YASMIN e-pilleri, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Juuli
  • Ensimmäinen viesti
"Minä"
Hyvin sopineet minulle, ei mitään sivuoireita. Ennen mulla oli finnejä, mutta Yasminien syönti hoitaa ihoakin ja ovat hävinneet.

Jokaisen on kuitenkin kokeilemalla löydettävä mikä itselle sopii, me kun ollaan yksilöitä kaikki.
 
jensssku
itse oon nyt syöny yasmineita 6pv. oon päästä varpaisiin punaisten länttien peitossa. illalla ne oli vielä pisteitä, mutta yön aikana niistä tuli länttejä ja joissain paikoissa niitä on niin paljon, että on pelkkää punasta. ja kutisee. ja jalka ollu kipeenä. en tykkää yhtään. oottelen vaan, että katoaa mun elimistöstä kokonaan ja pääsen näistä "pikku" sivuvaikutuksista eroon.
 
itse
olen vuoden syöny (vaihdettuani Yasminellestä kuivuuden takia). Vaihdon jälkeen kesällä nousi paino reilut kymmenen kiloa, joten nytten taas seuraavan vuositarkastuksen yhteydessä vaihto paikallaan, saa nähdä mitä seuraavaksi tyrkkäävät :D
 
Karggo
Onko kellään ollut sellasta että ensin on ollut menkat esim: 3pv ja sitten kaksi päivää ettei ole ollut ja sitten taas yhtenä päivänä vähän vuotoa ja taas loppunu? itellä ollu pari kertaa ja ihmetelly tätä. Kannattaako ottaa yhteys lääkäriin?
 
"tyytyväinen"
Itse olen syönyt jasmineita jo melkein kanssa 3 vuotta. Aluksi oli haluttomuutta mutta sekin meni ohi. Hyvät pillerit, tosin 45-mituutissa (ohjelmassa) puhuttiin nimenomaan JASMINEIDEN haitoista miten ne ovat vaarallisia ja aiheuttavat tuplamäärän vetitulppia. Mutta itse olen tykännyt, MERCILONIT taas saivat itselläni pään räjähtämään, itkin,huusin, potkin, hakkasin, kiukuttelin, ja kaikki maailman ongelmat tulivat. Tunsin itteni täysin hulluksi kun niitä söin. Mutta jokaisella on omat haittavaikutukset ja hyötynsä. Eli siis ei auta muu kuin kokeilla ! Ja tosiaan Jasminit ovat aika kalliita, 33.90e maksaa. Tosiaan kun kaupasta saisi 9eurolla tuon 3kk satsin :D
 
satisfied
Ensiksi kuitenkin, se hyvä pillerimerkki osuu kohdalle vain kokeilemalla... itselläni ei ole ollut negatiivisia sivuvaikutuksia.. mitä näistä pillereistä on jotain tullut, niin rinnat on kasvanu ja oon erittäi tyytyväine! halutki on tosi runsaat;) ja oon tässä tiputtanu muutaman kilonki, niin täydellisessä rantakunnossa! finnien kanssa mulla ei oo koskaan ollukkaa mitä ongelmia, eikä niitä oo edelleenkää. kuukautiset pysyny aisoissa, nostan hattua yasminille!
 
"vierailija"
Kylläpäs on erilaisia kommentteja täällä. Rupes epäilyttää Yasminien käyttö, mut toisaalta ne (kuten muutkin pillerit) vaikuttaa jokaiseen eri tavalla. Ite käytin pari vuotta akneen (en huomannu varsinaisesti mitään muutosta, antibiootit autto) mut helpotti menkkakipuja ihan valtavasti. Mulla ei ollu mitään sivuvaikutuksia ikinä, ei turvotusta eikä muuta. Pidin taukoa joitakin kuukausia ja alotin muutama viikko sitten uudestaan, nii luulen et niistä johtuen paukahti monta isoa finniä (selkään) ja rintojen aristustakin on ollu vähä. Mut luulen, et tollanen on ihan normaalia hormonittoman tauon jälkeen, eli odotan ja katson loppuuko nää "vaikutukset". Toivottavasti joo! :)
 
"vierailija"
[QUOTE="vierailija";23840234]Kylläpäs on erilaisia kommentteja täällä. Rupes epäilyttää Yasminien käyttö, mut toisaalta ne (kuten muutkin pillerit) vaikuttaa jokaiseen eri tavalla. Ite käytin pari vuotta akneen (en huomannu varsinaisesti mitään muutosta, antibiootit autto) mut helpotti menkkakipuja ihan valtavasti. Mulla ei ollu mitään sivuvaikutuksia ikinä, ei turvotusta eikä muuta. Pidin taukoa joitakin kuukausia ja alotin muutama viikko sitten uudestaan, nii luulen et niistä johtuen paukahti monta isoa finniä (selkään) ja rintojen aristustakin on ollu vähä. Mut luulen, et tollanen on ihan normaalia hormonittoman tauon jälkeen, eli odotan ja katson loppuuko nää "vaikutukset". Toivottavasti joo! :)[/QUOTE]

Yhdyn tähän. Itelläni oli Yasminit ennen ehkäisykapselia oisko ollu 4 ja puoli kuukautta nyt kävi ilmi ettei ehkäisykapseli sovikkaan, kovia ala vatsa kipuja mm kohdussa ja munasarjojen kohdalla. Mitään lääkinnällistä ei oo, se on pois suljettu. Siirryn siis takaisin Yasmineen mikäli gyne sitä suosittelee. Yasminin käytössä ei oo ollu mitään ongelmaa. Menkat tuli säännöllisesti kerran kuussa eikä ollu tiputtelu vuotojakaan. Joillekin se sopii toisille taas ei. Kokeilemalla se selviää!
 
"Momo"
Mulla toimineet ehkäisyssä mainiosti, itse kun en ikinä musita ottaa pilleireitä samaan aikaan ja välillä jää pari välistä mutta en oo silti tullu raskaaks. Vuoto ja kivut vähentyny mikä on hyvä juttu, mutta itse kyllä aloin lihoa välittömästi kun alotin ne. en tälläkään hetkellä syö päivässä ikinä yli 1000 kaloria ja liikun paljon mutta paino ei vaan putoa, ei oo ikinä pudonnu pillereiden aloittamisen jälkeen...
 

Yhteistyössä