silmiin ja oli niin kiinnostunutta miestä, että en vois olla onnellisempi.
En tosiaankaan kutsunut koska mulla on kämppis täällä.
Mikset kutsunut miestä kylään, jos sulla on kämppis? Sähän asetit rajat ja te vaan juttelitte?

Millainen nainen sä sitten oikeasti olet? Sellainen, joka ei anna ekalla kerralla?
Eikö se katsonut sua silmiin ennen seksiä, seksin aikana ja sen jälkeen?

Voi olla, että se on ihan oikeasti kiinnostunut susta tai oli... nyt sä teet tästä ihan tyhmän pelin, "laitat rajat" ihan niinkun sä olisit yksin päättämässä siitä, miten homma etenee. Ensin sä annat ja sitten sä pihtaat kuvitellen saavasi jonkinlaisen kunnioituksen sitäkautta?
Etkö sä oikeasti usko omaan hyvyyteesi ja erinomaisuuteesi edes sen vertaa, että lopettaisit tyhmien pelien pelaamisen, kun pöksyt on kerran olleet jo kintussa?
 
Viimeksi muokattu:
Mikset kutsunut miestä kylään, jos sulla on kämppis? Sähän asetit rajat ja te vaan juttelitte?

Millainen nainen sä sitten oikeasti olet? Sellainen, joka ei anna ekalla kerralla?
Eikö se katsonut sua silmiin ennen seksiä, seksin aikana ja sen jälkeen?

Voi olla, että se on ihan oikeasti kiinnostunut susta tai oli... nyt sä teet tästä ihan tyhmän pelin, "laitat rajat" ihan niinkun sä olisit yksin päättämässä siitä, miten homma etenee. Ensin sä annat ja sitten sä pihtaat kuvitellen saavasi jonkin laisen kunnioituksen sitäkautta?
Etkö sä oikeasti usko omaan hyvyyteesi ja erinomaisuuteesi edes sen vertaa, että lopettaisit tyhmien pelien pelaamisen, kun pöksyt on kerran olleet jo kintussa?
No mun kämppis haluaa yöllä nukkua eikä kuunnella kahden ventovieraan höpötystä.

Totta kai katsoi, mutta ei kohdellut mua potentiaalisena tyttöystävänä, vaan soitti just yöaikaan "tuu meille" kun nyt kysyy "mitä haluaisit tehdä ja milloin sulle sopisi?" Tutustutaan vähän jälkijunassa toisiimme, mutta käyhän se näinkin :p Ihmiset mokaa joskus.

Me oltais edetty paljon nopeammin jos en olis ekana yönä lähtenyt sen matkaan ja ollut heti haarat levällään.
 
No miksi ei kysy kahville, leffaan? Koska ei pitänyt tyttöystävämateriaalina, vain panona. Vasta sen yön jälkeen kun kerroin normaalisti itsestäni ja se itsestään ja kieltäydyin kaikesta seksuaalisesta niin hän halusi tutustua muhun muutenkin. Käytiin pelaa tennistä, kahvilla ja tänään jotain muuta :) Arvaa, että harmitti silloin aluksi kun tiesin mokanneeni, mutta luojan kiitos korjausliikkeen voi tehdä mutta ei se helppoa ole : /
:LOL: Voi luoooooja....


Jos sä hetken olisit ylianalysoimatta ja kehumatta omaa mieletöntä tilannetajua sekä uskomatonta sosiaalista luovintakykyäsi niin voisit ehkä löytää ne yleisimmät syyt miksi kukakin on millainen on vastakkaisten sukupuolien välisissä tilanteissa.

Eli, vasta kun aloit puhumaan sille kuin ihmiselle selvinpäin, se alkoi uskomaan, että sun kanssa voisi ehkä tullakin jotain, etkä vaan ollut vailla munaa?

Että hän voisikin kelvata muuhunkin, kuin vain reisien väliin täytteeksi?

Se, että päätyy raflaillan päätteeksi naimaan, ei automaattisesti tarkoita että olet siellä ylikompensoivan alfan kanssa jolle naiset on esineitä.

Se ihminen saattaa olla ihan *gasp* herkkä ja ajatteleva henkilö, joka ei oleta liikoja vain sen perusteella että alkoholin huuruinen ilta päätyi toisen kämpille kivoissa merkeissä.
 
Ei oo tullu, mutta "yhden illan jutut" ovat ihastuneet ja jääneet roikkumaan perääni pommitellen viesteillä ym.

Ihastumista ja "parisuhdekelpoisuutta" ei määrittele se, kuinka nopeasti harrastetaan seksiä.
Siis ainakaan sellaisissa "terveissä" tapauksissa, joissa ihastus ja kiihotus on aitoa, eikä mitään pelailua.
Voi jestas, mä olin kerran sinkkuna yhessä baarissa ja tuli sit lähdettyä yhen ulkomaalaisen baarimikon mukaan :ashamed: Harrastettiin seksiä ja mulle oli täysin selvää et sänkyyn, kotiin ja that´s it. Varmaan puoli vuotta sateli viestejä ja ei millään uskonut et suhde ei kiinnosta mua hänen kanssaan, ainakaan just sillä hetkellä. Piti vaihtaa puhelinnumero ja kaikki et pääsin siitä jätkästä eroon :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä