Wish a Baby 38

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Meirami-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Morjens!
Ette usko, että oon ollu ahdistuksen vallassa, kun meillä ei kotona toimi netti!!!! *kiroo soneraa* vikari tehty jo pari päivää sitten ja eipä vaan toimi! Töissä sitten kirjotteli eilen pitkät pätkät teille ja astiag:hen vastailin jne. ja sitten kun painoin vastaa, niin mitään ei pitkään aikaan tapahtunut ja sit sivu ilmotti, että ERROR! Aaarg!

Hilmalle oikein paljon tervetuloa joukkoon!!! Hyvä ketjun ootkin valinnut! Oon itekin kirjotellu vasta vähän aikaa, mutta oon kotiutunu hyvin ketjuun kun on niin mukavia ketjulaisia ja loistava vastaanotto! Eikö haittaa ettei vielä yritäkkään, haaveillahan saa ja siihen tää ketju onkin tarkotettu:D

Pp:lle onnentoivotukset yrityksen alkuun. Ei kannata lykätä sitä. Toivon tietenkin että teillä tärppää heti, mutta kun sitä plussaa voi joutuu odottamaan pitkäänkin. *nimim. kokemusta löytyy* niinkun monella muullakin.

Keijulle tsempit gynelle! Toivottavasti on mukava ja asiantunteva! Ja sitten ku oot käyny niin meille heti raportit tänne:)

Vin yhtyä Riikkan kommenttiin ajatuksista lapsen hankinnasta. Hirvittää aina välillä se vastuu et miten sen osaa mallikelposeksi kasvattaa jne. Mutta kuume on kova ja tiedän, että sen oman lapsen haluan! Eilen hoidin 4kk kummipoikaa joka on aivan ihana tapaus kun on hyvä päivä. Noh, eilen ei ollut koska ollu kipeenä ja tyyppi huusi niinku sikaa tapettais puoli tuntia putkeen. Kaikkeni tein ja jatkoi vaan. Sitte kunnon hyssyttelyllä ja kanniskelulla lakkas. Huh, että olin helpottunut:D Noh, tietääpähän ainakin mihin on sekaantumas ku oman haluaa! ;)

Joo jos tekis töitä hetke....

Kokeillaan tällä nimimerkillä - kiitos vinkistä Keiju80, itsellä löi pää (taas) tyhjää ;)

Hauskan "universaalisti" muillakin on lähes samoja pähkäilyjä. Itse olen ajautunut sellaiseen hieman ikävään tilanteeseen, että mulla ei ole ystäviä (uusi paikkakunta, miesvaltaiset työpaikat, itsenäiset harratukset jne.), joten en voi näitä ajatuksia jakaa kuin miehen kanssa. Ja hän on ne kaikki jo kuullut. Mutta onneksi hän on ihanan selväjärkinen ja suhtautuu lapsen tekemiseen positiivisesti.

Että näin täällä. Vai pitäisi sitä töitä tehdä..

Hemmetin hemmetti!!! :( Mä yritin eilen kahteen otteeseen laittaa viestiä tänne, mutta eipä suostunut mun viesti tulemaan näkyviin! No, toivottavasti nyt on parempi onni! (Ja toimivammat sivut!) Kirjauduin nyt ainakin heti.

Hyvähyvä Keiju kun sait lääkäriajan varattua, eikä tarvitse edes kauaa odotella! :) Toivotaan, että asiat lähtee selkenemään! bd

Mites Meiramin lääkäri? Miten meni?

Kivaa kun Syyrmarja oli heti käynyt "ilmoittautumassa"! :) Ihanaa kuulla että tällä kertaa kaikki on sujunut niin hyvin!!
Mä kävin eilen pitkästä aikaa odottajien puolella kurkkimassa ja luin kyyneleet silmissä Annan synnytyskertomuksen! :´)

PP: Kiitti askartelulinkeistä, mäkin aion hyödyntää niitä! Mitä ne oli ne hippuset mitä sä askartelit palkkioksi hyvästä käytöksestä? *Miettii jo kovasti josko voisi hyödyntää niitä oman ryhmänsä kanssa...*
Niin ja Pp:lle piti vielä sanoa, että mä olen myös sen kannalla, että ette siirrä yrityksen aloittamista opintojen takia. :) Aloittamisen määräaika on jo niin lähellä, että siirtämisestä tulisi vaan paha mieli. Kyllä te pärjäätte!

Kiitti tytöt peukuista, mutta taisivat olla turhia... Eilisestä asti on alavatsassa tuntunut liiankin tuttuja, inhottavia jomotuksia. Niin että eiköhän se täti sieltä kurvaa paikalle kohtapuoliin. :( Kp siis 27/ 26-30

Mulla oli tänään soittoaika sille "tosi pätevälle" lääkärille. Kaikki muut kokeet oli ok, mutta prolaktiini oli vähän koholla. Ei kuulemma mitenkään hälyttävästi, eli siitä ei voi vetää automaattisesti mitään johtopäätöksiä. (Eikös se ole just se hormoni, jota on kropassa silloin kun imettää?) Nyt sitten siis vaan odotellaan että kävisi kutsu sairaalaan naistentautien klinikalle, tai että varaan ajan sinne yksityiselle, asiaan erikoistuneelle hyvälle lääkärille. -Luulen että jälkimmäinen vaihtoehto vie voiton.

Jeps, nyt pitää taas tehdä työjuttuja.

Pikaisesti tässä ilmottaudun!

Lääkärissä ei tapahtunut yhtään mitään :( lääkäri tosin oli mukava, mutta ei siitä rikastunut kun lähetteen veri/pissa/papa testiin. Kättärille laitetaan lähete sitten kun testi tulokset on tulleet. kysymykset oli perinteisiä, kaunko yritetty, onko miehellä aiempia lapsia, millaiset kierrot, olemmeko terveitä, onko lapsuudessa ollut sairauksia, onko vanhemmat terveitä, kuinka usein harrastamme seksiä, käytetäänkö alkoholia jne.jne. sitten pikainen tarkastus alapäähän, että näyttääkö kaikki normaalilta. Huomenna käyn antamassa näytteet laprassa, mies kävi jo tänään, ja ens viikoksi soitto aika lääkärille, että mitä tuloksia näytteistä saa. Äh, oisin kuitenkin toivonut jotenkin niin paljon enemmän tuolta käynniltä, mutta ei kuitenkaan jäänyt paskaa makua suuhun, kun lääkäri onneksi oli mukava. Tosin sanoi aika jännästi, että "hyvä että olette aloittaneet näin nuorena, niin hoidot onnistuu helpommin ja paremmin" -mitkä hoidot? en sitten älynny kysyä tarkemmin.

Soittelin omalle äidille sitten lääkäri reissun jälkeen ja kerroin käyneeni moisessa. Hän on joutunut aikoinaan käymään samaa rumbaa läpi, kun alkoivat vauvoista haaveilemaan, sillon ei vain mitään vikaa ollut löytynyt (ensimmäistä koittaneet kaksi vuotta, sen jälkeen 7 keskenmenoa, ja sitten minä kahdeksan vuotta myöhemmin...) joten pikkasen on taas toiveet matalalla :( mutta positiivista tilanteessa kuitenkin, että äiti saanut molemmat vauvat ihan luomu konstein, joten ei kait tässä vielä aute heittää kirvestä kaivoon....

Anteeksi kun niin pitkästi sepostin omaa napaa, mutta jotenkin on vähän sellainen ristiriitainen fiilis, ollakko masis vai eikö olla... plaah!

PP, olen kyllä samaa mieltä muiden WABlaisten kanssa siinä, että kannustan alkaa yrityksen :D

Hilma, ymmärrän tilanteesi enemmän kuin hyvin :) olen itsekkin aika tuore tapaus tässä kaupungissa, eikä nuita ystäviä nyt liikaa ole kertynyt, onneksi muutama sitäkin ihanempi, kyllä sitä ajan kanssa tutustuu, ällös huoli :) Itse olen huomannut, että mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä hankalampi on ystävystyä ihmisten kanssa... ehkä olen turhan varovainen :)
Muutenkaan tästä meidän vauva yrityksestä ei tiedä kukaan muu läheinen, kun nyt sitten tuo oma äiti.

Käy tosiaan Syysmarja jättämässä aina jälkesi tänne :) mukava aina kuulla kuulumisia sieltäkin :)

Astia keskusteluun: en kerää mitään astia sarjaa. ainoa suuri shoppailu intohimo mulla kohdistuu kenkiin, ja niitä onkin jo... aika paljon (mutta ei tarpeeksi...) Astiat mulla on... olikohan niiden nimi seventeen´s tai joku vastaava, hiukan sellaiset retro henkiset, tykkään kovasti :)

Anteeksi vielä kerran oma napaisuuteni.... mutta pakko lopettaa tämä "pikainen" pyörähdys ja palata töihin.... *huoh* (aivan niinku taas kiinnostais)

P.S. ja voihan kökkö Viivi jos se täti sieltä taas saapuu :(

Eilen jäi vähän kesken mun kirjoittelu, vielä illalla sängyssä tuli mieleen, että mitä mun pitikään kirjoittaa:)

Viivi mulle "nosti hattua" tyynestä suhtautumisesta, kiitos siitä, mutta en ole niin varma olenko sitä ansainnut... Tänne tulee kirjoiteltua yleensä silloin, kun on kohtuullisen hyvällä mielellä, ja ne suurimmat ahdistukset podettua ihan IRL. Mulle tää on sellainen henkireikä, kun ei tosiaan ole muita kuin tuo mies jonka kanssa näistä jutella. Mutta ei tänne viitsi koko aikaa niitä pahimpia tuntojaan ryöpyttää, eihän sellaista jaksaisi kukaan lukeakaan.

Eli kyllä munkin toiveikkuus on tän kohta vuoden kestäneen yrityksen aikana kutistunut aika vähiin. Eilen just valitin miehelle, että haluaisin palata siihen pisteeseen, kun ei vielä ollut mitään tietoa raskautumisen vaikeudesta, ja löytää uudestaan sen iloisen ja positiivisen odottavan mielialan, mikä silloin vallitsi. Sen olen pakostakin kadottanut, ja huomaan suhtautuvani eri tavalla siihen, kun ihmiset puhuvat lasten hankinnasta. Esimerkiksi en enää koskaan sano, että "sitten kun mulla on lapsi, niin annan sen nimeksi xxx" tai muuta vastaavaa. On joutunut ainakin teoriassa kohtaamaan sen mahdollisuuden, että lasta ei ikinä kuulukaan. Koko yritys on muuttunut ihan abstraktiksi, tuskin enää osaa haaveilla tulevasta lapsesta. Ei meinaa enää uskoa, että se joku päivä voisi olla totta. Yritystä vaan jatketaan, tottakai, mutta tuloksesta ei ole mitään varmuutta.

Tulipas synkkää vuodatusta, sorry. Mutta ehkä välillä vähän raskaampaakin asiaa mahtuu tähän ketjuun...

Viivi, ehkä nuo kuitenkin olivat positiivisia uutisia, ettei labratuloksissa ollut mitään hälyttävää? Pääsetpä ainakin prosessissa eteenpäin...

Meiramille samoin tsempit, vaikkei läkärissä niin ihmeitä tapahtunutkaan, onpa ainakin pyörät saatu pyörimään. Ja hienoa kun "uskalsit" kertoa äidillesi, saat varmaan tukea, kun hän on kokenut samoja vaikeuksia.

Koko yritys on muuttunut ihan abstraktiksi, tuskin enää osaa haaveilla tulevasta lapsesta. Ei meinaa enää uskoa, että se joku päivä voisi olla totta.

Sara, tuo on ihan kuin mun oma ajatus tällä hetkellä...

Toisaalta aika hauskoja nämä ajatukset, kun monesti tuntuu, että sitä on ihan yksin kaikkien pähkäilyiden kanssa, mutta sitten ei kuitenkaan oikeasti olekkan, vaan sitä löytyy muitakin joilla saman kaltaisia ajatuksia, haaveita ja pelkoja...

Iltaa kaikille! :)

Meirami, musta sun lääkärikäynti kuulosti hyvältä siinä mielessä, että pyörät on tosiaan saatu pyörimään. :) Noista kokeista se rumba on kai pakostikin aloitettava. :/ Ja voihan olla, että saatte heti niiden perusteella jonkun diagnoosin. Toivotaan, että selviää jotain ja mielellään tietysti sellaista, mihin olisi helppo vaikuttaa jollain lääkkeellä tai hormonivalmisteella!

Sara, kyllä tänne saa purkaa ne kaikki synkimmätkin tunnot! Kamalaahan niitä olisi vain hautoa sisällään. En osaa edes kuvitella, miten pahalta teistä jo pidempään yrittäneistä mahtaakaan tuntua. :( Onneksi täällä on kuitenkin vertaistukea. Ja minäkin toivon koko sydämestäni, että teitä kaikkia siunattaisiin omalla pikkuisella tuhisijalla mahdollisimman pian! Teiltä on myös saanut tosi paljon realismia tähän omaankin haaveiluun. Enää ei sinisilmäisesti usko, että ekasta kerrasta heti nappaisi eikä toisesta tai kolmannestakaan... Toki niinkin voi käydä, mut tuntuu hyvältä kuitenkin tajuta, että lapsen saaminen voi olla monen mutkan takana. :/ Eipähän ainakaan odota liikoja.

Viivi, kovasti tsemppiä tädin poissa pitämiseen!!! *peukuttaa rystyset valkoisena* Olis aivan ihanaa, jos ne sun tuntemukset oliskin jotain muuta. Kyselit niistä hippusista. Elikä päällystin massapalloja kimalleliimalla ja luokka siis saa aina yhden "hyvän mielen hipun" kun käyttäytyvät hyvin. Kun kasassa on esim. 10 hippua, niin luokka saa yhdessä päättää, mitä kivaa tehdään. Esim. pidetään leikkitunti tai lelupäivä:) Toimii kuulemma hyvin mun kaverin luokassa!

Kiitti kaikille teille ihanasta tsemppauksesta yrityksen aloittamisen suhteen! :) Onhan se totta, että jos sitä nyt alkaisi siirtää, niin mulla ainakin hajoais pää. Ja kuten todettua, hyvä aloittaa ajoissa kaiken varalta...

Thelmako se murehti lapsen kasvattamisen vaikeutta. Musta tuntuu, et maalaisjärki auttaa siinä parhaiten:) Ja jos nyt tällasen virtuaalisen jutustelun perusteella voi tehdä mitään päätelmiä ihmisistä, niin musta te kaikki vaikutatte täysjärkisiltä ja aidosti mukavilta ihmisiltä. Ei sellaisilta voi lapsen kasvattaminen kovin pahasti epäonnistua! :) Musta lapsi tarttee ennen kaikkea välittävät vanhemmat ja yhteistä aikaa heidän kanssaan. Sellasesta saa vankan pohjan elämäänsä ja kestää paremmin kaikki kylmän maailman tuulet ja tuiverrukset. No joo, kuulostanpas minä asiantuntevalta. Ihan kun ite tietäisin lasten kasvattamisesta mitään... Mutta siis tarkoitukseni oli sanoa, että varmasti selviätte tulevien lastenne kanssa! :) Teillä on kaikki edellytykset siihen ja selvästi myös halu tehdä asiat lapsen parhaaksi. Musta se on paras mahdollinen lähtökohta!

Joo, taidanpas vetäytyä filosofoimaan tuonne olkkariin ettette aivan nukahda;)

Älä vielä masennu Meirami, lähtihän teillä tosiaan asiat eteenpäin. Ei kai yleislääkäri osaa sanoa oikein juuta eikä jaata tuollaiseen, jos asia kuulostaa olevan kunnossa (kuten kierrot ok, molemmat perusterveitä jne). Nyt vain odottelemaan kokeiden tuloksia, ehkäpä niistä jotain selviää. Ja ehkä tuolla "hyvä että olette aloittaneet näin nuorena" kommentilla hän tarkoitti vain, että nuorena onnistuu hoidotkin paremmin, jos niihin asti joudutaan. Häntä pystyyn vaan =)

Mä pidän Viiville edellen peukut ylhäällä, eihän sitä ikinä tiedä! Voihan ne olla muutakin jomottelua, mutta ymmärrän kyllä jos et halua vielä alkaa toivomaan liikoja. Olis se plussa kyllä ansaittu sinne! bd

Voi Sara, ilman muuta sä saat ja sun pitääkin vuodattaa tänne myös mahdollista pahaa oloa, jos siltä tuntuu. Sitä vartenhan me ollaan, vertaistukea :) *hali* En osaa oikein kuvitella, miltä tää yrittäminen alkaa tuntua kun se vuoden rajapyykki lähestyy. Aika masentavalta varmaan, kun itselläkin alkaa välillä usko loppumaan (jo 5kk:n jälkeen). Mutta eikös sullakin ollut mielessä lääkärin varaaminen? Jospa siitä tulis lisää uskoa tähän touhuun. Jaksamista :)

Kiva idea tuo PP:n "hippuset"! Kaikella ne pikkuiset saakin houkuteltua käyttäytymään hyvin ;) Ja kun tuota lastenkasvatusta pähkäilitte, niin voihan jotain tuollaista soveltaa myös omiin lapsukaisiin.

Musta alkaa tuntua vähän hölmöltä nyt se gyne-ajan kanssa hötkyily.. Jos mä nyt tosiaan hätäilen tämän asian kanssa liikaa, ja se kierto tästä tasaantuisi itsekseen... Kun täälläkin on mua pidempään yrittäneitä, jotka tuntuu ottavan tuon yrityksen paljon rauhallisemmin kuin minä muutaman kk:n kokemuksella :/ No, ehkä näin menkkojen loputtua on vaan jotenkin tavallista optimistisempi olo :)

Juups, lähden tästä valmistautumaan Salkkareihin, eli tekemään vähän iltapalaa. Öitä!

Wuhuu!!! Tulihan se vaikka vähän kestikin!!
*heittää solmion taakse ja aloittaa perjantai karkeloinnit*(tänään työ asuun tosiaan kuuluu ihan vallan solmiokin)
-ja peppu heilumaan nyt vain kaikilla!!!

Keiju, kyllä sun mun mielestä ehkä kuitenkin kantsis varailla se gyne aika... eihän siinä mitään menetäkkään.

Kaikkihan me täällä samassa veneessä ollaan, yhteinen päämärä, se oma pieni nyytti.

Voi ei, mä missasin eilen salkkarit kun olin töissä... mitä siinä tapahtui!?!?
Hih, toinen mikä vähän hävettää tunnustaa on, että mua vähän harmittaa kun missasin kauniit ja rohkeatkin :D sekun jäi viimeksi kun katsoin niin jännään kohtaan, mitä se Nick sanoi kun kuuli että Bridget on vieläkin raskaana!

Mitä sarjoja te seuraatte?

henk. koht. katson emmerdalen ja kaunarin ja salkkarit aina jos ehdin, ja sellaiset pakko seurata aina sarjat on OC ja pako... hih, olen oikea teevee narkkis :D

Meiramille tsemppiä! Lääkärissä käynti on aina hieman raskasta, mutta uskon että siitä on teille apua. Asioita on helpompi käsitellä, kun tietää mikä on mahd. pielessä ja sitten voi keskittyä vaivan hoitoon!

Sara: kyllä tänne nettiin tekstiä mahtuu. Eli anna tulla vaan, jos se edes hiukan helpottaa. En osaa edes kuvitella, kuinka pahalta susta tuntuu :(

Hassua muuten miten täällä kirjoittelu nostaa omaa vauvakuumetta. Valitettavasti kuume ei nouse miehellä yhtä nopeasti; hän kyllä tahtoo lapsia, mutta joskus tulevaisuudessa. Hän epäilee, josko osaa olla isä. En minäkään tiedä kuinka olla äiti, mutta uskoisin, että ne selkiintyy "paketin" mukana.

En valitettavasti osaa auttaa Meiramia salkkareissa tai kaunareissa, kun en seuraa. Itse olen koukussa Lostiin ja Aliakseen ja pahasti ;) Seuraan myös CSItä, mutta niistä kaikista eri CSI-versioista pidän eniten siitä ensimmäisestä. Kaikenlaiset dokkarit on myös aika herkkua.

Mukavaa perjantaita kaikille; perjantaita ei pilaa edes sade!!

Hilma, meillä välillä samoja mietintöjä, että osaakohan sitä sitten kuitenkaan olla vanhempana. Tai no mulla itellä ehkä enemmänkin. En kamalasti kuitenkaan ole lasten kanssa touhunnut, kun ei pienempiä sisaruksia ole, ja kummilapsikin asuu senverran kaukana. Miehellä sitten kokemusta enemmänkin, kun nuorempia sisaruksia on useampi, ja on niiden kanssa touhunnut enemmän ja vähemmän.
Mutta eiköhän nuo kaikki epäilyt kuulu ihan asiaan. Mutta niinkuin tuossa PP jo aiemmin kirjoitteli niin:
lapsi tarttee ennen kaikkea välittävät vanhemmat ja yhteistä aikaa heidän kanssaan. Sellasesta saa vankan pohjan elämäänsä ja kestää paremmin kaikki kylmän maailman tuulet ja tuiverrukset.
Yhdyn tähän täysin.

Missäs kaikki on? Ette kai joudu perjantaina tekemään töitä....?

kohta pääsee vkl vapaalle. jiphiii!!

-ainiin, kävin tänään vasta siellä laprassa, kamalan mukava lapra täti oli! Siinä jossain hormooni testissä ois pitäny olla jo kolme tuntia hereillä, ja mä olin ollu vaan kaks, mutta otti se sen näytteen silti...
ja paikat oli niin "limaiset" ettei meinannu papaa saada... hehee, ovis lähestyy (nyt on jo ihan selkeet ennen ovista fiilikset, päinvastoin kuin viime kierrossa)
kp 13/28-30 ja siemeniä viljellään ;) nytkäytössä jo nämä vanhat konstit, että seksin jälkeen peppu ylös, että simpat pääsis mahd. helposti perille :D:D ja nyt taas vähän hävettää *punastuu* pistin yöksi tyynyn peffan alle "ihan kaiken varalta" ja nyt ajattelin vielä käydä hakeen muutaman punkku pullon tuleville viikoille... ei ole aavistustakaan mitä se tekee, mutta jossain on niin lukenu, että sitä pitäis oviksen jälkeen sitten lipitellä...
lisäksi meinaan vielä miehen kallistaa koko viikonlopuksi sänkyyn!! kerrankin kun sattuu O viikonlopulle, ja molemmilla vapaata , wuhuu!!

tadattadattadaa *yhtyy perjantaitanssiin* Ihanaa kun on viikonloppu alkamassa :)

Hmm, Meirami kyseli eilisen Salkkareista, mitähän siinä tapahtui... Ei kai mitään kovin mullistavaa, kun en muista vaikka katoinkin! Lasse piti jotain perhepalaveria, Ismo ja Ossi jotain nokkapokkaa töissä, ja lopussa Laura sai jonkun oudon puhelun. Siinäpä sitten jännätään ens viikkon, et kuka siellä soitteli ;) Kauniita ja rohkeita en seuraa, joten enempää en voi auttaa. :)

Salkkarien lisäksi seuraan Lostia, Täydellisiä naisia ja Everwoodia, joka kylläkin just loppui *niisk*. Ja jotain muutakin aina toisella silmällä, jos sattuu olemaan töllö auki. En nyt mitenkään hirveesti telkkaria katso, varsinkin kun kaikki hyvät sarjat aina loppuu tai jää tauolle.

Hyvä kun Meiramilta onnistui näytteiden otto liukkaista keleistä ja vähäisestä hereilläolosta huolimatta :) Nyt sitten vaan ovista hyödyntelemään! Eikä tarvitse häpeillä tyynyä pepun alla, kaikki mahdolliset aseet vaan käyttöön ;) Jospa tää olis teille THE kierto! bd bd ja kovasti plussahenkäyksiä sinne *puuh*.

Mä yhdyn myös tuohon Meiramin ja Hilman vanhemmuus-keskusteluun, että varmasti sitä sitten oppii olemaan äiti tai isä sen lapsen tulon myötä. Vähän vaikea sitä tilannetta on täysin kuvitella etukäteen, vaikka itse olen ollut aika paljonkin eri ikäisten lasten kanssa tekemisissä. Oma lapsi on kuitenkin niin eri juttu, kun siitä on vastuussa 24/7. Mutta kyllä me kaikki siihen varmasti pystytään, pidetään vaan se kuuluisa maalaisjärki mukana :)

Siitä punaviinistä, se vissiin lisää kohdun verenkiertoa ja siten helpottaa kiinnittymistä, jos sitä lipittelee oviksen jälkeen. nimim. netissä oppinut :)

Huh kun tuolla ulkona on sateista ja harmaata.. Meni kyllä ne aavistuksen heränneet joulufiilikset ihan lumien mukana. Ja kuukausi jouluaattoon.. Keksitääs nyt jotain piristävää galluppia tähän harmauteen! Hmm... ideoita? Anyone? Mulla lyö nyt pää tyhjää, joten palaan myöhemmin jos keksin jotain...

Tää ei Keiju80 ole mikään galluppi oikeastaan, mutta tuli mieleen.. Eli mitkä on teidän harmauden kumoamis konstinne? Miten saatte mielen pirteäksi vaikka ulkona sataa vettä/räntää ja on ankeaa? Itselläni on sellainen muisto/ajatusharjoitelma. Eli olimme muutama vuosi sitten kuumana kesäpäivänä Hangossa ja kiertelimme pitkin poikin rantoja, kallioita ja katuja. Vielä nytkin muistan sen auringon paisteen, lämpöisen kallion ja kimaltavan meren; koko sen ihanan kesäpäivän, kun ei ollut kiire mihinkään *aah* :))

Mutta toki punkkukin toimii, hyvän leffan kanssa!

Kiva Keiju kun tulit myös linjoille, niin ei tarvii ihan yksikseen höpistä :D
Ja kiitos punaviini ja salkkari infosta!

hmm... mitäs galluppia tähän keksis...
tuolla toisessa ketjussa mitä kävin lueskelemassa, oli juttua siitä miltä kukanenkin näyttä. Mä ainakin olen mielessäni muodostanut mielikuvia teistä tässä samalla kun lueskellut...

tässä vähän kuvausta millaisena teidät näen :D
Keiju: suht pitkät vaalean ruskeat hiukset, hiukka vaaleempaa raitaa, siniharmaat silmät...
PP: lyhkäset hiukset, kuparinen sävy, vihreät silmät...
Sara: tummat hiukset, pitkät nekin :) ruskeat silmät
Viivi: vaalea, siniset silmät, hiukset puolipitkät
Thelma: puna ruskeat hiukset, vähän pidemmät hiukset kuin Viivillä, mutta lyhyemmät kuin Saralla :D ja siniharmaat silmät
Hilmasta en vielä ole kamalasti kerennyt kehittämään mielikuvaa kun vielä kuitenkin tuore ketjulainen, mutta voisin kuvitella lyhyet hiukset, ehkä vaaleat...

Ketäs muita täällä vielä oli?

Jess, tulihan tänne ideoita!
Mulla ei ole mitään kestokonstia harmauden kumoamiseksi, valitettavasti. Mutta tuo Hilman kuvaus kuulosti niin ihanalta, että mulle tuli mieleen yks kesäinen Tallinnan risteily miehen kanssa, jolloin oli tosi ihana fiilis ja oltiin onnellisia, puhuttiin tulevaisuudesta, häistä ja lapsista :) Sitä mielikuvaa muistelen joskus, jos on riitaa tai huonoja hetkiä miehen kanssa.

Hihii Meirami, aivan huippu tuo sun kuvitelma miltä kukakin näyttää! :D

Enpäs paljasta vielä kuinka lähelle totuutta osuit minun kohdallani, vaan laitan tähän omia kuvitelmiani.
PP: muuten sama kuin edellä, mutta pitkät hiukset, olkapäiden yli
Viivi: vaaleanruskeat puolipitkät hiukset, siniharmaat silmät, silmälasit
Thelma: ruskeat lyhyehköt hiukset, ruskeat silmät
Sara: pitkät ruskeat hiukset, ruskeat silmät
Meirami: lyhyet tummat hiukset, ruskeanvihreänsekaväriset silmät
Hilmasta ei mullekaan ole ehtinyt kehittymään vielä mielikuvaa, joten voin yhtyä Meiramin arvailuihin...

Listataankos kaikkien arvailut ja sitten paljastetaan miltä oikeesti näytetään? Vai annetaanko kaikkien pitää omat mielikuvansa?

Mitäs Viivin jännäilyihin kuuluu? Sorry jos tuntuu jo hiostamiselta, mutta mä vaan niin odotan, että jollain taas tärppäis :)

Ja palaillaan taas...

Saan itseni pirteäksi yleensä niin, että suunnitettelen jotain kivaa esim illaksi. kuten vaikka kun kävelen vesisateessa töihin ilman sateenvarjoa ja kengistä tulee vesi läpi, niin koitan keksiä jonku kivan ajatuksen. vaikka, että illalla tehdään kyllä jotain hyvää ruokaa, tai että makaan vain sohvalla ja katson jonku leffan, tai menen kuumaan kylpyyn, tai mikä nyt nyt sitten tuntuu sillä hetkellä kaikkein lohduttavimmalta. Ja ennenkaikkea koitan aina välillä hymyillä! On kamalan hankala olla masentunut jos hymyilee.

Mutta nyt tämä lähtee hymyileen kotia kohti!

Ihanaa viikonloppua kaikille! ja tottakai plussa tuulia!!!

Yhdyn taas Meiramiin: On tosiaan vaikea ajatella kamalia asioita jos hymyilee. Eli kestosmaili vaan nassuun :)

Ja hyvää viikonloppua! (niinku en täällä enää kävisi...)

Jihuuuuuuu perjantai!!!!!!

Paljon ootte kirjotellu taas ja mielenkiintonen oli tuo miltäkukakin näyttää juttu:) Munkin puolesta voitais tehä niin että listaillaan arvailut ja sitte lopuksi kerrotaa kaikki jotka haluaa niin pikkasen miltä oikeesti näyttää, jänskää:)

Mulla on Meiramin kanssa samat piristyskeinot. Eli jos tuntuu tylsältä niin mietin jotain mukavaa tulevaa juttua siis ihan vaan vaikka justiin sohvalla löhöilyä tai ruuanlaittoa jne. Toivotaan tosiaan, että tää on Meirami teille juuri SE kierto jossa alkaa tapahtua;D

Niin, mäkin vähän utelisin Viivin tilannetta? Tuuhan kertoileen missä mennään!

Sarjoista oli puhetta ja ite seuraan salkkareita ja nyt bb:tä, sillointällöin emmerdalea ja joskus jos ei muuta tuu niin kaunareita. Ja sitten tietenkin Pakoa ja siinä sitä aivan jumalaista miestä:D Nyt alkaa muuten frendit ihan alusta subilta, kivaa!

Nyt on sitten ensimmäiset ovis sykitestit tehty ja täytyy sanoa, että kyllä se aika helppo on:) Negaahan se on näyttänyt, mutta nyt mennäänkin jossai kp kp11, että ei vielä hetkeen pitäiskää olla ovista ku o se lyhyt l-vaihekin ja ovis aina myöhään.

Ja sitten kuvitelmat miltä kukin näyttää:
PP: lyhyt, sellaset aika räväkät hiukset, jossa mustaa ja kirkkaanpunasia raitoja. Ja sitten todella vihreet silmät.

Keiju80: vaaleet, pitkät, pikkusen aaltoilevat paksut hiukset ja siniset silmät.

Meirami: puolipitkät keskiruskeet hiukset, otsatukka, sellanen moderni kampaus ja ruskeet silmät.

Sara: puolipitkät myöskin keskiruskeet hiukset ja siniset silmät. Hmmm...saattaa olla myös silmälasit.

Viivi: Vaaleet hiukset, joissa tummia raitoja ja myös otsatukka. Slimät on erittäin vaaleen siniset.

Hilma: Hiukset on myös vaaleat ja jakaus on sellanen sivujakaus. Hiukset aika usein kiinni ja silmät vihreet.

Riikka: kullanväriset hiukset. Puolipitkät. Silmät on siniset, mutta aika vaaleet sellaset.

Kiva lueskella näitä mielikuvia mitä kullakin on:D

Ja sitte taas töitä hetki, mutta oikein hyvää perjantaita ja viikonloppua leidit! Vai sanoisinko Plussaista viikonloppua!!!!

Ketjulaisten ulkonäköä arvailtiin viimeksi joskus kesällä, mutta on tullut sen verran uutta porukkaa, että kiva näitä listata taas! Mulla ainakin se on ihan automaattista, että nimimerkin ja juttujen perusteella luo mielikuvat kaikista ketjulaisista.

Viivistä, Piparminttu-Pipsasta ja Riikasta en sano mitään, kun tiedän ne oikeat vastaukset viimekesäisen perusteella...:)

Meirami: punertavan ruskea lyhyt tukka, silmät siniset, keskipituinen, pukeutuu voimakkan värisiin vaatteisiin.
Keiju: vaalea pitkä tukka, ruskeat silmät, pienikokoinen, pukeutuu farkkuihin ja vaaleisiin paitapuseroihin.
Tikru: raidalliset lyhyet hiukset, ruskeat silmät, keskipituinen, pukeutuu räväkästi.
Thelma: Tummat lyhyet hiukset, vihreät silmät, pitkä, pukeutuu mustaan ja valkoiseen.
Hilma: sileät, vaaleat puolipitkät hiukset, harmaat silmät, pitkä ja hoikka, pukeutuu hameisiin.

Viikonloppuja vaan kaikille!

Hihii! On aina yhtä hauskaa lukea, millaisen mielikuvan minusta saa pelkkien juttujen perusteella!! ;) Oottakaas vaan kun totuus paljastuu! Mulla on myös ajatuksia teidän ulkomuodoistanne, mutta nyt en ehdi niin pitkään istumaan koneella. Palaan asiaan myöhemmin, paremmalla ajalla!

).( Täti jomottelee edelleen ajoittain, jo kolmatta päivää, mutta mitään ei vielä näy... Höh. Tulis nyt sitten jos kerran on tullakseen! *Toivoo salaa ihan hirmusti, ettei se tällä kertaa tulisikaan!*

Ihanaa alkanutta viikonloppua! Poltetaan paljon kynttilöitä, niin ei tunnu niin synkältä ja pimeältä! :)
-Pitää rientää!

Heipsis taas!

Multa unohtui näköjään Riikka ja Tikru tuosta kuvailulistalta, joten täältä pesee:
Riikka: Vaaleat tai hyvin vaaleanruskeat hiukset, polkkatukka, siniharmaat silmät, aika pitkä
Tikru: mustat lyhyet hiukset, jossa jotain kirkkaita raitoja (punaisia?), pienikokoinen, vihreänruskeat silmät, käyttää piilolaseja

On kyllä hauska lukea noita kuvauksia, ja innolla odotan totuuksien paljastumista :)

Thelma: Onko sitä sylkiovistestiä helppo tulkita? Ettei oo samaa pähkäilyä kun tikkujen kanssa "onko tuo viiva nyt yhtä vahva kuin kontrolliviiva"? Toivotaan, että näyttää sulle pian plussaa :)

Viivi, nyt alkaa kyllä kuulostaa lupaavalta... *toivoo sormet ja varpaat ristissä plussaa kamulle*. Olispa ne nyt vain plussajomotteluja, olispa! Eikö sulla siitä oviksesta kuitenkin ole jo aika kauan...? Joko oot uskaltanut ajatella milloin testaat, jos tätiä ei näy? Peukutukset siis jatkukoon!

Ja nyt taas gradun kimppuun... Pakko vääntää vielä perjantai-illallakin, kun yks osa pitää esitellä ens viikolla.. Viettäkäähän ihanaa viikonloppua :)

Lupsakkaa lauantaita!:)

Eilen en ehtinyt ollenkaan tänne, kun olin päivän töissä ja sen jälkeen valmistelemassa työpaikan pikkujouluja. Ilta menikin sitten hauskoissa merkeissä, oli tosi hyvää ruokaa ja hulvattoman hilpeää ohjelmaa opettaja-tyyliin. ;) Tuntui mukavalta, kun minut otettiin avosylin vastaan työporukkaan:)

Viivi, voi vitsi että sulla on jännät paikat! Jälleen en voi kuin ihmetellä, miten maltat olla testaamatta...? Eikös kohta voisi jo olla sen aika? :) Kovasti peukkuja, tosi mahtavaa, että oot saanu pidettyä tädin poissa niin kauan jo! tsemppiä!

Mulla on kans käytössä se, et mietin masentavana päivänä vesisateessa tarpoessa jotain mukavaa, mitä esim. illalla voisi tehdä. Tai haaveilen tulevasta, suunnittelen joululahjoja tai muuta sellaista. Joskus jos istuu vaikka paikallisjunassa, on hauska katsella ihmisiä ja arvailla, mitä ne tekee työkseen tai mitä ne voisi opiskella jne. ;)

Hihii, hauskaa kun se viimekesän hitti tuli takaisin elikä ulkonäön arvailu!:) Mun on pakko tunnustaa, etten tarkkaan muista Saran, Riikan ja Viivin TODELLISTA ulkonäköä, kun se omaan päähän muodostunut mielikuva on niin paljon vahvempi;) Elikä tässä tulee mun veikkaukset:

Keiju: keijumaisen hento, mutta silti omalla tavallaan voimakas: selkeä tyyli, puolipitkät hiukset, harmahtavat silmät. Ehkäpä silmälasit?

Tikru: Tummat lyhyet hiukset, joissa raitoja, pitkähkö, tykkää tummista sävyistä vaatteissa.

Thelma: Pitkä, silmälasit, keskiruskeat graafisesti leikatut hiukset, tykkää beigestä ja vaaleista sävyistä vaatteissa.

Hilma: Ehdottomasti vaaleat pitkät hiukset, harmaat silmät, tykkää jakuista ja hameista (Mullahan on samanlainen mielikuva kuin Sarallakin!)

Meirami: Kuparinruskeat hiukset, joissa raitoja, värikkäitä vaatteita, ehkä hieman etnisiä, tummat silmät.

Olen ihan varma, että osuin täysin oikeaan;)

Hui, kuulin just et JUICE on kuollu! Järkkyä. Jotenkin tollasten julkkisten kuolema tuntuu hassusti epätodelliselta, et "eihän ne voi kuolla", niin kuin Spede esim. :/

ON: kp24 menossa, ei vielä menkkamaisia tuntemuksia. Mut viime kierrossakaan niitä ei ollu, elikä eiköhän se täti pölähdä pian paikalle, vaikka ei tulostaan etukäteen hirveästi ilmoittele. Mitäpä syytä sillä olisi jäädä tulemattakaan...

Mukavaa lauantain jatkoa, muistakaahan ottaa rennosti leidit!

Myös mun puolesta lupsakkaa lauantaita!

Hyvä, että Pp otettiin avosylin vastaan pikkujouluissa ja että oli mukavat kemut:) Itellä olis juuri nyt parhaillaan pikkujoulut, mutta ne menee nyt kotona kuumeessa ja vatsataudissa:( Noh, ens vuotta odotellen!

Keiju kyseli sylkitestin selkeydestä. No mä luulisin, että se on selkee, koska nyt ainakin selkeesti näytänyt negaa, mutta sen varmasti tietää vasta sitten jos se ovista näyttää niin osaa vielä paremmin erottaa ei oviksen oviksesta. Siinä katotaa sylkeä sellasella mikroskoopilla ja syljen rakenteesta erottaa, koska ovis on. Taiainakin pitäis erottaa;) Kerron kun sinne asti kierrossa pääsen:)

Järkyttävä kyllä oli tuo Juice uutinen. EN oo sillee sen elämää seurannut ja mies vaan tänän sano, että tiesitkö että se on kuollut. Kamalaa! Olihan se aikamoinen legenda jo eläessään!!!

Niin Viivi ...*varovasti utelee* mikäs on tilanne, onhan täti tajunnut pysyä poissa, onhan???

Ainiin, mäkin oon unohtanut Tikrun kuvauksesta *nöyrästi pyytää anteeksi* Mutta tässä sitten tulee kuvaus: minä muiden joukossa miellän Tikrulle lyhyet hiukset, tummat sellaset. Ruskeet silmät. Pieni ja hento, mutta räväkkä olemus.

Ja nyt takas sängyn pohjalle potemaan. Hyvää viikonlopun jatkoa leidit!