A
Avioeroa miettivä
Vieras
Omaisuutta ei jäisi avioliitosta yhtään. Velkaa ehkä 30 000e.
Lapsia kaksi, joista toinen vauva ja saan hänestä äitiyspäivärahaa hieman päälle minimin eli noin 700e brutto / 540e netto. Isommasta en saa mitään.
Lisäksi kahdet lapsilisät eli noin 210e + yh-korotus 92e. Saako tuon yh-korotuksen jos on on yhteishuoltajuus, mutta lapset vain toisella?
Asumistuki kattaisi kai kokonaan vuokran, ihan muutamaa kymppiä vaille. Onko nyt jotain mitä en ole huomannut?
Lapsia kaksi, joista toinen vauva ja saan hänestä äitiyspäivärahaa hieman päälle minimin eli noin 700e brutto / 540e netto. Isommasta en saa mitään.
Lisäksi kahdet lapsilisät eli noin 210e + yh-korotus 92e. Saako tuon yh-korotuksen jos on on yhteishuoltajuus, mutta lapset vain toisella?
Asumistuki kattaisi kai kokonaan vuokran, ihan muutamaa kymppiä vaille. Onko nyt jotain mitä en ole huomannut?