"kehtaisitko" tehdä kolmannen lapsen ja kaikilla lapsilla eri isät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noniin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tämä tajuntaan;30047955:
Lukekaa hyvä ihmiset tällaisen sotkuperheen aikuisen lapsen kommentti tässä ketjussa! Lapset kärsii eriarvoistamisesta näissä perheissä! Sokeakin sen näkee. Lapsen kavereina on muutama ja sääliksi käy. Lasten vanhemmat elää 'onnellista' elämää pää puskassa. Ei se ole onnellista oikeasti, jos perheen jäseniä eriarvoistetaan. Se on pahin synti maailmassa. Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ja PISTE.

Minkä ikäiset lapset valikoivat kaverinsa sillä perusteella, kuinka monta kumppania lapsen äidillä on ollut? Ettei vaan olisi kakaroiden omat vanhemmat asialla... Säälittävää todellakin!

Mitä tarkoitat eriarvoistamisella? En nyt jaksa kahlata vanhaa ketjua läpi uudestaan.

Siskon kaveri halusi lapsen ja oli sen sitten saanutkin, tosin mies ei tullut kuvioihin muussa mielessä. Varmaan tekisi saman jonkun toisen kanssa jos haluaisi lisää lapsia, voisin veikata näin. Kaikki eivät halua miestä, vain lapsen :)

Meilläkin on sekava suku, isällä on 2 lasta aiemmasta avioliitosta, äidillä on 2 lasta aiemmasta avioliitosta ja yksi epäonnistuneen suhteen lapsi jonka antoi adoptioon. Ja sitten ollaan minä ja veljeni yhteisestä avioliitosta. Ja voin kertoa, ettei ole koskaan häirinnyt millään tavalla. Siskoni ovat siskojani ja veljeni veliäni, kukaan ei ole silmissäni vain puolikas :) Vaikka niin luulisi koska en muista pajoakaan ajasta kun ollaan asuttu saman katon alla, olen vielä eroperheestäkin :D Mutta, on minulla ollut myös velipuolia, isä oli naimisissa ja silloisella vaimolla oli 2 poikaa, olin menossa ala-asteelle kun toiset tuli kuvioihin mukaan, muutama vuosi niin asuttiin saman katon alla ja yläasteella joskus isä erosi ja jäätiin kolmistaan asumaan. Ollaan vieläkin tekemisissä "äitipuolen" kanssa :)

Mitä se muille kuuluu miten kukin elämänsä elää, kunhan pitää sitten huolta niistä hankkimistaan lapsista. Kas kun ei elämässä vou aina valita ja ennalta tietää tilanteita. Mullakin on kohta laosia kolmen eri miehen kanssa, erosin esikoisen isästä kun tuo hakkasi ja petti mua, lopulta jouduin sairaalaan pahoinpitelyn seurauksena niin läksin. Seuraavan miehen kanssa sain 3lasta, tää mies ehkä vielä hullumpi kuin eka:edellisten lisäksi piti mua kuin vankina, henkinen väkivalta jotain sanoinkuvaamatonta...ja nyt viimein onnellisessa, turvallisessa, normaalissa liitossa ja odotamme yhteistä lasta. Miehellä molemmat entiset avovaimot pettivät häntä...että joskus on viisasta erota, oli lapsia tai ei. Pääasia, että lapset hoidetaan hyvin. Meillä puan 10 lasta siis yhteensä ja heidän hyvinvointinsa on se tärkein, eikä kukaan ole eriarvoinen!

[QUOTE="muumimamma";30049303]Mitä se muille kuuluu miten kukin elämänsä elää, kunhan pitää sitten huolta niistä hankkimistaan lapsista. Kas kun ei elämässä vou aina valita ja ennalta tietää tilanteita. Mullakin on kohta laosia kolmen eri miehen kanssa, erosin esikoisen isästä kun tuo hakkasi ja petti mua, lopulta jouduin sairaalaan pahoinpitelyn seurauksena niin läksin. Seuraavan miehen kanssa sain 3lasta, tää mies ehkä vielä hullumpi kuin eka:edellisten lisäksi piti mua kuin vankina, henkinen väkivalta jotain sanoinkuvaamatonta...ja nyt viimein onnellisessa, turvallisessa, normaalissa liitossa ja odotamme yhteistä lasta. Miehellä molemmat entiset avovaimot pettivät häntä...että joskus on viisasta erota, oli lapsia tai ei. Pääasia, että lapset hoidetaan hyvin. Meillä puan 10 lasta siis yhteensä ja heidän hyvinvointinsa on se tärkein, eikä kukaan ole eriarvoinen![/QUOTE]

Oletkos miettinyt että onkohan sussakin vikaa, kun tollasia skitsoja vedät puolees? Ja mikä hirveintä, avaat niille vielä haaras useamman kerran. Niin metsä... : /

Yhteistyössä