muita kahden lapsen yh:äitejä..? ja lapsilla eri isät..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja carola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

carola

Vieras
onko täällä muita? tuntuu että olen ainut..olen siis yh ja odotan toista..molemmilla eri isät. kaipaisin vähän selvitymis konstej..miten ootte jaksanu ja miten järkänny lasten tapaamiset isän/sukulaisten kanssa..miten juhlapyhät jne..???

ei kai se auta kun toivoa että kaikki menee hyvin eikä kukaan ala hankalaksi.
tiedän erään miehen jolla 4 lasta neljän eri naisen kanssa ja aina joku äiti kiukuttelee..ei oo helppoa ei.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Hyvin menee. Ei tässä ihmeempiä. Joskus tulee tietty hetkiä, jolloin toinen isä peruu ja toinen ei ja sitten ihmetellään, mutta sellastahan tää on.

millaen tukiverkosto sulla on ja onko ollut rankkaa? itselläni 3 vuotias ja nyt tulossa toinen..siis kahden pienen lapsen äiti.

Miulla on ja hyvin on onneks sujunnu kaikki.
Lapset on parillisina viikonloppuina isillään ja nuorin joka keskiviikko myös lisäksi on isällään.
Ja tietysti lomien aikaan on myös isällään.
Hyvin on sujunnu kaikki. Ei oo ikinä tarvinu kenenkään kanssa tapella ko aiheista ja saatiin heti aluks sovittua juuri tuolleen että vkonloput menee samoina, että jää miullekin sitä omaa aikaa joskus

Alkuperäinen kirjoittaja carola:
Hyvin menee. Ei tässä ihmeempiä. Joskus tulee tietty hetkiä, jolloin toinen isä peruu ja toinen ei ja sitten ihmetellään, mutta sellastahan tää on.

millaen tukiverkosto sulla on ja onko ollut rankkaa? itselläni 3 vuotias ja nyt tulossa toinen..siis kahden pienen lapsen äiti.

Ihan ok tukiverkosto. En kyllä lähtis tieten tahtoen lasta tekemään moiseen tilanteeseen. Itse olin ollut kummankin lapsen isän kanssa naimisissa, ennen kuin lapsi edes ilmoitti tulostaa. Alkuaikoina rankkaa, eritoten silloin kun jäimme kolmistaan. Nyt jo koululaisia. Suhdetta en ole vieläkään solminut, en luota enää miehiin.

Alkuperäinen kirjoittaja carola:

Ihan ok tukiverkosto. En kyllä lähtis tieten tahtoen lasta tekemään moiseen tilanteeseen. Itse olin ollut kummankin lapsen isän kanssa naimisissa, ennen kuin lapsi edes ilmoitti tulostaa. Alkuaikoina rankkaa, eritoten silloin kun jäimme kolmistaan. Nyt jo koululaisia. Suhdetta en ole vieläkään solminut, en luota enää miehiin.
juu en minäkään tieten tahtoen tähän tilanteeseen lasta synnytä. ollaan oltu reilu 2 vuotta yhdessä ja ponnsteltu toisaan tän suhteen eteen..nyt sitten tuli loppu koska mies taipuu väkivaltaan. eli en itse tätä valinnut itselleni että minusta tulee 2 lapsen yh. nyt se on vain pakko, ja niin on varmasti paljon parempi.

Yhteistyössä