kiitos kommenteista, monenlaista mielipidettä
Joku kysyi miten aion edetä tämän yhden yön juttuni kanssa: No koska tosiaan lähdin heti ekana yönä hänen luo niin tosi pitkään olin pelkkä "panokaveri" jolle hän soitti pe ja la yönä, että missäs meet, tule meille? Olin kuitenkin iloinen niistäkin, sillä ajattelin että tästä on jotenkin edettävä sille vakavammalle tasolle ;D No sitten keskellä viikkoa kysyin vaikka molemmilla oli aamulla töihin menot, että voinko tulla yöksi? Vastaus oli tietenkin, että tuu ihmeessä. En antanut hänen edes suudella mua vaan juteltiin melkein koko yö
Kerroin ,että en oikeasti ole mikään jakari enkä edes bilehile, mutta nyt pitkästä aikaa olen päässyt kokemaan tämän yöelämän ja siksi on lähtenyt vähän käsistä.
Aamulla olin salaperäinen kun mies kysyi et milloin tulet uudestaan ja seuraaviin soittoihin vastasin todella viiveellä, vaikka oikeasti päivystin niitä ihan hermona ;D Sit kun juteltiin lauantaina puhelimessa niin sanoin et sillä ehdolla voin nähdä, jos tehdään jotain. Hän heti ehdotti kahveja ja se meni loistavasti<3 Nyt tänään taas nähdään.