Wish A Baby 81

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilen siis ajelin Ouluun Gynekoon... Tiet oli sulana ja kaupungissakaan ei ollu paljo liikennettä... ei ainakaa sitte kun ajelin kotiopäin. Lääkäri oli aivan ihana, vaikka olin aikaa varatessa ilmoittanu, että np-ultraa haluaisin, niin oli kuin ei ois tienny vaan kyseli kuinka voi palvella... Vähän aikaa juteltiin ja hän laittoi tietoja koneelle. Sit menin ultrattavaksi ja aika pian alkoi näkyä.

Pituutta 5,79 cm. Vilkutteli Ihime siellä äipälle ja taisi olla tanssiharjoitukset menossa, jalat vatkas ihan hurjasti. Niskaturvotusta 1,9. Ihan normaali kun tulos alle 3. Huh nyt kyllä helpotti.
Aamupahoinvointia ei ollu tänään. Ihime ei taija tykätä puurosta. Söin aamiaiseksi lasagnea, ja sepä pysyikin sisällä! JEE

jesh, Thelma... vinkkinä siis sinnekkin, jos yks ruoka alkaa ällöttää, kannattaa kokeilla jotain muuta... Tai sitten tuo lasagne oli vaan niitä kuuluisia raskausajan outoja ruokia. Eilen teki kyllä kauheesti mieli hernekeittoa..Empä muistanu aamulla laittaa likoon, joten jää viikonloppuruuaksi

Mutta ihan oikeesti, oli tosi ihana nähdä ne viuhuvat kädet ja jalat...

Kiva kuulla senora että kaikki meni hyvin! Voi kun itsekkin pääsisi jo tuohon ultraan!
Malttia....=)

eipä kummempia. Ensi lumi on maassa ja esikoinen haluaa lähteä ulos joten pitääpi alkaa pukemaan lapsia ja itseään (kaikilla vielä yöpaidat päällä).

Lisää myöhemmin.

Huomenta

Ihanaa Senora, että masuasukilla kaikki ookoo :)

Mikäs on Katzun tilanne? Täällä täti saapunee viikon päästä.

Täällä päivystykset ohi ja niiden rippeitä korjaillaan tänään. Lupas talvista keliä täksi päiväksi, tosin meillä se on varmaan vaan vesisadetta. Tällä hetkellä nelisen astetta lämmintä ja tihuttaa. Olis syysmarkkinat mutta jos vettä sataa niin enpä viitsi sen takia itseäni vilustuttaa pyörän kanssa, mies vei taas auton niinkuin yleensäkin. Täytyy kohta Pressosta kurkata päivän tilanne.

Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille.

Huomenta tännekin ketjuun

Senoralle laitoinkin jo onnittelut tuolla toisella puolella :)

Eli omasta tilasta sen verran, että ihan pikkuista tuhrua välillä näkynyt, mutta ei sen runsaampaa vuotoa toistaiseksi.
Viime yönä heräsin ihan järkkyyn alamahakramppiin. Vähän aikaa olin tuskissani ja sit helpotti. Nyt navan alapuolelta maha aika arka.

Muuten ei erikoista

Onpas Annukka nyt varma tädin saapumisesta. Jospa ei tulis kuitenkaan!!!!

Ihania ultrakuulumisia senoralla, hienoa että kyytiläisellä on kaikki hyvin! :)

Ihan sydämestä sattui, kun mietin että pääsenköhän itse koskaan näkemään oman masuasukin vilkutuksia ultrassa.. Kyllä välillä ahdistaa tosi pahasti tämä raskautumisen vaikeus, mutta en mä tyystin ole toivoani heittänyt, joten eteenpäin sanoi mummo lumessa! ;)

Mistä tulikin mieleen, että täällä sataa räntää.. Onneks kuitenkin huomiseksi lupasi aurinkoista ja lämpempää, että ei tässä ihan vielä talvea tule!

Yksi keskenmeno takana, toista raskautta yritetty. Sen päätin, että jos toinen raskaus päättyy keskenmenoon, vaadin tarkempia tutkimuksia. Siitäkin huolimatta, että sanotaan, että kolmannen km:n jälkeen vasta tutkitaan.

Jos jotain "hoidettavaa" löytyy, niin miksi ei voisi laittaa asioita heti kuntoon. Jos taas ei löydy, vaan keskenmenot ovat sattumaa, niin on ainakin mielenrauha, että kaikki on kunnossa ja voin rauhallisin mielin odotella ja yrittää uutta raskautta.

Annukka: harvoin lapset pyhästä hengestä alkua saa :) Joskus kyllä tuntuu että joillekin käy noin.....

Miettijälle: kyllähän tuossa kevään ja kesän + syksyn aikana minäkin mietin, että mitenköhän jatkot menee ja joutuuko menemään peräti tutkimuksiin jos uutta tärppiä ei ala kuulumaan. No nythän täällä 4+6 ja pelko uudesta km:stä on suht suuri. Ärsyttävän tarkkaan tutkii jokaista tuhrua ja nippailua jne. Mutta en vain yksinkertaisesti mahda sille mitään.
Toki myös olen miettinyt, että jos tässäkin raskaudessa kävisi se huonoin vaihtoehto, menisin kyllä yksityiselle. Etenkin kun joukukuisesta km:stä palautuminen kesti suht kauan. Oli hcg kolme kk kohollaan jne.

Ymmärrän ahdistuksesi vallan hyvin...

Kukkikselle: toivotaan että sinäkin sen vilkutuksen näkisit pian :) En osaa vielä itsekään ajatella miltä se näky tuntuu.
Ainoa mitä olen itse tähän mennessä nähnyt on ikiuneen nukkunut pieni ihmisen alku. Jospa nyt olisi sit parin viikon päästä iloisempi näky....

Kukkikselle jaksamisia. Ymmärrettävästi on välillä mieli maassa. Tsemiä vaan ja uskoa huomiseen ja omaan vauvaan!

Katzulle tsemiä tuhrujen kanssa. Ei ole kivoja nuo!! Toivotaan kovasti että loppuvat.

Annukalla ollut hiljaista kammarissa...noh, ensi kiertoon sitten!

Täällä ihana ilma. Pikkupakkanen ja maa valkoisena. Lasten kanssa touhuttiin tuossa takapihalla. Kuopus istui pulkassa ja esikoinen ajelis kaikilla autoilla...jäi lumeen niin kivat jäljet. Olo tila ihan ok. Aamulla teki pahaa korjailla lasten kakkajuttuja. Toisen pottaa ja toisen vaippaa. Ed. raskaudessa oksensin kerran esikoisen päälle kun se istui kakalla potalla ja se okse vaan yllätti (odotin siis toista). Muuten olo ollut ok. Miettinyt kovasti joko kirjoittaisin tuonne odottajienpuolellekkin...käyn siellä joka päivä vaan en ole uskaltanu kirjoittaa.

Mietin tossa alkuviikosta että mun kierto taisi olla 31pv viime kierrossa joten la olisi sitten 10.6 eikä 7.6 (28pv kierrolla) enpä tiedä nyt itsekkään kumpaa käytän...neuvola automaattisesti käyttää tuota 28pv kiertoa kun tuo väli on niin lyhyt. Mutta jospa ultra selventäisi vähäsen tätä asiaa. Sinne niin piiiiiitkä aika, vasta 25.10. Neuvola vasta 12.11...se vasta kaukana onkin =)

Nyt toivotan kaikille hyvää viikonloppua ja anteeksi kun tuli tuota omaanapaa taas noin paljon!

Minttu pähkäilee, uskaltaisiko odotuspuolelle... Minäkin aloin pikkuhiljaa kirjoitella, mutta listauduin vasta sitten kun ultrassa oli syke näkyny... Mun mielestä on ihan ookoo ihan silleen hissuksiin pistää tassua oven väliin ja hivuttautua toiselle puolelle.

Thelmalle ihan tuota samaa... Katzuhan tuolla on jo vieraillutkin :)

Empähän tätä haavepuoltakaan ole vielä jättäny ihan kokonaan... Mutta oonpa jo käyny kurkkimassa hoitopuolellakin... (minäkö utelias??)

Heipsan!

Senoralle onnittelut niin ihanista ultranäkymistä!! On varmaan maailman kaunein näky tällä hetkellä =) Hauska aamiainen sulla, mutta mikäs siinä, jos pysyy paremmin sisällä! ;)

Kukkiksen tavoin muakin kyllä nyt ahdistaa tämä raskautumisen hankaluus.. ei sen näin pitänyt mennä :/ Oon vain aina ajatellut, että haluan lapsia, ja mielellään vielä suht. nuorena. Ja nyt se ei vain onnistu. No, se hyvä puoli tässä on, että aloitimme yrityksen kuitenkin melko nuorina, niin onhan tässä vielä hedelmällisiä vuosia jäljellä :) Vaikka ei sekään jaksa aina lohduttaa.. Ensi viikolla on taas muniksien kontrolliultra, joten täytyy muistaa kysellä lääkäriltä jatkosta. En tiedä yhtään, miten kauan näillä clomeilla kannattaa yrittää. 3-6 kiertoa? Kukkis, mitenkäs monta kiertoa sä kokeilit niillä?

Nyt on ollut aikamoista kiirettä opiskelujen kanssa, joten siinä mielessä hyvä, kun ei ole niin paljon ehtinyt vauva-asioilla päätään vaivaamaan. Torstaina vielä kaatui kone, ja just kun piti lähettää ohjaajalle luettavaa. Sinne meni päivän työt, vaikka miten olin muka tallentanut. Voi sitä kiroilun määrää ;) Mutta ens viikko pitäis vielä ahkeroida ja sitten on toivon mukaan opiskelut opiskeltu. Jospa se haikarakin sitten uskaltautuisi tähän taloon.. :)

Oon nyt ihan pihalla ketjulaisten kuulumisista, mutta uusiakin tulokkaita oli vissiin saatu. Tervetuloa vaan mukaan jutustelemaan! Hyvä saada uutta verta, kun tuo plussa-aalto vetäisi juuri niin monta mukaansa :)

Tsempit jännäilijöille ja oviksen bongaajille ja hyviä hermoja ultraa odottaville! Odotellaan marraskuulle samanlaista plussa-aaltoa :) Palaillaan...

Keiju, kyllä se haikara hoksaa teidänkin talon joku päivä, vaikka ymmärrän kyllä että se on hermoja raastavaa ku vauvaa ei tule vaikka sitä kuinka odottaa.

Mulla menee kohta hermot, eli pari päivää sit alko samanlaiset alavatsan ja alaselän kivut ku viime kierrossaki, sekä se pahaolo, eli menkat on tulossa, tietäs vaan millon. Ja aattelin sit että voi p..... jos nää oikeesti alkaa olla joka kierrossa nää kivut, ei kiva ollenkaan, sillä ku ne kesti viimeksikin melkein sen pari viikkoo, eli ovulaatiosta eteenpäin.. Tosi tympeää.

Eli en jaksa laittaa itteäni edes jännäilylistalle, sillä on se täti tänne jossakin vaiheessa kurvailemassa.

Tietääkö joku onko BB Martina nyt sitten raskaana? Pikkasen pisteli vihaksi kun lueskelin eilen text-tv:ltä niitä juttuja.... MRRRRR

Mari: luin myös ihan samaa uutista. Miten voi olla joku joka ei yhtään tiedä millon menkat pitäisi alkaa ja millon ollut viimeiset. Sissus soikoon ja tuollaiselle sit lapsia....

Katzu: sanoppas muuta, muaki hiukka ihmetytti että miten se ei voi muistaa millon on ollu edelliset menkat, ja sit vetää päätä täyteen koko ajan, ja ei edes pyydä sitä testiä. Huh, huh

Ja taas maanantai :/ Ei ole mun lempparipäiviä nää maanantait, varsinkin kun on ihan harmaata ja synkkää..

Keiju, joo se 6kk clomeja on ihan maksimi. Enempää on turha niitä popsia. Ja mun mielestä siinäkin kannattais pitää yksi välikierto, ettei ihan putkeen 6 kiertoa niitä käytä. Mulla oli ensin 2 kiertoa pelkkiä clomeja, sit yksi välikierto ja sit 3 kiertoa clomit+terot. Yksityisen lääkäri sanoi, ettei missään nimessä kannata enempää clomeilla koittaa, että kyllä siinä ajassa olisi auttanut jos olisi auttaakseen (olipa hankalasti sanottu..)

Mulla on tänään follikkeliultra, joten sit selviää inssipäivä!

Täällä alkoi eilen piiitkästä aikaa tuhrut. Paperille tulee kun pyyhkii. Mistä lie johtuu taas.. Jos kierto olis mun normaali niin pe vasta pitäis tädin pyyykästä oikeasti paikalle. Pitääkö koko viikko jaksaa tuhruja... mitä?! Piti jälleen siirtää sitä gyneaikaa, kun en tiedä vuotaako ke, kun olis aika. Nyt aika varattuna 7.11.

Viikonloppu meni tosi nopeasti. La siivottiin ja pestiin miehen kulkupelit talvikuntoon. Eilen sain pihahommat tehtyä ja vietyä kaikki kesätavarat varastoon. Nyt saa niiden puolesta talvi tulla. Vaihteeksi kivannäköisiä nuo kanervaistutuksetkin, haettiin eilen niihin vielä havuja metsästä.

Kukkikselle mukavia ultrahetkiä. Marilla kipuja, höh... Pitäiskö sun käydä näyttäytymässä lekurilla, jos vielä jatkuu?!

Keiju. Ihan samoja tuntemuksia täälläkin. Maaliskuussa pyörähtää 32 mittariin ja raskautuminen vaikeutuu koko ajan :(

Töitä vielä hetki ja sitten sapuskaa kitusiin.

Maanantaitervehdykset!

Mäkin luin BB-Martinan raskausepäilyistä. Siis ei oo todellista, jos jo toinen siellä pamahtaa paksuksi!! Pitäis vissiin itsekin hakeutua sinne, jos sitten kävis tärppi ;D No ei nyt sentään, mutta pistää kyllä ärsyttämään tuollaiset...

No höh, mites Annukallakin on nyt noin alkanut tuhruilemaan? On kyllä niiiiin syvältä ne tuhrut... Mutta onneksi sulla on jo gyneaika tiedossa, jospa sieltä saisit jotain apuja ja tietoa! Halin myös "ikäkriisiin". Koita lohduttautua sillä, että vasta 35 v:n jälkeen tulee pahempi "romahdus", ja meidän Senora on ihana esimerkki siitä, että vielä senkin jälkeen raskautuminen onnistuu :)

Kukkiksella ultrapäivä, jänskää!! Toivottavasti olis runsaat ja hyvälaatuiset kasvustot! :) Ja kiitti taas clomi-infosta. Mäkin luulen, että kyllä ne muutamassa kuukaudessa auttais, jos olis auttaakseen.

Marilla kans kipuja, tylsää.. Voisko ne liittyä vielä johonkin hormitoiminnan tasaantumiseen imetyksen jäljiltä?

Täällä mies jaksaa uskoa vielä raskautumismahdollisuuksiin. Se on varma, että kunhan saan gradun valmiiksi ja stressi helpottaa siltä osin, niin tärppi tulee heti. Ihanaa, kun joku edes ajattelee positiivisesti =) Musta tuntuu, että kohti hoitoja ollaan menossa...

Jeps, mutta nyt taas toiset kirjoitushommat kutsuvat!

Kävin iltasanomien sivuilta lukemassa ettei se BB-martina ole raskaana. Menkat oli alkanut. Hyvä niin!

Tsemiä kukkikselle!!

ja Annukalle ja Keijulle iso hali. On varmasti välillä hankala motivoida itseään eteenpäin kun ei saa sitä mitä eniten haluaa. Jaksamisia ja positiivista mieltä. Keiju sun mies voi olla ihan oikeassa!!

Nyt surffailu jatkukoon =)