yasmin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yasminin aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lyhytaikainen kokemus vasta, toinen liuska menossa... vaihdoin harmoneteista ja olo on kuin toisella ihmisellä... hävis kaikki kiukkuisuus sun muut...

Mä oon tykänny tosi paljon. Ei muuta "oireita" kuin iho parantunu tasaiseksi ja rinnat kasvaneet hieman. Mielialanvaihteluita mulla oli jo ennen pillereitä, joten niitä ei voi siitä syyttää :laugh:

Mulla oli yasminit muutaman kuukauden ja olin kokoajan kuin viulun kieli. Jätin pois ja taas olin jonkin ajan päästä oma minäni. Ajattelin tossa kesän alussa jospa yrittäisin uudelleen ja sama juttu, mieskin sanoi, että noita pillereitä et enää ikänä suuhus laita. No, en mäkään halua päätäni enää sekottaa.

Vaikuttaakos Yasmin teiden haluihin kun ne vaimollani(20 v.) niin tekevät...?? Kiinnostus puuttuu mutta kun saa lämmipimäks niin sit kyllä on haluja!!! Kokemuksia???

meikeläinen käyttäny kyseistä pillerimerkkiä jo 8kk ja mitään negatiivistä sanottavaa ei ole. Mulle ainaski sopii erittäin hyvin, aikasemmin käyttäny Diane novaa ja minipillereitä. Diane nova oli hyvä pilleri mut minipillereitä en uudestaan ottas. Kokeilemalla löydät itselles parhaiten sopivan merkin.

Käytössä olleet reilun vuoden, ei mitään ongelmia toistaiseksi ilmennyt, iho on tullut niin hyväksi että muutkni on sen huomanneet. haluat eivät ole peloista huolimatta hävinneet mihinkään.

Yhteistyössä