Puhekielessä? Eli kun ihmiset puhuvat jostain, että "se on yh", niin yleensä tarkoitetaan äitiä/isää joka hoitaa yksin lapsensa (vaikka olisi yhteishuoltajuus). Mutta eikös virallisesti yh ole yksinhuoltaja EIKä yhteishuoltajuus? Ymmärtääkö kukaan mitä yritän selittää
Eli jos mä eroaisin miehestä ja lapset jäisivät mulle, mutta meillä olisi edelleen yhteishuoltajuus, niin olisinko yh? :/ 