Wish A Baby 81

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilma77

Vieras
Wish a Baby 81

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Aurea76, vm-76, esikoinen haaveissa, Helsinki
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006, esikoinen haaveissa, K-laakso
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y 08/07 päijäthäme
MinttuO, vm-78, kolmas haaveissa, pohjois-pohjanmaa, tjot
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Jännäyslista

Kukkis 6.10.
Keiju 7.10.
Mi-iu en nyt vielä jaksa laskea uutta jännäyspäivää.. menee marraskuun puolelle..
Aurea n 10.10

Jiihaa perjantai!! *tanssahtelee*

Olin katsovinani listasta, että en astu kenenkään varpaille, jos aloitan uuden ketjun. Aloittelijan virhe eli otsikko tuli kahteen kertaan :)

Keijulle onnittelut työpaikasta!

Katzulla mielenkiintoisia raskaus oireita; yskä. En ole aikaisemmin moisesta kuullutkaan! Hienoa, kun Katzun mieskin on yhtä innoissaan.

Meille tulee vieraita viikonloppuna, joten luvassa on hyvää seuraa ja mainiota ruokaa (hieman omaakehua ;))

Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia!

Thelmalle onnittelut hienoista ultrakuulumisista ja onnittelut myös Katzulle vahvistuneesta viivasta! Peukut on pystyssä että molemmilla pysyy kyytiläinen matkassa loppuun asti! :)

Keijulle onnittelut uudesta työpaikasta ja tsemppiä ja peukkuja jännäilyyn!!

Mä luovutin jo tän kierron osalta... lopetin luget keskiviikkona ja odottelen nyt menkkoja, että päästäis alottamaan uusi hoitokierros. Aamulämmöt oli tänään jo laskusuunnassa, joten eiköhän se täti tossa viikonlopun aikana hyökkää :/

Onneks on perjantai!!!

Kyllähän mä ihan positiivisella mielellä eteenpäin menenkin.. :) Eli siis kohti seuraavaa inssiä..

Nyt alkoi huolestuttamaan tuo mahdollinen tehyn lakko! Mitenköhän se vaikuttaa näihin hoitoihin?? Onpa kivaa, jos ehtii jo alottamaan piikittelyt ja sit ei mitään inssiä tehtäiskään kun jengi on lakossa :O

Mua pisti tänään siili....omaa tyhmyyttäni kylläkin...

Tultiin lasten kanssa neuvolasta kun esikoinen huomasi siilin kadunvieressä nurmikolla. Se oli kuollut...jokin oli sitä haavoittanut. Noh, siinä katseltiin sitä pikku raukkaa...ja päätettiin sit että otetaan se mukaan ja haudataan meidän takapihan metsään. Harsoon sen käärin kun nostin siitä nurmikolta, vaunujen tavaraosaan ja kotia kohti. Kotona kun nostin sitä pois sieltä kärryistä niin piikki pisti keskisormeen pienen reiän. Noh, nyt on siili haudattu ja asiasta puhuttu 3v esikoisen kanssa aika pitkään ja hartaasti =) ja sormessa on nyt laastari. Sellainen aamu.

Jännääjille peukut! isot...alkaa NE päivät olla käsillä teillä...plussatuulia puhaltelen ja junakin tööttäilee että kyytiin vaan!! Kukkikselle tsemiä...ei kaikille tule oireita vaikka ne on raskaana!! joten älä anna vielä periksi!!

Aamulla väsytti ihan simona ja pahaaoloa pukkas...piti jo taistella oksea vastaan ja sitä ei tullut! Oksentaminen ei ole kivaa mutta olen valmis sen tekemään jotta tiedän että pikkumatkalaisella kaikki hyvin. ilm. pahoinvointi pahenee rv5 eteenpäin kun istukka alkaa kasvaa ja hcg määrä nousee. Neuvolankin varasin =) Aika on vasta 12.11 ja sain samalla ajan myös lääkärille 29.11. Ennen tuota käydään kyllä siellä varhaisraskauden uässä. joskus rv 7 ensi viikolla varaan siihen ajan.

Oireita...palelu,hikoilu,nälkä, makea ei maistu, pissalla pitää käydä yölläkin, kuvotus aina välillä, rinnat vähän raskaanoloiset, Väsymys...painaa päälle koko ajan. Onneksi toistaiseksi sen kanssa pärjää mutta pahimmat viikot edessä.

Jahas...nyt jatkan surffailua...lapset päikkäreillä!

Vartti vielä ja tämä lähtee viikonlopun viettoon. Ihana auringonpaiste.... pitäisköhän ulkoiluttaa mattoja?? Tai tehdä jotain muuta päätöntä??

Ihanaista tätivapaata viikonloppua jännäilijöille.. ja mukavia hetkiä nippailujen kuunteluun odottajille! se o moro!

Kiitos vielä tsemppaajille, mutta kyllä toi mun lämpöjen lasku varmasti sitä tätiä enteilee...

Ja senoralla paistaa aurinko.. täällä on ollut ihan harmaata koko päivän.. no ei sentään sada, joten voipi lähtee lenkille, kun vaan tää työpäivä loppuisi joskus! Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä piinistelijöille! :)

Onnittelut Keijulle uudesta työpaikasta!!! :)

On ollu sellasta haipakkaa viime ajat, ettei oo ehtiny mitään kirjottelemaankaan.

Ensinnäkin, istun tytön kans päivät koulussa, meni jo siihen pisteeseen, ettei lähteny kouluun ollenkaan. Kuraattorilla käyty ja psykologille aikaa odotetaan, sosiaalityöntekijä ensin vähän kartoittaa tilannetta.
Meinasivat, että tyttö pelkää että mulle sattuu jotain ikävää kun hän on koulussa.

On tää tosi raskasta, varmaan molemmille. Koulun jälkeen sitte illaksi töihin, pääsen 22-23 välillä sieltä, sitte iltahommat ja nukkumaan. Ei pahemmin vapaa-aikaa jää :/
Miehen kans melkosta kriisiä käyty läpi, alko jo tuntumaan, että ero on hyvinki lähellä.. tuntuu että koko vuosi tullu vaan p****a niskaan :/

Jotain ongelmia oon odottanut tytön kans, mutta ajattelin, että olisivat jo tulleet aiemmin.
Ollaan niin paljon yhdessä oltu aina.

Ja nyt on kp 36 menossa eli ovis ei ollu sillon kun testi oli vahvimmillaan. Pieniä tuhruja on jo kolmatta päivää, tämäkin vielä :(
Ainakin tiiän ettei oo mitään mahdollisuutta raskauteen eli tulis se täti jo #¤%&(7)"@

Jos hyviä puolia etsii, niin vauvakuume hellitti hetkeksi, ei paljo oo tullu ovisoireita eikä muitakaan mietittyä. Hetken suunnittelin jo tjottailuakin :D Ehkä ei kuitenkaan :)

Sori, tuli melkosen negatiivinen viesti... :)

Huomenta ja hyvää viikonloppua.

Mitäs teille kuuluu?

Ihmettelen kun kerrankin olisin saanut nukkua, niin nyt olen jo ylhäällä :)

Ärsyttää kun ramppaa vessassa ja kyttää että näkyykö punaista. Mutta en mä voi sille mitään. UÄ:kin on vasta 3 viikon päästä. Onko hyviä vinkkejä itsensä psyykkaukseen. En meinaan oikeasti haluaisi stressata ylimääräistä.

Kerrankin viikonloppu ettei ole mitään sovittua ohjelmaa. Ihan jees :)

Eipä tässä näin aamutuimaan sen kummempia

Voi että Sonia. Paljon tsemppiä teille että tilanne selviää, sekä tytön että miehen kanssa! Jaksamista! On varmasti todella raskasta!

Katzu, vinkkejä itsensä psyykkaukseen ei ole. Teen ihan samaa kokoajan. Nyt kun tuhruun on tottunut en enää käy ihan puolen tunnin välein, mut kerran tunnis kuitenkin;)

=D Katzu ja Thelma, voi olla, ettei se housujen kyttääminen lopu lainkaan! Ite meinaan vaistomaisesti tarkistan edelleenkin (rv 31) aina pyyhkiessä, että miltä näyttää...Joten, enpä osaa minäkään vinkkejä antaa. Pitkää pinnaa vaan ja luottamusta tulevaisuuteen!

Sonialle tsempit vaikeaan tilanteeseen.

Positiivista viikonloppua kaikille, t. Omppu toiselta puolelta

Sonialle jaksamisia isosti. Hankala tilanne. Eiköhän se siitä helpota ajan kanssa.

Thelma ja Katzu, minä myös tarkistan housut ja paperin joka kerta vessassa käydessä...olen tehnyt niin jo kahdessa aikaisemmassa odotuksessakin...kummankin odotuksen jälkeen on ollu hassua huomata että tein tarkastusta myös synnytyksen jälkeen...=D Toivotaan että mitään ei näy seuraavaan 1,5 vuoteen!!!

Jännääjillä jännät paikat...peukkuja isosti bd bd bd

Olo ollut tänään parempi...vaikka yöllä sai käydä kahdesti vessassa ja kummankin lapsen luona kerran. Yllättävän virkeä olo oli aamusta. Nyt väsyttää...kohta pötkölleen!

Multakin kaikille hyvää viikonloppua ja jännääjille plussa tuulia!!!

Pikaisesti näpyttelen kuulumiset... Täti ei oo vielä saapunut, mutta tulossa varmaan on. Täälläkin nimittäin lämmöt laskeneet ja mahaa polttelee siihen malliin, että viimeistään huomenna alkaa. No, hyvä juttu on se, että luget on pitänyt tuhrut poissa, joten täytyy yrittää repiä siitä jotain toivoa jatkoon... Nyt on vaan aika v*tutusolo. :( Ehti jo tuossa parina päivänä olla sellainen olo, että olisko nyt tärpännyt, kun oli pahaa oloa, tissit kipeet ja paleli ja kuumotti, mutta taisivat kaikki olla lugeoireita, kun nyt tuntuvat helpottaneen. Joten tätiä odotellessa..
Tsempit vielä Kukkikselle ja muillekin terkkuja!

Voi kökkö Keiju jos täti sieltä sinunkin riesaksi tulee.

ulkona aivan ihana ilma, aurinko paistaa :)

just laitoin jauhelihapihvit uuniin, niiden kanssa olisi muussia ja suppiskastiketta. Kävin eilen keräämässä ämpärillisen suppiksia. Oli muuten pikkasen hidasta niiden siivoaminen..... Taitaa mun sieni määrä olla siinä :)

Muuten täällä ei mitään sen kummempaa. Päivä kerrallaan eteenpäin.

Keiju tsemiä vielä kerran tätiä ei vielä näy!! =)

Muillekin jännääjille peukut! bd bd bd

Täällä on tosi harmaata ja sateista. Ei auringosta tietoakaan. Siivottiin aamupv meidän ulkovarasto ja samalla leikittiin lasten kanssa hiekkiksellä. Nyt lapset päikkäreillä ja pitäis itsekkin pötkähtää vähäsen kun väsyttää ihan pirusti.

Mä en harrasta sienestystä (enkä sienien syömistä) ollenkaan. En voi kuvitella syöväni ed herkkusieniä pitsan päällä...en tiedä mikä on...mut näin ollut aina. =)

Tännekään ei ihmeitä. itseäni tarkkailen koko ajan...onko oireita...miltä tuntuu...yms. rasittavaa...mutta minkä teet...olen älytön stressaaja ja pelottaa koko ajan että miten raskaus etenee...onko masussa kaikki hyvin? Noh, päivä kerrallaan täälläkin edetään...pitääpi koettaa ajatella positiivisesti!! =)

Sumuista viikon alkua!

Sonialle paljon jaksamis haleja! Toivottavasti asiat tyttären ja miehen kanssa selviävät parhain päin.

Keijua peukutan, vaikka kovasti yrittää jo menettä toivoaan! bd bd bd bd

Ja plussanneille kovasti tsemppiä!

).( Tuli taas eilinen "raadettua" ihan yhtä tiukasti kuin viime sunnuntaikin :) Oma parisuhdekin menee välillä aikamoista vuoristorataa; välillä ärsyttää ja sitten taas istutaan ihan liki ja lumoudutaan toisistamme. Mutta kukapa sitä parisuhdetta helpoksi väittikään?

Hei vaan kaikille!

Täällä sataa vettä ja on muutenkin tosi synkkä ilma. Ja vielä maanantai...=)

Jännäilijät mitä teille kuuluu? kukkis, keiju? Aurea onko minkälaisia tuntemuksia? Peukkuja teille!! bd bd db

Kamalasti olisi hommaa täällä kotona kun vaan jaksaisi alkaa tekemään...ja kaupassakin pitäisi käydä kun ei oo maitoa kaapissa. Vointi täällä ok. Ei uutta eikä ihmeellistä. Ultraan ajattelin tällä viikolla varata aikaa. Tuonne tän kuun vikalle viikolle. Minkälainen vointi Thelmalla ja Katzulla?

Kaikille mukavaa viikkoa!

Kukkiksen ja Keijun uutisia tulin kurkkimaan... Tulkaas kertomaan kuulumiset..

Katzu: Aika hyvinhän sä löysit suppiloita. Täällä päin en oo moisia löytäny. Mutta mä sain kaverilta pussillisen kuivattuja suppiloita. Eilen tein jauhelihakeiton, johon lisäsin pari kourallista suppiloita. Voi mahoton kun oli hyvää... Kannattaa kokeilla!

Toivottavasti Sonian tytön ongelmat selviää... Rankaksihan elämä käy, jos pitää päivät olla koulussa ja illat töissä...

Huomenta!

Keiju, mikä tilanne? Toivottavasti täti ei ole hyökännyt!!

Sonialle jaksamisia... on varmasti hankala tilanne, mutta toivottavasti asiat selkiytyy!

Täällä menossa jo kp3 ja tänään alkaa taas piikitykset. Siirryttiinkin nyt julkiselle puolelle hoitoihin, kun saatiin sieltä peruutusaika. "Pikkasen" on palvelun tasossa eroa yksityisen ja julkisen välillä! No, onhan se huomattavan paljon halvempaakin.. Toivotaan vaan, että tehyläiset ei ala lakkoilemaan seuraavan 2 viikon aikana!

Huomenta!

Täälläkin jo kp 2, joten eilenhän se täti kurvasi paikalle pian sen jälkeen, kun tänne olin käynyt kirjoittelemassa. Vetäähän se mielen matalaksi, vaikka sitä osasi odottaakin :( Huomenna pitäisi taas aloittaa clomit, nyt siis tupla-annoksella, mutta ei huvittaisi.. Jotenkin en usko, että niistä apu löytyisi. Mutta kuten sanoin, yritän nyt repiä jotain toivoa siitä, että luget todella näyttivät tepsivän tuhruihin! Eli ensimmäistä kertaa tämän yrityksen aikana täti pääsi yllättämään ilman ennakkovaroituksia.

Kukkis, harmitus, ettei sullakaan tärpännyt! Mutta onnittelut julkisen puolen hoitoihin pääsemisestä! Toivottavasti nyt ei lakot pääse sotkemaan sitä kuviota! Inssilläkö jatkatte sielläkin? Mitä kustannuksia muuten julkisen hoidoista tulee? Lääkkeet tietty, mutta mitä joutuu maksamaan itse toimenpiteistä? Kiinnostaa ihan senkin takia, että meillä ei varmaan ole varaa yksityisen hoitoihin tällä hetkellä.

Kiitos onnitteluista työpaikan suhteen! Ihan oman alan hommia sain, tosin vain muutamaksi kuukaudeksi, mutta saattaa jatkua koko keväänkin (äitiysloman sijaisuus, ylläriylläri...). Tällä viikolla pitäisi käydä tutustumassa tulevaan työpaikkaan ja parin viikon päästä aloittaa hommat! Toivottavasti saisi ajatuksia vähän pois tästä vauvajutusta uusien haasteiden myötä.

Nyt täytyy lähteä töihin (ihanaa, viimeisiä keikkahommia vähään aikaan :)), joten terkkuja kaikille ja mukavaa viikon alkua!