Wish a Baby 38

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Meirami-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuohon kirkko juttuun vielä palatakseni, pakko oli soittaa sukulaisia läpi, että onko kaikilla kaikki kondiksessa, ja hyvin oli asiat kaikilla :)

äsh, huomenna ois ollut vapaa, mutta kusi nyt sekin kun työkaveri sairastui, ja lupasin mennä tekeen sen vuoron... paska! Nooh... lisää liksaahan se tekee...

Voi itku! Mä kävin tavallisesta poiketen päivällä töissä pikaisesti kurkkaamassa meidän ketjua. Paha mieli ja surkeus jysähti sisuksiin, kun luin Ompun uutiset. :´( Mä olen Omppu niiin pahoillani sun puolesta! *Halaa ystävää kovasti ja lohduttaen, itsekin itkua pidätellen.*
Muista, ettei se ollut mitenkään sun syy, etkä sä voinut asiaan vaikuttaa! Pikkukakkosen vuoro on vaan vähän myöhemmin.

Hauskaa, kun Meirami oli listannut noita mielikuvia ulkonäöistä! :)
Tässä tulee nyt totuus meikkiksestä:
Tummanruskeat, suorat hiukset hartioille asti. Rikotusti leikattu, vähän kerroksittain, kirkas punainen alue joukossa. Tummanruskeat silmät, pituutta n. 170. Vaatteista: usein farkut tai jotkut mukavat sammarit, paitoina neuleita ja perustrikoita. Väreinä pääasiassa mustaa, valkoista, ruskeaa, tummaa vadelmanpunaista, vaaleanpunaista ja turkoosia (+tietty denim-sinistä). Juhliin on sitten hameet ja korkkarit yms.

).( Tätiä ei ole edelleenkään näkynyt. Jomottelee edelleen ajoittain (esim. just nyt), tänään olin töissä ihan varma että NYT se tätsy tulee, mutta eipä vaan ole näkynyt. Täytyy myöntää että alan olla ihan pikkiriikkisen verran toiveikas... Mutta en kyllä huomenna vielä testaa, vaikkei vuoto alkaisikaan. Rinnat on samallatavalla kipeät vieläkin (voi kyllä olla, että se johtuu vaan jatkuvasta puristelusta!). Katsellaan... Tylsää tässä on se, että mies lähti just äskettäin työreissuun ja kotiutuu vasta lauantaina. En oikein osaa päättää testaisinko yksikseni jo viikolla, vai odotanko kullan kotiintuloon. (Siis JOS täti ei tule!) Kp 31/ 26-30.

Pp kyseli joskus (kauan sitten) siitä mun miehen synttäreiden naamiaisteemasta. Mä en mielelläni paljasta sitä vielä, koska en voi varmuudella sanoa, ettei ukko-kulta lukisi näitä sivuja ja tietää kai kuka mä olen. Ettei tarkoin varjeltu salaisuus paljastu. Mutta parin viikon päästä voin sitten kertoa kun juhlat on ohi! :)

Paljastakaahan niitä teidän oikeita ulkonäköjä! *Utelias, ei taas jaksaisi odottaa!* :)

Hui, olipas kammottava tuo Meiramin kirkkotarina! Mä oon vielä yksin kotona ja aloin heti pelkäämään... Oikeestaan mä kyllä tykkään tuollaisista yliluonnollisista jutuista ja tavallaan uskonkin niihin, mutta sitten aina alkaa pelottamaan :D

Joulusta: En vielä ole sisustanut mitään, mutta parvekkeelle olisi tarkoitus laittaa jouluvalot mahd. pian ja kaipa ikkunakynttelikön voisi laittaa samalla. Muuten ei hirveästi ole joulukoristeita; joululiina ja pari pientä koristetta & kynttilää tulee laitettua esiin vasta vähän lähempänä joulua. Pipareita ajattelin leipoa ensi viikonloppuna.. nam :)

Ja Viivi pitää meitä edelleen jännityksessä! Mutta hyvä niin :) Koopeet alkaa näyttää jo aikasta lupaavilta... Mä en kyllä malttaisi odottaa lauantaihin asti miehen kotiutumista! testaatestaatestaatestaa!! No, tietty testaat kun siltä tuntuu, mutta hyvältä kuulostaa! bd

Paljastanpa sitten minäkin itseni (heh!):
Nimimerkkini johti teitä ilmeisesti harhaan, kun niin moni oli kuvitellut minut vaaleaksi :) Mutta yllätys yllätys - hiukset on ruskeat (värjään usein hieman punertaviksi), suorat ja ylettyvät olkapäille. Silmät tummanruskeat. Pituutta on n. 170 cm, ja keijumaista hentoutta (joku oli kirjoittanut näin ihanasti :) ) löytyy vähän liikaakin, sillä olen kokoa XS/S, eli aikamoinen kukkakeppi :p. Pukeutumistyyli on aika tavallisen tylsä: yleensä farkkuja, neuleita ja perustrikoita. Värisuosikkeja on monta, esim. ruskea, oranssi, punaiset, yleensä kuitenkin lämpimänsävyiset ja värikkäät vaatteet ovat mieleeni. Tykkään myös hameista ja joskus tulee pukeuduttua vähän "tyttömäisesti". Tavoitteena olisi vähän aikuisempi tyyli, mutta ei ole vielä onnistunut :D

Aika hauskaa, kun monen kohdalla mielikuvat oli osuneet melko oikeaan! Viivistä olisin voinut vaikka vannoa, että olet vaaleampi, mutta eipä kai auta muu kuin opetella sisäistämään tummempi Viivi :) Ei sillä, että sun jutut olis mitenkään blondeja ;)

Jaahas, jospa sitä yrittäis taas olla vähän aikaa tehokas... Illan jatkoja!

Piti vielä tulla unohtui pari juttua... ;)

Tuohon Meiramin kirkko-juttuun piti sanoa aika samalla lailla kuin Keijukin, eli toisaalta kauhea juttu, mutta toisaalta kiehtova! Mä olen siinäkin Keijun kanssa samoilla linjoilla, että tavallaan tykkään ja uskon yliluonnollisiin juttuihin, mutta pelottaakin aika helposti! Nyt en esim. voi katsoa tai lukea mitään jännää, kun mies ei ole öitä kotona... Vilkas mielikuvitus! :)

Kiitti, Keiju! Toivottavasti tosiaan mun jutuista ei saa ihan blondia kuvaa!! ;) Hassua miten samanlaisilta me sun kanssa oikeastaan kuulostetaan ulkoisesti, ainoo vaan, että mä olen kokoa M/L. Joku oli silloin mielikuvanaan kuvaillut mut sellaiseksi hassuttelijaksi, joka innostuu helposti. Se pitää paikkansa, mä olen aina valmiina kaikkeen hulluun ja hassuun, lapsellisiin juttuihin. :)

Meillä ei ole laitettu vielä mitään muuta jouluista kuin kynttilöitä. Nekin oikeastaan syksyisesti esillä. En aio kauheasti mitään laittaakaan, jouluisempia kynttilöitä, pihalle pienet valot ja kynttelikkö & tähti ikkunaan, muutama tonttu, joululiina ja siinä se. Mulla on joulukalenteri, partiolaisten kuvakalenteri perinteiden mukaan. -En tykkää perussuklaakalentereista ja mies söisi herkullisemman kertaistumalta tyhjäksi... ;) Töissä meillä onkin sitten sellainen vähän isompi hässäkkä-kalenteri lapsille.

Välillä harmittaa, kun tässä työssä joulua ym. juhlapyhiä touhotetaan lasten kanssa hirmusti etukäteen, niin sitten tuntuu ettei oikein jaksa enää kotona innostua puuhasta.

Mutta kaikesta huolimatta, vaikka aikaisemmin sanoin toisin, aion nyt alkaa askarrella joulukortteja! :)

Meinasin ällistyksestä tippua tuolilta, kun Meirami ekassa viestissä heitti, että mulla on lyhyt tukka. Mulla on näetsän ollut pitkä tukka monta vuotta, tänä syksynä sen napsaisin lyhyeksi. Ja väri on vaaleahko. Silmät vihertävät, ehkä. Eli eivät kovin selkeästi mitään väriä.

Toi Meiramin kirkko juttu oli kyllä mielenkiintoinen. Itse en erityisesti yliluonnolliseen usko, koska niin monelle löytyy ihan järkevä käsitys. Mikä lie oikosulku kirkossa (sähköttömässä laitteessa ;))..

Kylläpäs Viivillä menee jännäksi! Täällä pidetään peukkuja!

Kyllä sitä joulukoristeita pitää olla! Ensi viikonloppuna mennään ostamaan lisää..

Huomenia!

Nostelenpa meitä vähän ylöspäin etusivulla... Ja mikäs Viivillä on täti-tilanne? Eikö yhtään testaaminen polttele mielessä...? Oireita? Peukkuja! :)

Hihii, minä myös tunnustaudun hassuttelijaksi! Mut saa myös helposti mukaan kaikkeen hulluun ja lapselliseen ;)

Hauskaa päivää kaikille!

HUHUUUUUUU!!! Missä kaikki on?

Ei mullakaan mitään uutta ja ihmeellistä kirjoteltavaa ole, mutta kun saikku jatkuu ja kotona olen niin mitäpäs tässä muutakaan kun justiinsa heräsinkin jo olokin o pikkusen paree:)

Niin mikä on Viivillä tilanne? Onko sulla nyt jo kp 32/26-30????? Testaatestaa teeeeeessstaaaa!!! 'hihkuu innoissaan'

Tuo Meiramin kirkkojuttu oli karmaisevan jännittävä. Heti kun aloin lukemaan juttua näin silmissäni sen tilanteen kun se ääni on alkanut kuulua ja kuinka Meirami on jännityksellä sitä etsinyt, että mistä se kuuluu. Mä oon ite muutenkin neuroottinen kaikkien outojen äänten suhteen jos oon yksin kotona, joten jos olisin ollut tuossa tilanteessa olisin varmaan menny peiton alle piiloon ja antanut rasian soida;D Mutta toisaalta aika kiva tapaus, kun mummolta saatu kirkko muistutteli olemassaolostaan:)

Meillä on joulukoristeena kanssa tähti ikkunassa. Sitten joulunen kynttelikkö. Jouluverhot laitan keittiöön kanssa. Ulos ostin sellasen valohavupallon. Sitten sisällä muutamat joulukoristeet eli minikuusi ja seinäkoriste. Tänävuonna hommataan ihan ensimmäinen oma joulukuusi:) Oon ihan tärinässä, vaikkei mulla oo vasta kun 8 palloa siihen:D pitää vähän shoppailla lisää että se kuusi näyttääkin joltain!

Mitenkäs Omppun sun tilanne. Ootko saanut miehen kanssa juteltua jo asiasta?

Tulkaas nyt muutkin kirjotteleen!

Aika jännä juttu Thelma, mekin hommataan tänä vuonna eka joulukuusi! Vielä en oo ostanut siihen mitään, mutta ensi viikonloppuna sitten. Mä oon ihan täpinöissäni moisesta, jee oma kuusi!! (lapsettaa vähän;)

Hyvä, että olosi on jo paranemaan päin! Mullakin flussa hellittää otettaan, hyvä niin koska pitää päästä salille.

Kaikki varmaan pitää peukkuja niin innoissaan Viiville, että eivät ehdi tänne kirjoitella! bd

Uskoisin, että Ompun mies suree myös km, mutta vain toisin Omppu. Toivottavasti saatte puhuttua asiasta!

Huomenta täältä itsesäälin keskeltä. Todellakin, heräsin tossa yhentoista jälkeen. Vein tänään pojan päiväkotiin, pakko saada olla vähän itekseen. Alunperinhän olin jo menossa tänään töihin, mutta...korvissa kaikuu neuvolan tädin sanat "ei ole pakko yrittää olla urhea". No, nyt en sit tiedä viittinkö mennä vielä huomennakaan. Muuten vois mennäkin, mutta kun tulee kumminkin tätä vuotoa vielä ihan kivasti, ja mulla on se lääkärikin sit iltapäivällä..Täytyy soitella työparille kohta, että mikä siellä on tilanne.

Kysyin eilen mieheltä, että miten hänen äitinsä otti tapahtuneen. Lähetin nääs sen kertomaan sunnuntaina, mitä on tapahtunut, koska hän odotti mua eräänlaisille kutsuilleen. En mä tiedä, sanoi mies. Mä sit siihen, että ahaa, eli yhtä hyvin otti kuin sinäkin. No miten niin, mitä mun muka olis pitänyt tehdä. Sanoin, että en mä tiedä, mutta kyllä nyt yleensä vastaavissa tilanteissa osoitetaan edes hieman myötätuntoa ja annetaan tukea ja lohtua, mutta onneks mä olen jo saanut sitä muualta. Se siitä, sen enempää ei keskustelu jatkunut. Et kyllä täs aika tunnevammasia ollaan..

*Varoitus, ällö juttu!*
Eilen kun olin vessassa, niin nappula tapansa mukaan tunki perään ja sattui näkemään kun ihmettelin siteeseen tullutta möykkyä. Mikä toi on, sano, ja yök! Sit myöhemmin kun taas olin, niin mä haluun kattoo sun pikkaleita, mä haluun!! Toivottavasti ei jäänyt mitään traumoja reppanalle..Tänä aamuna se sano, että äiti itki eilen... Yritin sit vaan et joo niin itki, kun oli surullinen, mutta ei sun tarvi olla yhtään huolissaan.

Ostin lauantaina Jipun levyn, tiedättekö? Mahtavan tunteellisia kappaleita. Ja nyt kaduttaa, että ostin, koska luulen, etten voi enää kuunnella sitä itkemättä. Levy meinaan soi autossa, sillon kun lähettiin lauantaina sieltä kyläpaikasta ja tiesin, mitä on tapahtumassa. No, aamulla tossa kun vein pojan ja ajelin kotiin, niin laitoin levyn soimaan ja ensimmäisillä nuoteilla kyyneleet jo virtas pitkin poskia..

Mutta, elämä jatkuu ja toivon mukaan olis Viivin vuoro jatkaa sitä!!! bd bd bd !!

Jos lähtis siivoomaan, mulla on huomenna kynttiläkutsut, enkä halua niitä perua. Saa vähän muuta ajateltavaa. Ja kohtahan se poikakin pitää hakea päiväkodista. Tää tuntuu varmaan teistä pahalta, mutta mun on pakko sanoa, että mä en selviäis tästä varmaan ikinä, jollei mulla olis jo meidän poikaa. Mä nääntyisin ihan täysin, jos mulla ei olis edes sitä. Yritän joka päivä sanoa sille, miten rakas se on ja tärkeä. Ei voi ainakaan sanoa, etteikö sitä rakastettais. Toisaalta, en halua luoda sille mitään paineita, enkä tee siitä mitään suurta numeroa, vaan sillai ohimennen sopivassa tilanteessa sanon. Ja osaa se sanoa takaisin samat sanat, vaikkei taidakaan ihan ymmärtää, mitä se tarkoittaa :)

Kiitos vielä, olette ihania. Ja kyllä täältä itsekeskeisyydestä vielä noustaan! Voikaahan hyvin :)

Heippa taas. Täällä sitä ollaan vapaa päivänäkin töissä, ja arvatkaas vain kuinka v*tuttaa! AAAARRGHHH, olen kuin p*rseelle ammuttu karhu.

Mutta onneksi vähän helpotti kun tuli tänne. Muistelin heti nuita edellisen sivun juttuja, kun juteltiin siitä mitä tekee kun on paha fiilis. Ja täällä mä nyt vaan koitan hymyillä, mutta mun hymy varmaan enemmän muistuttaa irvistystä tällä hetkellä >:D no juu, kyllä se tästä, mutta ei vaan ole ollut meiramin päivä tänään.

Jännittelen tässä myös Viivin tilannetta!! Tule pian kertomaan tilanne rapottia!

Huoh... kyllä mun nyt on vain pakko mennä tekemään jotain agressioita hälventävää.
Tulen myöhemmin takaisin, jos vaikka vähän paremmalla tuulella ;)

Moikkamoi!

Apua, en kohta kestä tätä piinaavaa jännitystä Viivin puolesta!!! Olen kyllä samaa mieltä muiden kanssa, että meidän mielenrauhan vuoksi voisit jo testata! ;) Mutta toki testaat vasta sitten, kun susta itsestä tuntuu hyvältä! :)

Meirami, jokos rauhoituit? Varmasti nostaa v-käyrää, kun joutuu töihin vapaapäivänä! :/ Mulla muisti pätkii, mikäs kp sulla olikaan nyt menossa?

Omppu, tosi kurjaa, kun sun mies suhtautuu noin nihkeästi asiaan!!! Oletko sanonut hänelle suoraan, että susta tuntuu pahalta, kun hän ei tue sinua jne. ? Joskus miehille pitää sanoa suoraan sellaiset asiat, jotka luulisi aasinkin tajuavan... *huokaus* Huomasin, että olit liittynyt Kermitteihin. Sieltä saa varmasti kullanarvoista vertaistukea! Kukapa sinua paremmin ymmärtäisikään, kun saman kohtalon kokenut. Ethän kuitenkaan unohda meitä kokonaan? WAB ei olisi mitään ilman sua!!!

Oi, olen kyllä kade teille oman kuusen hommaajille! *vihertyy* Meille ei kuusta tule tänäkään vuonna, kun mennään jouluksi pohjoiseen miehen vanhempien luo. Meillä on siis sellanen sopimus, et joka toinen joulu ollaan mun vanhempien luona ja joka toinen joulu miehen kotona. Tämä siksi, että lapsuudenkotimme sijaitsevat 600km:n päässä toisistaan ja on siis mahdotonta ehtiä kumpaankin paikkaan jouluna. :( Tästähän saisikin uuden gallupin eli missä ja miten vietätte joulun ja aiheuttaako joulun vietto riitaa vai meneekö kaikki sopimuksen mukaan vai miten?

Meilläkin tulee olemaan aika vähän joulukoristeita. En varmaankaan laita edes jouluverhoja. Pöytäliina, kynttelikkö, parvekkeen valot ja muutamat koristeet riittävät. Olen kyllä jouluihminen, mutta jotenkin sellainen liiallinen joulutavaran määrä alkaa ahdistaa.

Keiju, hauska kuulla etten ole ainoa tyttömäisen pukeutumistyylin vangiksi jäänyt. ;) Mulla on kans välillä vaikeuksia päästä siitä eroon, heh! Ja ei kai siitä täysin tarvitsekaan irrottautua, opethan saakin näyttää vähän lapsellisilta, vai mitä? :)

ON: KP27 ja rinnat on tosi kipeät etenkin illalla. Harmi, et niihin sattuu vain sivulle, koska eikös nännien arkuus voisi jo olla oire jostain...? ;)

Jeps, ruuanlaitto kutsuu. Palataan juttuun illemmalla:)

Voi vitsit Omppu, miten ne miehet voi olla tollasia! Onneks sun poika on kuitenkin ihana ja niinkun kirjotit et ilman sitä et selviäis!!! Oo ihan rauhassa lomalla äläkä sitä töihin menoa murehdi! Sure asiaa rauhassa, koska vaan sillä tavalla se jossain vaiheessa edes pikkasen helpottaa! En kyllä tiedä sitä levyä minkä sanoit ostanees, mut täytyy vissii käydä pongaa kaupasta ja kuunnela:) Voimii teille!

Tuosta kuusesta vielä niinkun Hilma laittoikin että *lapsettaa vähän* ;) Ite oon jo kuukausikaupalla miettinyt, että miten sen meidän ekan kuusen koristelen ja mitä värejä siinä saa olla jnejnejne. Että kyllä lapsettaa täälläkin, hih! Mut se on vaan kivaa. Kauhee ongelma tullu latvatähdestä kun miehelle ei kelpaa mikään moderni mitä ehdotan, koska hän haluaa perinteistä ja niitä nyt ei satu oleen just sellasia mitä se haluaa. EI varmaan ite ees tie mitä loppuviimein haluaa, kuhan koittaa sanoo oman mielipiteensä:D

Pp kyseli joulun vietosta. Ollaan päätetty tänävuonna historiallisesti olla ihan kahdestaan kotona koko jouluaatto! Siis tietty käydään hautausmaalla, mut ei mitää kyläilyjä ei meille eikä muualle. Vasta sit joulupäivänä ja tapaninpäivänä käydää varmaan porukoilla. Tähän on tultu yhteisymmärryksestä, koska muuten joka joulu menee siihen, ettei oo joulurauhasta tietookaan kun ravataan porukoilta toisille jne. Odotan ihan innolla kun saa tehä oikeen joulupöydänkin ihan ite:) Toivotaan että tulee syömäkelposta;D

Pp:llä tuo välimatka pakostakin vaikuttaa tosiaan asiaan, mutta onpahan ainakin selkeet säännöt kun joka toinen joulu ollaan toisen porukoilla jne. :)

Jaahas, jos menis pötköttelee ja miettii joulukuusen koristelua....:)

Tervehdys!

Tulin taas kurkkimaan Viivin kuulumisia, mutta taitaa tyttö olla vielä töissä... Jännittää!!

Kurjaa Omppu, että miehesi ei edelleenkään ole tarjonnut lohtua ja myötätuntoa! Luulisi, että jopa miehet ymmärtäisivät olla tukena tuollaisessa tilanteessa. Argh!! Toivottavasti sua kuitenkin helpottaa, kun purat mieltäsi täällä ja Kermiteissä. Nyt olet vaan saikullaa kaikessa rauhassa ja annat itsellesi aikaa toipua. Ja iloitse täysillä ihanasta pojastanne :) Ehkä jonain päivänä olet vielä valmis uuteen yritykseen. Voimia!

JoulunviettoG: Viherryn myös kateudesta oman kuusen hankkijoille... :) Me vietämme myös joulun vanhempien luona, joten omaa kuusta ei viitsi hankkia. Joulunviettoon yleensä liittyy jonkin verran kiistaa, koska yritämme viettää aikaa molempien vanhempien luona tasapuolisesti. Vanhempamme asuvat vain muutaman kymmenen km:n päässä toisistaan, joten jouluna sitä väliä tulee sitten sompailtua. Yritämme vuorotella siten, että aattona olemme toisessa paikassa ja joulupäivänä toisessa, ja seuraavana vuonna toisin päin. Toisaalta olisi ihanaa, jos välimatkaa olisi vähän enemmän (kuten tuo PP:n huimat 600 km!), niin voisi hyvällä omallatunnolla olla vain toisessa paikassa... Ja odotan myös sitä, että olisi se oma pikkuinen, jonka kanssa voisi aloittaa ihan omat joulunviettoperinteet ihan meidän kodissa :)

PP: Joo, eiköhän opet saa näyttääkin vähän lapsellisilta ;) Välillä mua kyllä pelottaa, että sulaudun liikaa joidenkin 5-6 lk:n tyttöjen joukkoon :D
Niin, ja nännien arkuus ei välttämättä ole oire... Mulla on usein nännit arat oviksesta lähtien ja rinnat kipeytyy vasta lähempänä menkkoja. Mutta aina niitä silti niiksi oireiksi haluan kuvitella :)

Meiramille tsempit työpäivän kestämiseen! *vetää väkisin kamun suupieliä ylöspäin* Nautit sitten kun tilipäivä koittaa ja ostat itsellesi jotain kivaa :)

Pitäisköhän viritellä niitä jouluvaloja jo tänään, kun on niin masentavan pimeää? Taidanpa tehdä niin. Palailen vielä illemmalla katsomaan, jos Viivillä olis vaikka plussauutisia..!

).(
kp 10 ja gyne ylihuomenna, jee :)

Juu,
kyllä tuo ketutus tästä pikkuhiljaa. Mietin tässä, että mitähän kivaa tuota keksis illaksi. Ei mua oikeestaan tämä töihin tulo niin harmita, mutta toisinaan on vain sellasia päiviä, että mikään ei tunnu oikeen onnistuvan, ja siitä tulee sitten sellainen lamaannus.

hahaa! nyt keksin! Koska huomenna kuitenkin vapaa päivä, niin jos nauttis tästä vielä raskaudettomasta elämästä, ja ottais muutaman oluen soffalla illalla... ja sipsejä!! ja taco dippiä!! jihuu!!! en malta odottaa että pääsen kotiin... pitää vain nakittaa mies kauppaan, kun ite pääsen vasta ysin jälkeen töistä....

Kuusesta, mekään ei hommata omaa kuusta.
Joulua vietetään toden näköisesti näin, että mennään ensin miehen kotona käymään, ja sitten aatto illaksi mennään mun veljen luokse. Miehen kotiin on täältä meiltä on jotain 500km, ja siitä sitten vielä +100km mun kotiseudulle, joten matkustamista riittää :)

kp17 ja piina viikkoa odotellessa....

Ompun kynttilä kutsut kuulostaa mukavalle! Kynttilät on kyllä ihania! Ja saa tosiaan vähän mukavaakin ajateltavaa ikävien asioiden keskelle.

Tulehan Thelma nyt viettämään saikku päivää tänne mun kaveriksi, jotenkin sellainen fiilis, että notkun täällä koko illan :D

Täällä ollaan! :) Ei uutisia suuntaan tai toiseen. Ei siis tätiä, mutten myöskään ole testannut. Mä ajattelin, että jos huomanna kävis ostamassa testin (paitsi jos täti yllättää!) ja to-aamuna testais... Mut toisaalta: nyt kun te ootte niin innolla siihen yllyttäneet niin aloin miettiä josko meniskin tänään apteekkiin (samalla kun käyn vähän shoppailemassa) ja testaiskin jo huomenna aamulla... Hmm...pitää miettiä tarkkaan, niinkuin sanoin, en halua testata enää negoja!
Kiitos ihan hirmusti peukuista, yllytyksestä ja mielenkiinnosta! Te ootte ihania! :)

Omppu, mä olen myös sitä mieltä, että lepää nyt rauhassa kotona ainakin huominen vielä ja miksei koko loppuviikkokin! Ei sun olo siitä varmaan parane, että menet töihin ja yrität olla reipas. *Isoniso lohturutistus!*

Jeps, nyt tää tyttö lähtee siis shoppailemaan! :)
Kp on siis se 32/ max 30 (Huhhuh!)

Voi vitsit Viivi!!!! Mä aivan sydän pakahduksessa tällä luin kirjotuksia ja kun näin et olit kirjottanut ajattelin suoraan lukee sun tekstin, mut sit maltoin lukee järjestyksessä:) Ja sä oot niin sitkee sissi tuon testaamisen kanssa! Kyllä vaikuttaa nuo kp:t jo erittäin lupaavilta!!!!Mä olen kyllä sillä kannalla että sä meet jo tänään sinne apteekkiin ja huomenna aamulla ku herään ja tuun koneelle niin oot jo kertonut meille plussauutiset:)))) *ei mitenkään painostaen, mutta...* ;) Peukut ja varpaat pystyssä oottelen sun uutisia!

Hö, mies on päikkäreillä ja mä kuolen tylsyyteen!!! Kirjotelkaahan ahkerasti mun seurana:)

EI oo Keiju meilläkään sitä pikkusta ja ollaan kuitenki kotona kahestaan aatto;) Onkohan tää jotenkin itsekästä? Kuuluuko teijän mielestä aina mennä jomman kumman porukoille jouluna? Hmmm......

IIk, hurjan jännää Viivillä kyllä!! Ymmärrän kyllä hyvin sen nega pelon, ettei oikeen uskalla testata... se on niiin kamala tunne aina katsoa sitä tyhjää kohtaa missä pitäis viiva olla, ja siihen ei kuitenkaan mitään ilmesty, tyhjä ruutu vain.
Mutta sitten toisaalta sitä kuitenkin aina toivoo, että entä jos sittenkin just tällä kerralla siihen ilmestyisikin ne maagiset kaksi viivaa... ja mikäänhän ei sitä ihanempaa sitten oiskaan.

Ei Thelma mun mielestä ole mikään pakko mennä porukoiden luo jouluna. Meistä vaan se on kiva, kun nähdään porukoita niin vähän, kun tuota etäisyyttä on sen verran, että ei tuu oikeen muuten lähdettyä, jos ei oo jotain hyvää ruokaa ja herkkuja odottamassa ;) kuten synttärit, joulu tms :D

Gallup:

Lempi dippisi?

oma ehdoton suosikki on taco, slurps!

(mä täällä odotan vaan niin kovasti iltaa, että ajattelen vain koko ajan kaikkia herkku juttuja, ja koitan nyt tartuttaa sitä teillekki ;))

No hyvä, että Meirami ainakin oot sitä mieltä, ettei oo itsekästä:) Mulla tuli ihan hätä puseroon, että olaankos me nyt vaan mietitty omanapaisesti tyyliin *ei haluta nähdä ketään koko jouluna* ;D Joo meijän molempien porukat asuu alle 10 kilsan päässä ja nähään viikottain, joskus useemmankin kerran viikossa, että ehkä siks ei oo niin pakottavaa tarvetta nähä just jouluaattona:)

DippiG: Taco ja valkkari ne on ehdottomat lempparit:) Hmmmm....nyt kun on jo pikkusen paremmassa hapessa vois jopa tehdä mielikin vähän dipattavaa. Taidankin herättää miehen kauppaan;D

Niin ja tämä omaperäinen ejk=ei jaksa kirjautuu. Mun mielestä tuossa alhaallaki pitäis olla kirjautumislinkki, eikä vaan sivun ylhäällä! Raskasta skrollailla eestaas. *on mullakin isot ongelmat*;)

kyllä thelma nuo asiat on monesti pienestä kiinni :) kuten juuri se että jaksaako kirjautua vai ei, tai jaksaako skrollailla sivuja ees taas :)

Ollaanpas oltu hirmu ahkeria kirjoittelijoita nyt, meillähän tulee taas kohta tuo sata täyteen... hyvä tytööt :D

Väliaikatieto: Kävin apteekissa ja ostin testin! (A-PU-A!) Nyt pitäis vielä uskaltaa aamulla pissiä siihen...!!! (Paitsi että äsken kaupungilla oli kyllä senverta kovat tätijomotukset, että ehkä se on jo tuloillaan... :/ )

Ja mä oon ihan samaa mieltä, että sivun alareunassa pitäis kans pystyy kirjautumaan!!!

Voi Viivi, ihanaa jännitys senkun tiivistyy! Toivottavasti nuo on vaan ohimeneviä jomotuksia, niitähän voi tietääkseni olla vaikka raskaana oliskin! Tuu heti tikkuun pissittyäsi kertomaan meille tulos! Nyt aivan valtavat peukutukset sun puolesta!!!!:)

Jos löydän kohdan missä voi laittaa kehitysehdotusta ylläpidolle niin laitan kyllä tuosta kirjautumisesta, kun sen nyt kuitekin on ns. pakollista, että voi käyttää omaa nimimerkkiä!!!

Ja nyt äkkiä salkkareitten pariin!