Wish A Baby 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Syysmarja

Vieras
Lista:

Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Riina vm -81, esikoinen haaveissa, yritystä 11/05
Lumi vm -81, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritys alkaa 12/2006
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 11/2005
Omppu vm -75, toinen haaveissa
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06) , yritystä 6/2006
Rinkeli vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 8/2005
Annemaria vm-83 esikoinen haaveissa
Peppi vm -80, yritystä 3/2006, esikoinen haaveissa
Judy vm -82, yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa
Sirppana vm -81 ? yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa
Keiju vm -80 yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa.
Kissimissi ???
Pikkutiikeri vm -80, esikoinen haaveissa, yritystä 12/05
Monsku vm -80 (?), yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Tikru vm -84, yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Amanda vm-78, yritystä 5/2006, esikoinen haaveissa

Huomenta *haukottelee taasen...*

RyppyvoideG: en käytä nimenomaisesti, muuten kyllä rasvaan kroppaani ja naamaani jos milläkin rasvoilla. Mutta nimenomaisesti ryppyvoidetta mulla ei kyllä ole.Eikä silmänympärysvoidettakaan.

ONgelma-alueG: VATSA!!!!!! Aivan järkyttävä makkara tuossa keskivartalolla, jota olen yrittänyt säännöllisesti pienentää, mutta kun mäkin olen sellainen "herkkupeppu", ettei mitään määrää....mutta jotenkin alan olla jo sinut tuon vatsan kanssa, mutta kylä se välillä alkaa painaaa liikaa...vatsalihaskuntoilu mulle siis MUST juttu! Ja tietty peppu ja reidet sais olla kiinteämmät, mutta olen niihin kyllä suht tyytyväinen. Selllua ei hirveästi ole, ehkä jos oikein rutistan reisiä niin jonkinlaista appelsiini-ihoa on havaittavissa. Ehkäisen tuota runsaalla vedenjuonnilla ja myös urheilen aika tavalla :) -kait.

ON: kp 31/26-38, ei tuntemuksia, ei niin minkäänlaista! Eli Pikkutiikerille vastaus. Tisut ei ole edes kipeät -no ehkä aivan aavistuksen. Ei minkäänlaisia nippailuja, vaikka eilen mulla kyllä alavatsassa tuntui sellaista ihmeellistä -oliskohan ollut tädin koputtelua?!?! Ja valkovuotoa on, sitä riittää vaikka muille jaettavaksi :(((

Hei, meidän listalla on porukkaa vaikka kuinka ja paljon, mutta silti meitä täällä kirjoittelee tämä sama porukka!!! Missä ollaan??? Jos ei tässä kierrossa kuulu mitään, niin poistetaan listalta :) *syysmarja se uhkailee täällä kovana*

Lista:

Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Riina vm -81, esikoinen haaveissa, yritystä 11/05
Lumi vm -81, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritys alkaa 12/2006
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 11/2005
Omppu vm -75, toinen haaveissa, yritystä 4/2006, ongelmana lyhyt luteaalivaihe
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06) , yritystä 6/2006
Rinkeli vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 8/2005
Annemaria vm-83 esikoinen haaveissa
Peppi vm -80, yritystä 3/2006, esikoinen haaveissa
Judy vm -82, yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa
Sirppana vm -81 ? yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa
Keiju vm -80 yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa.
Kissimissi ???
Pikkutiikeri vm -80, esikoinen haaveissa, yritystä 12/05
Monsku vm -80 (?), yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Tikru vm -84, yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Amanda vm-78, yritystä 5/2006, esikoinen haaveissa

Kylläpäs täällä ollaan kovana.. Uhkailua ihan. ;)
Onhan se sitten ilmottauduttava ettei ulos potkita. *nauraa*

Täällä kp 12/32, Multivita Plussaa menee, ja greippimehuakin kokeilin litran verran, pitäis kai hakea lisää.. Oletettuun ovikseen vielä n.4-6 päivää (kierto vaihdellut 29-33 välillä, viimeksi uskon bonganneeni oviksen kp 18 ja kierto oli 32)

Fiilikset on ihmeen rauhalliset, sellaset tjot -meiningit.. Vaikkakin vähän väliä yllätän itseni laskeskelemasta päiviä ja miettimästä raskautumismahdollisuuksien maksimointia.. :) Mutta miehen kanssa, ja pedin puolella ei stressata aiheesta, vaan lakanoita pöllytellään kun siltä tuntuu ja yhteisesti on puhuttu että tärppää sitten kun on sen aika, jos ei nyt niin sitten myöhemmin, toivottavasti kuitenkaan ei joudu pitkään odottelemaan.. Mutta kyllä tää hössötys tästä taas nousee kun ovis on ollut ja rupeaa taas sitä kroppaansa tarkkailemaan ja joka ikistä nipistystä tunnustelemaan... Tietäähän sen.

Mitenkäs Syysmarja ja Pikkutiikeri, eikös alkais olemaan testailujen aika pikkuhiljaa? Täällä jo jännitetään teidän puolesta.. En tiedä miksi, mutta mulla on Syysmarjasta jännä fiilis, ettei vaan olis plussakierto? Voi olla että tämmöset "fiilikset" tulee siitä että olet niin aktiivisesti kirjotellut ja sun tilannetta on siten seuraillut, mutta eihän sitä tiedä vaikka tässä olis muutakin.. *pitää peukkuja* Kohtahan se nähdään onko mussa meedion vikaa.. *ihan leikkimielellä nyt, älä ota liian vakavasti...* : )

Kertokaahan heti kun jotain kerrottavaa on...

-Sirppana uteliaana-

*palaa vielä aiheeseen..*

Lueskelin noita vanhempia ketjuja, ja huomasin että Pikkutiikerin oireethan on melko lupaavia.. Missäs vaiheessa siellä siis mennään?

Kauhee kun ei tarvi omalla kohdalla jännäillä niin jännäilee sitten senkin edestä muita.. *toivoton tapaus*

Tulis nyt se plussajuna...

Moikka vaan kaikille! Roikun vielä täällä jännäilemässä kuka hyppää plussajunaan seuraavaksi!

Syysmarjan oireet kuullostaa niin tutuilta ja lupaavilta, että veikkaampa sen olevan nyt SITÄ! Just oireettomuus(ei mitään nippailuja tms, tissit vaan sikakipeet) oli mun oire. Ja valkovuoto! Voi taivas miten sitä tulee paljon! Sori, herkkämielisemmät varmaan yökkäilee...No mutta kuitenkin, peukut ja varpaat pystyyn ja varmaan tää minun pieni vintiö tuolla masussakin peukuttaa niillä kohtapuoliin puhkeavilla kädentapaisilla ;)

Ihana toi meidän esikoinen: Sillä on aina ollut tapana ratsastaa mun mahan päällä, mutta nyt siitä leikistä on jouduttu luopumaan. Eilen sitten taas tuli tilanne jossa hän olis halunnu ratsastaa ja sanoin et "Äiskän masun päällä ei nyt saa hyppiä". Kysyin sitten vielä että "Tiedätkö mikä siellä äitin masussa on?". Toinen vastasi ihan totisena että "Suklaapatukka!". Ei voinu muuta ku nauraa ja sanoo että no niihän siellä varmaan on!!!

Heippodei!
*nauraa katketakseen Kk:n jutulle* Kyllä lapset osaa sitten olla mahtavia... =)

Täällä siis kp 28/~33, tai jotain... Ovis oli siis jotakuinkin kp 16, joten jännät paikat alkaa olemaan. Mahassa ei lainkaan-ollenkaan-mitään tuntemuksia, joka sinänsä positiivista kun täti kyllä yleensä ilmoittelee tulostaan ajoissa särkyjen merkeissä. Mut tissit... Hyvä luoja että ne on kipeät! Eivät oikeastaan ollenkaan turvoksissa niin kuin yleensä, mut luulen että ens yönä ei nukuta vatsallaan. Ja alakerta täälläkin ihmeellisen kostea, mut enpä mee sanomaan onko toi tavanomaisesta poikkeavaa normaali-kiertoon nähden, jossa siis lopputuloksena menkat. Koko päivän ollut ihmeellisiä vaihdevuosi-oireita, hikoiluttaa ja sit taas paleltaa. Kyllä ihmisen psyyke on mahtava, kun näin laajan kirjon raskaus-oireita saa aikaiseksi kun oikein kovasti toivoo/kuvittelee. ;) Mut enää huominen armonaikaa mulla ja Syysmarjalla ennen testin tekoa... Toivottavasti edes toinen tuo lauantai-aamusta iloisia uutisia! Ja jos ei, niin onpahan kohtalotoveri joka lohduttaa... *nöyryydestä viiksikarvat väristen Pikkutiikeri hartaasti toivoo että plussajuna vihdoin pysähtyisi ja ottaisi kyytiin* Syysmarjan myös!

Juu ja nyt kaikki "äänettömät" WABilaiset liikkeelle ja kuulumisia kertomaan! Aktiivisuutta naiset!!! Tän naisen täytyy lähteä ruokaa laittamaan kun mies tulee tänään kotiin opiskelukaupungistaan... Kivaa! :)

Heiii kaikki!!

Nauroin ihan ääneen Kk:n "suklaapatukka" juttua ;P lasten suusta kuulee totuuden.

Ja tulin ilmottautumaan ku rupes toi syysmarjan ja muidenki uhkailut pelottamaan, hui ei saa poistaa minua :D Oon kyllä taustaillut ja syynä se viimekiertonen kolmen viikon stressijännitys.. menin ihan ylikierroksilla, joten päätin vähän rauhottaa tilannetta. On kyl auttanu ja nyt on rauhallisempi olo. Vaikka oonki varma etten oo raskaaks tullut.. nimittäin ku EI OO LÄMPÖÄ! --> Kysymys: kuuluuko se puolen asteen lämmön nousu aina raskautumiseen??? tietäsköhän kukaan ihana ihminen..

Syysmarjalle ja pikkutiikerille niin paljon +++++!! peukut ja varpaat kohti kattoa. Me mennään melko samoissa, mulla kp 28 menossa (/26-32 ja se viime kierto 43). Oon greippimeihuillut ja aina puuhien jälkeen laittanu tyynyn selän alle ja ollu siinä n. 20 min :D varmaan turhaa, mut sitäki nyt yritetty. Tikutellu en oo, ettei tuu turhaa stressiä siitäkään. Puuhia harrastettiin ekalta kuukausviikolta tänne saakka n. joka kolmas pvä. Huomaa, et rupee menee väkiseks..hm...

Hei muutes, mä oon nyt vähän ollu paitsiossa noista gallupeista, ni onko teillä ollu jo lemmikeistä galluppia? Ku meille on varattu hauva-vauva <3

En ehtiny pikkutiikeri lukea tota ennen ku kirjotin mutta VOI että kuulostaa lupaavalta!!!! toi tissien kipeys varsinkin!! toivotaan niin kovasti, että la aamuna tuut tänne hihkumaan :)

Heissan!:)

Hih, pakko kai se on alkaa kirjoittelemaan, kun oikein kovistellaan;)

Voi vitsi, kuulostaapa pikkasen lupaavalta Syysmarjan ja Pikkutiikerin tilanne! Just tuo oireettomuus vois olla siitä hyvä merkki, että ette oo kuvitelleet itellenne mitään jättilistaa oireista:) Täällä pidetään kans kovasti peukkuja teille kummallekin! bd bd bd!

RyppyvoideG: Sama kun Syysmarjalla eli muita voiteita on kyl käytössä, mut ei nimenomaista ryppyvoidetta. Olen ajatellut, et ehkä sen käyttö olis aiheellista alottaa tossa vähän ennen 3-kymmentä? ;)

OngelmakohtaG: Mullakin maha vähän pömpöttää, mut muuten olen suht' tyytyväinen kroppaani. Tai tottakai sitä vois laihtua sen 5kiloa, mut ihan OK muuten. Mulla on kans sellasta appelsiini-ihoa, mut ei sellasta, et se näkyis ilman puristusta.

LemmikkiG: Meillä on kaks koiraa, 9½-vuotias vanha rouva ja 8½kk:n ikäinen tuholaisneiti. Lisäksi löytyy 145 litran akvaario:)

ON: Kp 7/27-30 ja menkat loppunu. Saapa nähdä, alkaako tuhrua tulla taas huomenna. Kun minähän kuulun siihen laiska kohtu-kerhoon ja tuhrua tuli viime kierrossa vielä kp10 tienoillakin! Fiilikset on jotenkin ihmeen rauhalliset. En oo jaksanu hössöttää vauva-asioista. Jotenki tuntuu, et ihan kuin vauvakuumekin ois laantunut... :/ Minttuko se kyseli meidän yrityksestä? Eli kuten listassakin on, meillä alkaa yritys joulukuussa:) Nyt käytetään ehkäisynä varmoja päiviä eli kumit esiin oletetun oviksen tienoilla. Tää on tosin siitä jänskä kierto, et aattelin nyt yrittää tikutella ovista ihan huvikseni:)

jeps, nyt saunaan. Pitäkäähän lippu korkealla neidit! *haleja jokaiselle*

Iltaa neideille!
Työviikko (meillä ma-pe-työläisillä) alkaa ihanasti lähestyä loppuaan! Mulla on kyllä luvassa tohinaa; koulutusta ja synttärijuhlia ym vierailuja. Mut sunnuntaina mä Nukun! :) Minkälaisia viikonloppusuunnitelmia teillä muilla? Syysmarjan ja Pikkutiikerin suunnitelmat tiedetään ainakin osittain, tulkaahan sitten heti ensimmäisen tilaisuuden tullen ilmoittelemaan tuloksista!!!
(Off the record: mulla on myös ollu jo useamman päivän ajan sellainen tunne, että Syysmarja hyppää Kk:n seuraksi plussajunaan...) bd bd bd

Hihhihiiiih! Minua nauratti myöskin Kk:n esikoisen suklaapatukka-kommentti!! :) ;) Lapset on ihania!!!

Oman navan suunnalta ei ole mitään mainittavaa, ovista odotellessa...

Mä olen samaa mieltä tuosta listan ylläpidosta. Jos ei neideistä/rouvista mitään kuulu, niin miksi sitten roikkuisivat listalla?! Ja hyvä että Syysmarjan kovistelu tehosi jo ainakin Judyyn, kiva kuulla tilannetietoja sieltäkin suunnasta! :) Tietty taustailu on sallittua, mut laittakaahan nyt sillointällöin jotain elonmerkkiä, kun ei muuten tiedä ollenkaan kuka käy täällä ja kuka ei enää jaksa/viitsi/pysty/ehdi/halua.

Odottelen tässä miestä kotiin urheilutreeneistä, sauna kuumana. Jospa me vielä vähän reenattais yhdessäkin... ;)

Tätä ei ehkä kannattais "sanoa ääneen" mutta sanonpa silti: viimeisten parin viikon aikana nämä Ellien sivut on toimineet moitteettomasti! Aikasemmin joutui aina useampaan kertaan yrittämään ennenkuin pääsi edes lukemaan mitään, kun palvelinta ei löytynyt tms. Hieno juttu tämä parannus asiassa! :)

Mites muuten BB? Vieläkö seuraatte? Mä kyllä tuijotan joka ilta! :) Enää ei ärsytä se turkulainen, vaan Henri! Muutenkin aika limainen tyyppi, mut tän viikon viikkotehtävässä on menny "vähän" överiksi...! Hmm...pitäisköhän äänestää sille miinusta...no, en kyllä viitti rahojani laittaa siihen. :)

Öitä, ystävät!

Jihaa, PERJANTAI!!!! *tanssii tutut tanssit, nyt vähän hillitymmin kun on juhlatamineet päällä*

Huomenta ihanaiset naiset!!!

Ja heti alkuun tuli tippa linssiin teidän ihanien viestien takia, on se hyvä että teillä muilla on "hyvät kutinat" mun suhteen, kun itsellä niitä ei sitten ole, ei yhtään!!! :(

Sirppana: toivotaan että sussa olis meedion vikaa =)

Kk: mulla ei siis todellakaan ole MITÄÄN OIRETTA, ei edes niitä megakipeitä tisuja jotka Pikkutiikeriltä löytyy =). Ainoastaan tisut on pikkuisen arat, mutta muuten ei niin mitään! Paitsi se valkovuoto, joka mulla AINA on selvä tädin merkki.

Voi Kk, kyllä sun esikoinen on sitten ihku!!! *nauraa katketakseen suklaapatukalle*

Viivi: en ole BB:a katellut, mutta netistä olen niitä uutisia lukenut ja samoin mua alkaa ärsyttää se Henri. Ja se turkulainen edelleen.... *yöks* Mutta en mäkään aio mitään äänestää, rahojani saan kyllä muuallekin menemään.

Juuh, mustakin nää sivustot on toimineet *koputtaa puuta* vähän aikaa todella hyvin.

ON: kp nyt 32/26-38 ja huomisaamulla testaan, jos ei tätiä tänään näy. Siis muuten EN testaisi, mut kun on ne bileet tiedossa :) ja haluaisin pitää teitä hulluja =) jännityksessä ja pidänkin, koska tuloksesta pääsen kertomaan vasta maanantai-aamulla!!!!

Kaikille tasapuolisesti peukutukset *samalla peukuttaa vähän itselleenkin, vaikka tietääkin sen olevan turhaa*

Se on kuulkaas naiset arkiviikon viimeinen päivä, jes!

Helmiinalle myös kiitokset peukutuksista.... =)

Olette varmaan ihan kyllästyneitä mun viesteihin, mutta vähän spekulaatiota vielä tältä naiselta -ja ihmettelyä =)

Vielä täytyy itseään puolustaa näistä negatiivisista ajatuksista, että mulla varmaan vähän kuitenkin vielä kummittelee tuo mun kesäkuun km :( ja ehkä siksi en uskalla ajatella, että olisi plussannut.
Jotenkin hassua että joillakin tulee niin selviä oireita ja sit taas joillakin on tosiaan täysin oireeton alkuraskaus...en siis tarkoita tällä sitä että mä uskoisin mulla olevan asianlaita näin, vaan ihan kuullun perusteella...ja olihan mulla silloin kesäkuussaki täysin oireetonta, ainoastaan tisut oli armottoman kipeät!!! Mutta nyt ei siis todellakaan mitään sellaista, koskettaessa -lue:rutistettaessa =) -tuntuu vähän pientä arkuutta. Ja tosiaan se valkovuoto, mutta sen lyön kyllä edelleen tädin koputtelun piikkiin :) :(
Olishan se ihanaa olla itsekin positiivinen asian suhteen, mut kun en ole :( ja olishan se ihanaa, jos voisin tulla teille kertomaan, että plussa sieltä pärähti *nyyh*

Sorppa, nyt on niiiiiin omanapaista että!

Tsempit kaikille!

Syysmarja, täällä tosiaan jännätään sun puolesta! *Huoh* Pitääkö tosiaan oottaa maanantaihin asti tulosta!?!?! :(.

Mutta bdbdbdbdbdbdb!!!!

Ps. Tonne WAB+ ketjuun tarvittais sua ylläpitäjäksi...

Voi Minttu!!! =)

Ihanaa että jännität niiiin kovasti mua, tottahan mä sinne sitten hetkohta siirtyisin, jos jotain plussaa saisin =)
Ja maanantaihin on teidän kait pakko kestää, jos en jollain ihmeellä pääse koneelle huomen aamulla, en meinaan ole kotona....mutta arvatkaapa mitä!?!? Nyt te saitte mut omilla peukutuksillanne ja jännäilyllänne mutkin ihan kippuraan jännityksestä!!! Voi teitä!!! *murisee puolivihaisena tovereilleen, kun saivat innostumaan*.

Jos ei enää tänään kuulu, niin

OIKEIN IHANAA JA RENTOUTTAVAA VIIKONLOPPUA kaikille meidän ihanan ryhmän jäsenille, sekä haaveilijoille että noille masukkaille!!!!! =)

Hei muuten, mites teidän liikuntahaaste??

Mulla menee sen suhteen ihan sikahyvin!!! Joka päivä olen tehnyt -okei, tiistai jäi välistä, mutta kävin tunnin lenkillä, pyörällä tosin, niin ehkä se sit kompensoi sitä -vatsa- ja selkälihakset sekä nostellut lantiota. Askelkyykyt edelleen vähän varovaisesti, reisi "vihoittelee" vähäsen vielä. Ja tällä viikolla tosiaan olen ollut JOKA PÄIVÄ tunnin liikkeessä, eilen taisi mennä kyllä alle mutta kuitenkin!! Mutta painoa ei ole pudonnut, mieli on kyllä paljon parempi ja iloisempi!
Ja päätin lopettaa karujen yms hyvän syömisen ensi maanantaina -nyt ei pysty sellaista lupausta tekemään, kun tänään ja huomenna on pöytä koreana :)

Syysmarjaa ja Pikkutiikeriä edelleen jännätään ja taitas teilläkin tuo la sattua toukokuun loppuun, vai meneekö kesäkuuhun?

Arvatkaapa naurattiko itseäni se suklaapatukka-juttu! Varsinkin kun esikoinen on vasta 2v, mutta puhua taratellut on jo puolisen vuotta niitänäitä hauskoja juttuja! Sanoin sille seuraavana päivänä et äitin masussa on pieni vauva, ja hän mielestään ymmärtää asian laidan, mutta todellisuus se saattaa astua kehiin tuossa toukokuun puolivälissä, kun vauvasta tulee koko perheelle totisinta totta.

Onneksi pahoinvointi on vähän hellittäny, iltaisin vähän etoo mutta välipalat on nykyään ihan must, muuten tulee noutaja...Tänään vasta rv 6 ja eka neuvolakin vasta 7+4...Aika kuluu niin hitaasti. On se vaan jännä, eka odotetaan että koska tärppää ja sit kun tärppää ni sit sitä vasta odotetaankin: ekaa neuvolaa, ultraa, masun kasvua, liikkeitä, synnytystä...Voi jee mitä odotusta!

Mutta tosiaan, kyllä meitä taitaa nyt Triplana siirtyä tuonne odotuspuolelle ;) bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Heiiii! Ihanaa kun ootte kirjoitelleen paljon ja muutama taustailijakin on antanut kuulua itsestään! Nyt en ehdi sen kummemmin kommentoimaan mitään tai vastailemaan gallupeihin, kun täytyy kohta kiirehtiä junalle. Ollaan lähdössä siis viikonlopuksi anoppilaan (Aaarrrggghhh!!!) ;)

Mutta mullakin on jotenkin ihan äärettömän jännä kutina, että Pikkutiikeri ja Syysmarja olis pomppaamassa plussajunaan nyt viikonlopun aikana!! Vitsit, ihan menee kylmiä väreitä kun jännään teidän testaamisia! Täälläkin siis on peukut ihan krampissa, joten tulkaa heti-heti-pian kertomaan tuloksia jos ja kun testailette. Voiiii kun jännää!! Toivottavasti pääsen viikonloppuna nettiin lukemaan kuulumisia kun on niin jänskä tilanne =)

Hyvät viikonloput teille kaikille ihanille ketjulaisille!!

Jaahas, perjantaiehtoota kaikille =)

Oli pakko tulla ilmoittamaan että on hengissä kun ruvettiin jo uhkailemaan *hui*

Syysmarjalle ja pikkutiikerille paljon peukkuja että plussa pärähtäisi ;)

Ja sitten teidän gallupeihin

Ei ole ryppyvoiteita käytössä ja täytyy kyllä rehellisesti myöntää ettei muitakaan voiteita. Joskus harvoin saatan jotain perusvoidetta pistää mutta yleensä en käytä mitään. Pesen naamani ihan tavallisella käsisaippualla ja hyvin olen tähän asti pärjännyt *kuulen tänne asti ne huokaisut ja kummastelut... äläläläläälä, älä vaan tee niin, naama kuivuu jnejne *

Ja lemmikeistä; meillä on kolme ihanaista kissaa, voisiko sanoa että oikein lasten kovikkeita =)

Huomentahuomenta tytöt!

Olin jo eilen aamulla kirjoittelemassa viestiä, mut kone päätti alkaa tehdä päivityksiä ja sulki itse itsensä enkä jaksanut sitten uutta viestiä alkaa laittamaan... Mut nyt siis uusi yritys:)

Judy, teillekin on tulossa hauva-vauva??! Ihanaa! Meille myös! "Laskettu aika" pennuilla tossa maailman eläintenpäivän hujakoilla (4.10.) ja hyvissä ajoin ennen joulua saadaan uusi perheenjäsen kotiin. Koskas teille tämä "autuus" koittaa? Oltiin jo eilen ostelemassa kaikkea ihanaa krääsää, kuten kaulapantaa ja ruokakippoja. saa muuten hyvin siirrettyä sitä vauvanvaatteiden ym. -hypistelyhimoa tuohon puuhaan. Ja kirjoja on luettu ahkerasti, että osataan sit kouluttaa tuo tuleva karvainen lapsi oikein. Ja lemmikkigalluppiin vielä sen verran, että entisestään on kaksi arvonsa tuntevaa kissarouvaa... Saas nähdä miten käy kun koira tulee taloon.

Liikuntahaaste: Mähän en alkuperäistä haastetta ottanut vastaan, mutta oon yrittänyt kunnostautua muuten. Viikolla ei karkkia, ja maanantaina olis tarkoitus mennä taas vesijuoksemaan. Tykästyin lajiin kovasti! Kun sais vielä aikaiseksi lähteä kävelylle ulos, kun on NIIN mahtavat säät ollu.

ON: tänään siis kp 30/~33 ja tuhruista ei vielä tietoa. Yöllä heräsin menkkamaisiin kipuihin, mut aamulla lämpömittari näytti silti vielä 36.9, viidettä päivää peräjälkeen. Eli täti ei aio vierailla aianakaan vielä tänään tässä osoitteessa. No, koska olin suureen ääneen luvannut täällä testata lauantaina, pissin tunnollisena tyttönä kippoon ja upotin mammaksin herkän testin siihen. Kolmen minuutin jälkeen tikkuun ilmestyi mitä hailakoimmista hailakoin HAAMU. Mut vannon, etten kuvitellut sitä... hyppäsin herättämään miehen, mut hän ei ollut varma näkeekö mitään. Kommentti oli: "no ei se tyhjäkään ole tuo tikku tuosta kohtaa, jotain siinä on"... Itselleni hoen vaan, että eihän siihen tulisi mitään viivaa, haaleaa taikka tummaa, jos ei ole hormonia johon reagoida. Ja yhä puolen tunnin jälkeenkin hailakka viivantapainen komeilee testissä. Mutta täällä siis erittäin tärisevin sormin kirjoitan teille viestiä. ;) Kamalaa kun ei tiedä mitä pitäisi ajatella, muuta kuin että huomenna tai maanantaina uusi testi, joka ehkä kertoo totuuden. Mut jospa tuo tämänaamuinen testi tarkoittaisi, että salaisista toiveista tulee sittenkin totta, toukokuun lopulla meitä on kolme +eläinlapset. *Pikkutiikerin viiksikarvat nykivät jo liikutuksesta ja yrittää peittää sen pyörittelemällä silmiään* Kylläpä jännittää!!! Tänään taitaa tulla siis erittäin rauhalliset juhlat... Mistäköhän löytäisin alkoholitonta siideriä?

Plussaonnea kaikille! +++++++++++++++++++++++++++++ Erityisesti Syysmarjalle joka lukee tämän viestin kylläkin vasta maanantaina.

Ja vielä lisäyksenä aiempaan viestiin... Mieskin näki sitten loppujen lopuksi sen haamu-viivan, kunhan oli saanut suurimmat unihiekat hierottua silmistään. Joten toivossa eletään! Ja pitää vielä mainita, että oon tässä vuoden aikana tehnyt ainakin 20 raskaustestiä, jos en enemmänkin, ja tää on ihka eka haamu jonka oon saanut aikaiseksi...
*sekopäisenä jännityksestä ja ihan pikkiriikkisen onnesta*
Nyt tää tyttö lähtee juhlistamaan kaverin polttareita!

Pikkutiikeri, kertakaikkisen ihanaa!!!!! *mulla menee ihan kylmät väreet kun luen sun tekstiä, niin hyvältä tuntuu...*

Paljon paljon paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan ja hillitön onnenrutistushali.. :)