E
ei voi sanoa
Vieras
Siis olen asiakkaana missä?? En ole sosiaalitoimeen edes koskaan ottanut mitään yhteyttä, jos sitä tarkoitit. Eläisin varmaan ihan omillani käymällä töissä (töitä on kun vaan töihin palaan), mutta tämän toisen lapsen parin kuukauden päästä... Että töihinmenoon on hetki aikaa.
Lasken näitä tukia sen mukaan, mitä sitten saan. Ei se ero kuitenkaan voimaan astu ennen äitiyspäivärahan saamista ja mies asuu tässä vielä kuitenkin jonkun aikaa.
Niin jos et hakisi mitään tukea sossusta ja olisit omillasi niin mitä tukea sinä haet, asumistukea vai mitä?