yh ja opiskelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sunny"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No vuokra-asuntoon saa yleensä asumistukea, omistusasunnossa vain vastikkeeseen voi saada tukea, ei asuntolainaan. Opintotuki on sama aina ja elarit ja lapsilisät. Muita tukia ei juurikaan ole, opintolaina on nostettava.
 

Yhteistyössä