Yhden illan jutusta vakava suhde?

:LOL: Voi luoooooja....


Jos sä hetken olisit ylianalysoimatta ja kehumatta omaa mieletöntä tilannetajua sekä uskomatonta sosiaalista luovintakykyäsi niin voisit ehkä löytää ne yleisimmät syyt miksi kukakin on millainen on vastakkaisten sukupuolien välisissä tilanteissa.

Eli, vasta kun aloit puhumaan sille kuin ihmiselle selvinpäin, se alkoi uskomaan, että sun kanssa voisi ehkä tullakin jotain, etkä vaan ollut vailla munaa?

Että hän voisikin kelvata muuhunkin, kuin vain reisien väliin täytteeksi?

Se, että päätyy raflaillan päätteeksi naimaan, ei automaattisesti tarkoita että olet siellä ylikompensoivan alfan kanssa jolle naiset on esineitä.

Se ihminen saattaa olla ihan *gasp* herkkä ja ajatteleva henkilö, joka ei oleta liikoja vain sen perusteella että alkoholin huuruinen ilta päätyi toisen kämpille kivoissa merkeissä.
:O En mä moiti sitä mistään. Ei hän edes vonkunut monesti lähtee sille kun aluksi sanoin että en lähde. Hän on hyvä mies ja tosi fiksu.<3 Ei nuoret naiset (eikä vanhatkaan) voi lähteä miehen matkaan ekana yönä oman turvallisuutensa takia. Se on ihan selkeä homma, en ala sitä aikuisten keskustelupalstalla perustelemaan sen enempiä.

Voi että kuinka ihanaa taas nähdä se =) Olen joku onnekkain nainen maailmassa
 
:O En mä moiti sitä mistään. Ei hän edes vonkunut monesti lähtee sille kun aluksi sanoin että en lähde. Hän on hyvä mies ja tosi fiksu.<3 Ei nuoret naiset (eikä vanhatkaan) voi lähteä miehen matkaan ekana yönä oman turvallisuutensa takia. Se on ihan selkeä homma, en ala sitä aikuisten keskustelupalstalla perustelemaan sen enempiä.

Voi että kuinka ihanaa taas nähdä se =) Olen joku onnekkain nainen maailmassa
En jaksanu lukee koko ketjua niin en tiedä et kerroitko jo mut millos näette seuraavan kerran? :rolleyes:
 
no jaa
Kundi on liemessä. Helposta pimperosta tuliki hankala; nyt täytyy leikkii poikaystäväleikkiä että sais taas...

Kamalan kuuloista touhua.

Itse olen naimissa kertapanoni kanssa. En edes halunnut mitään suhdetta, piti olla vaan pano ja laastari. Mutta sitten se alkoi kiikuttaa hammasharjaa mun luo... keskusteltiin kyllä alusta lähtien sen panemisen lisäksi, toiveista, kokemuksista, tarpeista, peloista, elämäntilanteesta.

Ny ollaan olut kaksi vuotta naimisissa. Yhteen muutettiin jo 8 vuotta sitten, puoli vuotta tapaamisen jälkeen.
 
Täytyypi muistaa ett jos sinkuks ikinä enää päätyy ni pare pitää housut jalassa vaikka miten panettas. Harmi ett naisilla seksi on ainoastaan parisuhteessa elävien juttu. Kerta tää nyt menee tähän ett jos sinkkuna harrastaa yhen illan juttuja ni parisuhteessa pettää.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Täytyypi muistaa ett jos sinkuks ikinä enää päätyy ni pare pitää housut jalassa vaikka miten panettas. Harmi ett naisilla seksi on ainoastaan parisuhteessa elävien juttu. Kerta tää nyt menee tähän ett jos sinkkuna harrastaa yhen illan juttuja ni parisuhteessa pettää.
No en mä nyt noinkaan sanois:O Mutta niiden hyviä ja kiinnostavien miesten kohdalla ei kannata antaa huonoa ensivaikutelmaa ja hypätä heti sänkyyn. Muuten sinkkuna ollessa saa panna vaikka jokaista vastaantulijaa.
 
:O En mä moiti sitä mistään. Ei hän edes vonkunut monesti lähtee sille kun aluksi sanoin että en lähde. Hän on hyvä mies ja tosi fiksu.<3 Ei nuoret naiset (eikä vanhatkaan) voi lähteä miehen matkaan ekana yönä oman turvallisuutensa takia. Se on ihan selkeä homma, en ala sitä aikuisten keskustelupalstalla perustelemaan sen enempiä.

Voi että kuinka ihanaa taas nähdä se =) Olen joku onnekkain nainen maailmassa
Noh, kyl toi turvallisuus asia pätee miehiin kans. Hulluja narttuja on aika paljon maailamssa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
:O En mä moiti sitä mistään. Ei hän edes vonkunut monesti lähtee sille kun aluksi sanoin että en lähde. Hän on hyvä mies ja tosi fiksu.<3 Ei nuoret naiset (eikä vanhatkaan) voi lähteä miehen matkaan ekana yönä oman turvallisuutensa takia. Se on ihan selkeä homma, en ala sitä aikuisten keskustelupalstalla perustelemaan sen enempiä.

Voi että kuinka ihanaa taas nähdä se =) Olen joku onnekkain nainen maailmassa
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Akva
"Hän on hyvä mies ja tosi fiksu.<3" "Voi että kuinka ihanaa taas nähdä se :)" "Tuntuu jo perhosia vatsassa..." jne. Olenko ainoa jota tämä muistuttaa eräästä mormonista...

(Mitä sille muuten kuuluu, oletteko yhä kavereita?)
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
tietomies
Voi jestas, mä olin kerran sinkkuna yhessä baarissa ja tuli sit lähdettyä yhen ulkomaalaisen baarimikon mukaan :ashamed: Harrastettiin seksiä ja mulle oli täysin selvää et sänkyyn, kotiin ja that´s it. Varmaan puoli vuotta sateli viestejä ja ei millään uskonut et suhde ei kiinnosta mua hänen kanssaan, ainakaan just sillä hetkellä. Piti vaihtaa puhelinnumero ja kaikki et pääsin siitä jätkästä eroon :whistle:
Halpa huora (=pillu) on aina kiinnostava!
 
Minä en hakenut parisuhdetta kun mieheni kanssa eka yö oltiin yhdessä, mies kyllä kertoi jälkikäteen kaivanneensa jo parisuhdetta mutta sopivaa naista ei ollut osunut kohdalle, panoja siitäkin edestä. Tästä syystä mieskin haki varmaankin ihan vain seksiseuraa minusta mutta kumpikin yllätyimme yhteensopivuudestamme että seuraavana päivänä kannoin kamani miehen asuntoon :D (oma kämppä oli rempassa tuolloin)
Mutta juu, aviossa olemme ja lapset hankittu ja onnellisia olemme jajajaja rakkautta piisaa.

Meillä molemmat antavat ja ottavat, mua ihmetyttää tämä kaksinaismoralismi ja pihtaamisella leikittely. En todellakaan jaksa leikkiä mitään vaikeasti tavoiteltavaa tai säästäväistä jos himot jyllää.
 
Saaks sanoa, HG?

Ok, sulla ois taas mies. Jäitä hattuun, RAUHOITU (voit muutaman jääkimpaleen säästää pöksyihisikin). :). Olet kuin lentoon lähdössä.

Ei siinä mitään pahaa ole, ihastuneena saa semmoinen olla, mutta haistan että tästä voi tulla piiiitkä ketju ja palsta seuraa teidän suhteen kehittymistä ja draamaa tulee ja mä en pääse siivoamaan.

:popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Saaks sanoa, HG?

Ok, sulla ois taas mies. Jäitä hattuun, rauhoitu (voit muutaman jääkimpaleen säästää pöksyihisikin). :). Olet kuin lentoon lähdössä.

Ei siinä mitään pahaa ole, ihastuneena saa semmoinen olla, mutta haistan että tästä voi tulla piiiitkä ketju ja palsta seuraa teidän suhteen kehittymistä ja draamaa tulee ja mä en pääse siivoamaan.

:popcorn:
Voi Echo mä niiiiin toivon niin käyvän :heart: Tässä miehessä on kaikki, jopa hiljaiset hetket on söpöjä meillä. Ei ole sellaista tylsää, tavallista tenttausta vaan kaikki on kerrottu sen yön jälkeen puolin ja toisin silleen luontevasti.

Rauhottua kerkee sitten kiikustuolissa ;D
 
"mie"
nii, joku 10-20v on pitkä aika, mutta entäs joku 3-6kk? hypoteettinen ajatus vaan.
Se joka on tottunut vaatimaan munaa aina ja heti, saa hirveet raivarit tuossa ajassa. Koska kuuluuhan sitä munaa saada, eikä edes väliä keneltä, joltaki vaan. Niinku sinkkunaki, eihän siinä tarvittu kun vähän kivaa ulkonäköä niin oli kivaa antaa sille pildee ja saada munaa, nimestä ja ajatuksista välittämättä.
Tuollaisen kanssa seksitauko aiheuttaa harmia, hänhän vaatii seksiä kansalaisvelvollisuutena. Toisenlaiselle ihmiselle se ei vielä maata kaada.
Vaikka olen ollut määritelmäsi mukaan huora.... niin kommentoin.

Sulla on ihan saira käsitys haluista. Ilmeisesti et itse kykene niitä mitenkään kontrolloimaan kun noin kärjistävä olet? Vaikka olen "munan perässä" juossut sinkkuna ei se tarkoita sitä että tuosta vaan hyppäisin rakastamani rinnalta jos seksi ei suju. Syytä tai toisest. VITTU SITÄ VARTEN on vaikka sitten kaalimato. Mä en ole mikään imbesilli joka ei hanskaa itseään vaikka pidänkin seksistä ja vapaana ollessani harrastin sitä "yhden yön juttuina". Mun aivot ei ole sulanut sinä, eikä oikeuden taju, eikä mikään muukaan. Jos mun tekee mieli orgua ja mun mies ei systä tai toisesta ole kykenevä niin hoidan kyllä itse itseni. Plus että pitkässä suhteessa on tullut opittua paljon muitakin variaatioita seksist kuin munan piilotus. Ei siihen aina yhdyntää tarvita. Herran jumala. Ota se kiristyspanta pois ja nauti seksuaalisuudestasi. Oppi ei ehkä sulle olis pahasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"mie"
No en mä nyt noinkaan sanois:O Mutta niiden hyviä ja kiinnostavien miesten kohdalla ei kannata antaa huonoa ensivaikutelmaa ja hypätä heti sänkyyn. Muuten sinkkuna ollessa saa panna vaikka jokaista vastaantulijaa.
Miksiköhän mun mies sit puhuu just toista? Että yksi asia mihin mussa ensinnä ihastui oli vapautuneisuus. Se etten turhaa kiristellyt mistään. Avoin, niin psyykkisesti kuin fyysisesti - ja nautin seksitä.

Ja kuten olen kirjoittanut. Yhteistä taivalta takana jo yli 10 vuotta. Mieheni on täydellinen mies ja ihan isä meidän tyttärille. Huomaavainen,hellä ja rakastava. Ja kunnioittaa minua vaikka olen "huora" joidenkin kivikautisten kriteerien mukaan. Ja juu, ei ole tarttenut pettää =)
 
[QUOTE="mie";29998521]Miksiköhän mun mies sit puhuu just toista? Että yksi asia mihin mussa ensinnä ihastui oli vapautuneisuus. Se etten turhaa kiristellyt mistään. Avoin, niin psyykkisesti kuin fyysisesti - ja nautin seksitä.

Ja kuten olen kirjoittanut. Yhteistä taivalta takana jo yli 10 vuotta. Mieheni on täydellinen mies ja ihan isä meidän tyttärille. Huomaavainen,hellä ja rakastava. Ja kunnioittaa minua vaikka olen "huora" joidenkin kivikautisten kriteerien mukaan. Ja juu, ei ole tarttenut pettää =)[/QUOTE]

Vapautuneisuus? :D :D :D
 
"mie"
Vapautuneisuus? :D :D :D
Juurikin se. Etten ollut sellainen tyttö joka on laskelmoinnut kaiken valmiiksi ja miettynyt siirrot seuraavan 10 vuoden ajalle. Elin hetkessä, siinä missä oli. En huomisessa, enkä eilisessä. Vaputuneisuus. Sitä se on.

Tiedätkö mitä miehet usein meissä naisissa karsastaa? Se että kaiken pitää olla ennakkoon kirjoitettua ja jos homma ei mene niin kuin olemme päässä kirjoittaneet niin alkaa kiukuttelu. Miettippä sitä....
 
[QUOTE="mie";29998538]Juurikin se. Etten ollut sellainen tyttö joka on laskelmoinnut kaiken valmiiksi ja miettynyt siirrot seuraavan 10 vuoden ajalle. Elin hetkessä, siinä missä oli. En huomisessa, enkä eilisessä. Vaputuneisuus. Sitä se on.

Tiedätkö mitä miehet usein meissä naisissa karsastaa? Se että kaiken pitää olla ennakkoon kirjoitettua ja jos homma ei mene niin kuin olemme päässä kirjoittaneet niin alkaa kiukuttelu. Miettippä sitä....[/QUOTE]

Mä olen tosi, tosi spontaani mutta pahin pelkoni naisena olisi että olisin miehen silmissä vain seksiobjekti. Mun korvien välissä on jotain ja sellaisena haluan tulla kohdelluksi. Mulle ei riitä parisuhteessa pelkkä seksuaalinen intohimo, vaan haluan älykästä seuraa ja tuo mies on itse sitä täydellisesti. Ei hän hukkaa aikaansa enempää tyhmien yhdenillan panojen kanssa.
 
viera.s
No en mä nyt noinkaan sanois:O Mutta niiden hyviä ja kiinnostavien miesten kohdalla ei kannata antaa huonoa ensivaikutelmaa ja hypätä heti sänkyyn. Muuten sinkkuna ollessa saa panna vaikka jokaista vastaantulijaa.
Oot kyllä melko ristiriitainen.

Ok, oletetaan että se mielestäsi hyvä ja kiinnostava mies on konservatiivinen/kaksinaismoralisti, ja pitää ensimmäisenä iltana sänkyyn suostuvaisia naisia sopimattomina vakavaan suhteeseen. Jos tällaisen kohdalla "pihtaa", niin entäs ne kaikki muut vastaantulijat, joiden kanssa on kuitenkin yhden illan juttuja harrastanut? Onko ne sitten sellainen synkkä salaisuus, jota peitellään tältä oikeasti kiinnostavalta mieheltä, valehdellaan partnereiden määrä kysyttäessä jne.?

Minusta suhteeseen pitäisi lähteä rehelliseltä pohjalta, eikä siveyden sipulia teeskennellen, jos sellainen ei oikeasti ole. Parempi, että sopimattomuus paljastuu heti alkuun, kuin että todellisuus paljastuu joskus myöhemmässä vaiheessa ja kaataa silloin suhteen tai ainakin heittää varjon sen ylle. Jos jonkun mielestä yhden illan jutut tekee kumppanista epäluotettavan ja pettämiseen taipuvaisen (mikä ei siis ole oma mielipiteeni), niin valehtelu ja teeskentely nyt ainakin.

Toisekseen tuo uhilta suojautuminen. Eikös ne hyvät miehet ole kuitenkin turvallisempia kuin mitkä tahansa vastaantulijat? Miksi sitten kuitenkin vakavaan suhteeseen sopimattomien kanssa voisi heti hypätä sänkyyn, mutta ei sen kunnolliseksi arvioidun?

Ja muuten tuohon turvallisuus-pointtiin. Pitää joo vähän miettiä, millaisille jatkoille ja kenen kanssa lähtee, jos epäilee että intressit voi olla ristiriidassa. Siis ei kannata lähteä vieraan miehen matkaan, ainakaan yksin, jos ei halua seksiä harrastaa tai ei ole ainakaan varma asiasta. Mutta jos tietää että haluaa panna, niin eipä siinä sitten mitään sen ihmeempää riskiä ole, kortsut vaan mukaan ja menoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä