Mitäs se yh tarkoittaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Puhekielessä? Eli kun ihmiset puhuvat jostain, että "se on yh", niin yleensä tarkoitetaan äitiä/isää joka hoitaa yksin lapsensa (vaikka olisi yhteishuoltajuus). Mutta eikös virallisesti yh ole yksinhuoltaja EIKä yhteishuoltajuus? Ymmärtääkö kukaan mitä yritän selittää :D Eli jos mä eroaisin miehestä ja lapset jäisivät mulle, mutta meillä olisi edelleen yhteishuoltajuus, niin olisinko yh? :/ :)
 
Mä vihaan tota sanaa... Kun olin yksin lasten kanssa, oltiin erossa pari kuukautta, niin aina kun kävin jossain kuulin selän takaa "mitä toikin yh täällä tekee?" "Siinä tuo yh-huora on" "Ois tuokin yh pentunsa kanssa" JNEJNE!!!
Ja lapset isällään joka toinen vko, niin kai sitä nyt prkl saa vaikka seista päällään jos haluaa!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun tuttu kutsuu itseään yksinhuoltajaksi ja valittaa yh-elon rankkuutta, vaikka lapsi on isällään 4 päivää viikossa :whistle:

No tässä väittäsin että isä on se yh!

Sitä kaikki muutkin väittää.
Lisäksi isä maksaa elareita äidille, ja äiti sai kamalat kilarit aikoinaan kun isä ilmoitti että koska lapsi oli viime kesän ajan äidillään vain joka toinen viikonloppu, niin isä ei maksa mitään vaan äiti maksakoon isälle...mikä siis on kaikkien mielestä itsestäänselvyys, vaan ei tämän äidin mielestä. Pimee mikä pimee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun tuttu kutsuu itseään yksinhuoltajaksi ja valittaa yh-elon rankkuutta, vaikka lapsi on isällään 4 päivää viikossa :whistle:

No tässä väittäsin että isä on se yh!

Sitä kaikki muutkin väittää.
Lisäksi isä maksaa elareita äidille, ja äiti sai kamalat kilarit aikoinaan kun isä ilmoitti että koska lapsi oli viime kesän ajan äidillään vain joka toinen viikonloppu, niin isä ei maksa mitään vaan äiti maksakoon isälle...mikä siis on kaikkien mielestä itsestäänselvyys, vaan ei tämän äidin mielestä. Pimee mikä pimee.

:o
Tosiaan äidin tässä tapauksessa pitäis maksaa isälle elarit eikä toisinpäin!! Huh huh...

Ja joo, ehkei yh:ksi luokitella äitiä, joka isän työn vuoksi on yksin viikot.. Parisuhteessa kuitenkin lie elätte?
 
Yhteinen Hyvä - jakaa pesää kaikille jotka sitä älyää pyytää. Elää ainaisessa seksinpuutteessa ja on AIVAN OTETTU kun joku mies tarjoaa hänelle palveluksiaan.

^tota se tarkoittaa, ainakin miesten pään sisällä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Yhteinen Hyvä - jakaa pesää kaikille jotka sitä älyää pyytää. Elää ainaisessa seksinpuutteessa ja on AIVAN OTETTU kun joku mies tarjoaa hänelle palveluksiaan.

^tota se tarkoittaa, ainakin miesten pään sisällä...

Niinpä!!! Ja tota se tarkottaa myös katkerien lapsettomien/katkerien perisuhteessa elävien/kateellisten mielestä! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Yhteinen Hyvä - jakaa pesää kaikille jotka sitä älyää pyytää. Elää ainaisessa seksinpuutteessa ja on AIVAN OTETTU kun joku mies tarjoaa hänelle palveluksiaan.

^tota se tarkoittaa, ainakin miesten pään sisällä...

Unohdit rahapuolen: nyhtää järkyttävän suuret elarit siltä miesraukalta jonka sai jotenkin lastensa isäksi huijattua, puhumattakaan niistä tuhansista euroista joita yh saa yhteiskunnalta erilaisten tukien muodossa.
Niih :xmas: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Yhteinen Hyvä - jakaa pesää kaikille jotka sitä älyää pyytää. Elää ainaisessa seksinpuutteessa ja on AIVAN OTETTU kun joku mies tarjoaa hänelle palveluksiaan.

^tota se tarkoittaa, ainakin miesten pään sisällä...

Niinpä!!! Ja tota se tarkottaa myös katkerien lapsettomien/katkerien perisuhteessa elävien/kateellisten mielestä! :kieh:

No mä en tiedä noista jälkimmäisistä. Mutta miesten ajatusmaailma on käynyt mulle tässä n.3kk:n yh:na olon jälkeen jo harvinaisen selväksi :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Yhteinen Hyvä - jakaa pesää kaikille jotka sitä älyää pyytää. Elää ainaisessa seksinpuutteessa ja on AIVAN OTETTU kun joku mies tarjoaa hänelle palveluksiaan.

^tota se tarkoittaa, ainakin miesten pään sisällä...

Unohdit rahapuolen: nyhtää järkyttävän suuret elarit siltä miesraukalta jonka sai jotenkin lastensa isäksi huijattua, puhumattakaan niistä tuhansista euroista joita yh saa yhteiskunnalta erilaisten tukien muodossa.
Niih :xmas: .

AIVAN! Mä ihan unohdin :saint:
 

Yhteistyössä