Heipsan!
Hyvä kun PP pääsi turvallisesti perille, vaikka aika hurja matka teillä olikin! Kurjaa, kun asunto oli jätetty niin sikaiseen kuntoon, mutta toivottavasti saatte tosiaan kunnon korvauksen. Meilläkin aikoinaan kun tähän asuntoon muutettiin, kävi joku huoltomies tekemässä "lopputarkastusta" vasta kun me oltiin asuttu siellä jo kuukauden verran. Että vähän heikosti niitä välillä hoidetaan, valitettavasti. Mukavaa jos kämppä kuitenkin miellytti! Onnea uuteen kotiin vielä kerran =)
Ja Ompun viivat sen kuin vahvistuu, jee =) Ei se tuhru varmaan vakavaa ole, eiköhän se olisi jo muuttunut kunnon vuodoksi jos olis muuttuakseen! Peukkuja sinne, että kaikki sujuu hyvin ja kesällä saat käärön kainaloon. Ootko muuten aatellut mennä alkuraskauden ultraan? Sähän voisit mennä sille samalle gynelle, keneltä hait ne luget ja sanoa, että tässä tulos niistä lugeista, joiden ei pitänyt toimia!
Vai oli PP päässyt myös Valion greippimehun makuun, hih

Musta tuntuu, et mulle tulee siitä kohta mahahaava tai jotain, kun se on niin hapanta! Mutta toisaalta ihan pidän siitä mausta.
Thelma, joillakin lämmöt voi tosiaan nousta vaan 0,2-0,3 astetta oviksen jälkeen. Mullakin nousee vaan alle 0,5 astetta. Jos oot mittaillut säännöllisesti ja on tullut tasaisia lukemia, niin kyllä kai niistä huomaa tuon pienenkin nousun.
Halloweenista: eipä tule juhlittua. Tänään ollaan menossa yhden kaverin synttäribileisiin, mutta ne ei ole todellakaan millään Halloween-teemalla

Aika teennäinen juhla minunkin mielestäni.
Sara ja Viivi jutteli noista ehkäisyasioista ennen vauvahaaveita.. Se on kyllä kumma miten neuroottisesti sitä suhtautui ehkäisyyn ennen! Silloin kun mäkin lopetin pillerit ja joskus puuhailtiin ilman kumia ihan alku- tai loppukierrosta, niin mä olin välillä ihan hermona että "apua, mitä jos tuunkin raskaaksi", vaikka se oli ihan biologinen mahdottomuus. Nyt ihmettelen lähinnä, että miten joku voikin tulla raskaaksi vahingossa... Olisin lopettanut pillerit jo kauan sitten, jos olisin tajunnut miten hankalaa tämä voi olla!
Paitsi välillä tuntuu, että ehkä pitäis etsiä uus mies niiden tulevien lasten isäksi... Täällä on taas riidelty eilisillasta lähtien... En muista kerroinko, että mun mies poltti tupakkaa ja lopetti sen tässä kuukausi-pari sitten? No, eilen sitten selvisi, että se onkin silloin tällöin poltellut multa salaa ja on nyt ihan hilkulla repsahtaa uudelleen. Mä vedin ihan herneet nenään, kun tyyppi ei oo voinut tunnustaa aiemmin, vaikka oon joskus suoraan kysynytkin (kun mun mielestä se on haissut röökille). Tuosta on sitten riidelty eilisillasta lähtien, ja tänä aamuna se kävi kai hakemassa kioskilta taas tupakkaa, minkä jälkeen mä oon pitänyt mykkäkoulua. Mä en vaan kestä sitä tupakan savua ja hajua! Oon sanonut monta kertaa, että en halua et meidän lapset saa siitä huonon esimerkin jne. mutta kun ei niitä lapsia vielä ole! Mieskin sanoi, että ehkä sitten olis enemmän motivaatiota lopettaa, jos olis se lapsi siinä. Että tuostakin tulee lisää paineita tähän vauvaprojektiin, niinkuin ei muutenkin jo olisi. Te pidätte mua varmaan ihan natsina, kun tuollaisesta hermostun *häpeää jo valmiiksi pöydän alla*. Mulla on vaan jotenkin petetty olo, kun mies silleen salaa on poltellut, eikä muutenkaan tunnu välittävän mun tuntemuksista tuossa asiassa. Haluaisin auttaa häntä lopettamisessa, mutta kun mies ei halua mitään apua tai tukea, hän haluaa vain poltella rauhassa. En vain jaksa, kun tuosta asiasta on tapeltu jo niin monta kertaa.
Anteeks kun mä täälläkin vain kitisen ja marisen kaikesta. Tuntuu vain, että mikään ei suju. Olen vain pahalla päällä koko ajan. Illalla olisi bileet, mutta sinnekään ei huvittaisi mennä katselemaan kun mies on rööki suussa koko illan. Riitaa sielläkin vain tulisi. Ja nämä tuhrumenkatkin voisi jo vähitellen loppua. Menee hermot, kun koko ajan vuotaa.
No, nyt mä lopetan tämän valittamisen ja lähden vaikka lenkille. Jospa siellä mieli vähän piristyisi kun aurinkokin paistaa. Iloista viikonloppumieltä teille ihanille wab-siskoille =)