yh ja toinen tulossa...eri isät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja misukka85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

misukka85

Jäsen
06.05.2009
30
0
6
Mikkeli
haluaisin kysyä teiltä uusperheiltä...oletteko kokeneet ennakkoluuloja ym...?
minulla sekavaakin sekavampi tilanne...olen yhden lapsen yh ja odotan toista lasta.. (eri isät) tulevan lapsen kanssa yhdessä mutta tunteet ovat minulla hieman kaverilliset...olisin kysellyt vähän "sieluntovereita" :)

Tottakai on ennakkoluuloja. Jotkut eivät halua edes olla tekemisissäkään, kun on leimattu lumpuksi ja vaikka miksi. Tosin eipä minuakaan kiinnosta olla tekemisissä ihmisten kanssa, joita ei tosiasiat ja tilanteet kiinnosta, vaan tuomitaan vaikkei edes tunneta.

Kyllähän se raja jossain kohtaa menee, itsellä siis avoliitto jossa molemmilla ed. suhteista lapset plus yhteinen lapsemme ja jos tästä eroaisin, keskittyisin ihan lasten kasvattamiseen enkä jatkuvasti esittelisi uusia miesystäviä. Eli en minäkään ihan jokaista yhta/uusperheeläistä ymmärrä.

niinpä...noh tuomitkoon kuka haluaa..en minäkään mitään uusia mies ystäviä ole ensimmäisellekään lapselle esitellyt.
ehkä sitä kaipailin että jos joku on tilanteessa onneton,onko järkeä olla onneton sen ihmisen kanssa jos voi yksin keskittyä lapsiinsa...
turhaa ennakkoluuloa on niin paljon maailmassa,minä ensimmäisestä suhteestani tiedän mitä turvaton perhe on pienille lapsille,jota tässä nykyisessä suhteessa en koe,turvallisuus on ykkös kriteeri minun perheessä,mutta onnettomuus satuttaa lapsia yhtä paljon...en tiedä kiitos vastauksistanne silti...luulenpa että tuomitsijoilla on yhtä hankalaa :kieh:

Mitä ihmeen väliä sillä on mitä kaikki muut ajattelee? Mulla on kaks lasta exän kans ja vauvaa odotan uudelle miehelle, ikää on 31 vee. Jos mä jonkun mielestä oon teini lumppulutka niin ihan vapaasti :D Kun tulee tarpeeks ikää niin ei enää onneks välitä mitä muut ajattelee ;)

No minulla on myös yksi lapsi ex:älle ja kun nykyisen tapasin,saimme ensimmäisen yhteisen niin kyllähän sitä sai semmoisia katseita jos puheitakin kuulla selkänsä takaata:(
Kun kolmannen eli toisen meidän yhteisen lapsemme saimme niin jo puheet kääntyi kuinka olivat onnellisia että sain samalle miehelle edes 2lasta ja nythän ne lapset sitten riittää.
Neljännen lapsen kun saimme (eli 3 yhteistä) niin ei kukaan enään jaksanut vaahdota mistään vaan nyt kyseleevät joko viides on tilauksessa:D

onhan niitä empaattisiakin ihmisä olemassa...voi hyvänen aika...olisikohan pitäny muotoilla kysymys sitten toisellalailla niin olisi jääny nuo epäkohteliaat kommentit joiltakin laittamatta.
jos joku haluaa,siis todella joku kirjoitella ni laittelee yksityisesti :) kaipailisin yhteydenottoja ennakkoluulottomilta ihmisiltä :attn: kiitos!

Yhteistyössä