H
Heidi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Ja vielä, en yleistä. Mutta tällä ja eräällä toisella palstalla aina välillä tulee näitä samankaltaisia aloituksia kuin täällä. Ne aina päättyy samaan; "kun ette kerran usko mua ettekä tee kuten sanon, niin siitäs saatte, helvettiin päädytte."
Ehkä tämä aloitus oli poikkeus, eikä tarina pääty tähän.
Olen yrittänyt pitkän aikaa saada vastauksia aiemmin jo esittämiini kysymyksiin, mutta en ole niitä koskaan saanut. Ne on just ne kysymykset, jotka muunmuassa saa mut epäilemaan kristinuskoa tai jotain sen haaraa. Liikaa ristiriitaisuuksia, joita kukaan ei osaa minulle selittää muuten kuin lukemalla suoraan raamatusta jotain säkeitä. Ei yhtäkään oikeasti pohdittua vastausta.
Mutta hienoahan on se, että jokainen uskoo omalla tavallaan. Ainoa, mitä karsastan on se, että jos joku ei usko "minun tavallani" on automaattisesti huono ja tuomittu. Voiko yksikään ihminen oikeasti niin todeta? Ei voi.
No toivottavasti tämä ketju ei pääty sillä tavalla.
Ps. Mä olen mustana Rouva Porsas mutta kirjoitin nyt nimelläni kun en jaksanut kirjautua kun en ollut ajatellut kirjoittaa mihinkään. Olen vasta vähän aikaa palstaillut. Sain esikoisen viisi viikkoa sitten.