Yasmin

Triplaäippä

Uusi jäsen
16.09.2004
11
0
1
Heippa.
On nyt saanut lukea aikas paljon näillä sivuila tuosta esim. yasmin e-pillerin pettämisestä, onko näitä tapauksia paljonkin? Itse syön kyseisiä pillereitä ja pikkasen on nyt alkanut epäluulo nostamaan päätään näiden pilleireiden suhteen.Voiko näihin enään luottaa??

Kokemuksia jonoon :D

Hei!

Minulla on ollut kyseiset pillerit eikä minulla ainakaan pettäneet. En usko, että on mitään ongelmia kunhan vain muistat ottaa jokaisen pillerin ajallaan. Jos unohtaa yhdenkin pillerin ekalla viikolla, niin siinähän on sitten heti jo riskinsä :whistle: Pidän peukkuja, että sulla ne toimivat myöskin tarkoitetulla tavalla! :)

Kiitos
Taidan olla siis ihan rauhallisin mielin, meillä kun on jo 3 kpl lapsukaisia niin hiukan pisti ajattelemaan tuo jos nuo yasminit todella ovat epäluotettavat.

Meillä siis ensimmäiset lapsoset ovat kaksoset kohta 9v. ja pienein nyt 2v,ja aikasemmin kun ole suunitellusti pillerit lopettanut on mennyt molemilla kerroilla lopetuksesta 1,5kk ja raskaustesti on näyttänyt plussaa =) joten nopsaan on tärpännyt.

Mutta nyt taidan olla rauhallisemmin mielin meillä kun on suvussa noita tuplaraskauksia niin aina tulee mieleen jotta jospa sitten jälleen tulis 2 nyyttiä kerralla olisi perhe aika suuri kokoinen kertaheitolla =)

Mutta kiitos kokemuksistanne ja oikein mukavaa joulun aikaa teille

:xmas:

Minulla ainakin toimi yasmin hyvin.. en tullut raskaaksi, ennen kuin lopetin pillerit. Ja minulla unohtui aina silloin tällöin kyllä pillerin otto, mutta hyvin silti toimi! :whistle:
Kalliitahan nuo pillerit on verrattuna muihin..

kalliitakos...

nää on ekat sopivat pillerit mulle....mitäs ne *halvat * sitten mahtaa maksaa..
En kyllä pidä reilua..10 euroa kuussa..kalliina...

Ikää on jo rapiat 40wee ja ihanaa kun löytyi pillerit..joista ei tule..ärtyiseksi..ei heittele mieliala..katosta lattiaan....
tästä voin jo hiukan maksaakkin enenmmän....

Minäkin olen miettinyt että jos kokeilis Yasmin pillereitä,nyt syön Femodenia ja ennen esikoista Mercilonia ja molemmista tulen tosi kiukkuseksi. Mitä eroa näillä Yasmineilla on muihin pillereihin?

Mulla on ainakin ollupaljon helpompi olla noiden pillereiden kanssa kuin muiden. Ja toisaalta se väli viikko on ythä tuskaa mulla, mutta heti helpottaa kun saan pillerit taas aloittaa.. Sen vuoksi usein syönkin 2 laattaa putkeen, niin ei ole niin usein paha olla.

Hei! Mulla ois 2 laattaa Yasmineja jäljellä, avaamattomia siis. Sain itse perhesuunnittelunlasta 3 laatan satsin kokeiltavaksi ja mulle ne eivät sopineet sitten yhtään.Ovat vielä päiväykseltään hyviä,joten voin postittaa me jollekkin halukkaalle ja niitä tarvitsevalle.Laita yy:nä vaiks osoitteesi :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 13:53 noinko kirjoitti:
Ikää on jo rapiat 40wee ja ihanaa kun löytyi pillerit..joista ei tule..ärtyiseksi..ei heittele mieliala..katosta lattiaan....
tästä voin jo hiukan maksaakkin enenmmän....

Itse olen 35 ja miettinyt kuinka pitkään voisin jatkaa vielä pillereiden syöntiä (mulla ehti olla jo hormonikierukkakin, mutta pilleritkin on olleet ok, tosin ei Harmonet). Onko muita kokemuksia ikään ja näihin Yasmineihin liittyen? Kaikkia merkkejä ei kai suositella tämänikäisille :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 12:43 Mimmi811 kirjoitti:
Hei! Mulla ois 2 laattaa Yasmineja jäljellä, avaamattomia siis. Sain itse perhesuunnittelunlasta 3 laatan satsin kokeiltavaksi ja mulle ne eivät sopineet sitten yhtään.Ovat vielä päiväykseltään hyviä,joten voin postittaa me jollekkin halukkaalle ja niitä tarvitsevalle.Laita yy:nä vaiks osoitteesi :)

Mä laitoin sulle yy:tä. Toivottavasti et oo vielä antanu noita pois :)

Onko kellään ilmennyt haluttomuutta tai painon kanssa ongelmia yasminea käytettäessä? Pitäisi aloittaa pillerit ihan näinä päivinä joten olisi kiva tietää löytyykö tuollaisia vaikutuksia keneltäkään.