Wish a Baby 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Limee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Limee

Vieras
Wish a Baby 23

Lista:
Tyrni 31 vuotta ei lapsia, yritystä 12/2005
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa, yritystä 12/2005
Kk vm -84, toinen lapsi, yritystä 2/2006
Minttu vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 7/2006
Riina vm -81, esikoinen haaveissa
Hena vm -79, esikoinen haaveissa
Lumi vm -82, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa,yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Outi vm-80, toinen haaveissa
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram ?
Omppu vm -75, toinen haaveissa
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06) , yritystä 6/2006

Aloitin kuitenkin tällekin viikolle uuden ketjun. Otsikko tuli kahteen kertaan, mutta eipä kai tuo haittaa mitään.

Hiljaista on ollut, kaikki ovat vissiinkin lähteneet kesälaitumille. Huhuu??

Täällä kp vaihtui perjantaina 1. ja nyt siis meneillään kp 4. Kierto jäi nyt tosi lyhyeksi eli 22 päivään, joten toivon että tämä kierto olisi edes vähän pidempi. Jälleen siis uutta yritystä...

Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisianne.

Heips! Minä olen ainakin tämän viikon vielä langoilla, loma alkaa vasta sitten. Ja enköhän mä lomankin aikana käy täällä! Koneella on käytävä jokatapauksessa, kun polttariporukan yhteydenpito on maili-pohjalla!

Harmistus, Limee, että täti tuli kylään...!!! :( Vaikka eihän teillä kyllä vielä kauaa ole yritystä takana. Tsemppiä siis! Ei muuta kuin ahkerat treenit käyntiin heti kun täti häipyy!

Ihanaa, tähän meidän kodin kohdalle tuli äsken ukkoskuuro, vettä satoi oikein urakalla! Vaik sade ei kyllä kestänyt kuin ehkä 5 minuuttia... Alkaa jo pikkuhiljaa ahdistaa tää hikoilu, vaikka en kyllä haluaisi valittaa, kun olen yleisesti ottaen ihan kamala vilukissa!

Flunssaa on edelleen, josta johtuen kuumuuden kestäminen on vielä hankalampaa. Pöh. Aivot on tainneet myös sulaa, kun ei tule mitään fiksua (tai yleensäkään mitään) jutun juurta mieleen.

Kp 27/ 27-30, mutta minua on turha jännäillä, "tehtailu" on ollut aika vähissä oikeaan aikaan. Tänään paniikitin töissä, että nytkö ne jo alkaa, kun tietty unohdin "tulpat ja toppaukset" kotiin, mutta ei onneksi vielä! Huomenna siis tod.näk. kp 1.

Heippa kaikki!

Minäkin langoilla, ei tarvitse huolestua:) Vaikka hiljaista täällä taitaa näin keskikesällä olla, kun kaikki aktiivisimmat kirjoittajat ovat kirmanneet kesälaitumille. Mukavaa, että sentään joku on löytänyt vielä tiensä tänne:)

Voi Limee, olen tosi pahoillani, et menkat alkoi. HARMI!!!! Mutta kuten Viivikin sanoi, ette ole onneksi vielä yrittäneet kauaa. Vaikka eihän tuo tietystikään lohduta, kun varmasti odotit ja toivoit tädin pysyvän poissa. No, uutta putkeen vain! :) *potkaisee Syysmarjan tapaan kunnon potkun takamukseen ja komentaa makkarin puolelle harjoittelemaan vauvan "tekoa" entistä ahkerammin*

Viivi, hauskaa kyllä, et meillä on ihan samassa vaiheessa kierto. Itse oottelen kans huomenna tätiä kylään, mut saapa nähdä tuleeko. Mulla on siis ollu vasta ne yhet luomumenkat pilsujen jälkeen enkä vielä tiedä, kuinka säännölliseksi kierto asettuu. Toivon kovasti, et se pysyis säännöllisenä. Koitahan Viivi parantua flunssasta! Onkos sun mies hoivannu sua tarpeeksi? :)

Tuntuu siltä, että kihloihin menon jälkeen vauvavihjailuja on alkanut tulla enemmän:) Äitikin jo sanoi, että vauvauutinen olisi ihana asia!!!! Kaipa me nyt sitten ollaan yhtäkkiä jotenkin virallisempi ja potentiaalisempi pari, kun on sormukset sormissa.... :)

Mietin tossa, että tää ketju on pian ollu puoli vuotta pystyssä! WAB26 kohdalla täytyy pitää puolivuotis-juhlat, vai mitä? ;)

Tilasin viime viikolla mp3-soittimen työpäivien ratoksi. Pitäis alkaa pikku hiljaa opettelemaan sitä biisien latausta, kun ei jaksa koko aikaan pelkkää radioo kuunnella. Eli alanpas tutkiskelemaan tuota ohje-romppua...

Aurinkoista illan jatkoa kaikille WAB-siskoille:)

Pikaisesti koneella pyörähtämässä... Aivan ihana loma ollut tähän mennessä!!! Hellettä riittää. Enpä ole tehnyt oikeastaan yhtään mitään. Huomenna pitäisi lähteä Ouluun. Siellä alkaa keskiviikkona Rotuaari piknik eli bändejä ja bilettämistä... ;)

Ensimmäinen terokierto päättyi lauantaina eli nyt siis kp3/27-30. Ei tarvii pahoitella, koska tuohan oli tiedossa. Nyt kaikki tarmo tähän kiertoon ja se Kreikan tuliainen olisi siis hakusessa... Ensi viikon torstaina startataan matkaan eli hyvinkin ovisaika sinne sattuu!

Pahoittelut kaikille tädin yllättäneille ja peukutukset muille!!! Ja Pp:lle ennen kaikkea: HIRMUISESTI ONNEA!!! (Itsehän en ole vielä kihloihin tai naimisiin ennättänyt. Johtuen meidän molempien menneisyydestä...)

Palaan asiaan taas kun ehdin..!

Kesäterveisiä täältä laitumilta! Loma on puolessa välissä ja ihanaa on ollut!!
Ja heti ekaks onnittelut PP:lle kihlauksesta, aivan ihanaa!!
Ihan pakko tulla teille purkamaa mieltä:
ON: tänään on kp 20 (laskin juuri, koska oireet niin selkeät). Alavatsassa on ollut muutaman päivän oudon turvonnut olo ja mua pissattaa huomattavasti tiheämmin kuin normaalisti. Ja sitten kun menen vessaan ni ei tule kun ihan sellanen normaali liraus. Mä olen aina pystynyt olemaan pitkiäkin aikoja käymättä vessassa, mutta nyt olen joutunut rannallakin ravaamaan vessassa. Tulehduskaan tämä ei ole, sillä ei ole kipuja.
Ni missäs vaiheessa se kohtu alko kasvamaan? Onko tää ihan liian aikanen vaihe kiertoa, että vois olla ..... ???
Ja sitte mun rinnat on tietenkin aivan turvoksissa, mutta ne nyt tuntuu turpoavan kun pelkästään ajattelen niitä ;-)
Ja hyviä lomia kaikille kesälaitumille siirtyneille. Mulla on tosiaan vielä 2 viikkoa jäljellä tätä ihanuutta!

Alkuperäinen kirjoittaja Limee:
Wish a Baby 23

Lista:
Tyrni 31 vuotta ei lapsia, yritystä 12/2005
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa, yritystä 12/2005
Kk vm -84, toinen lapsi, yritystä 2/2006
Minttu vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 7/2006
Riina vm -81, esikoinen haaveissa, yritystä 11/05
Hena vm -79, esikoinen haaveissa
Lumi vm -82, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa,yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"

Päivitin omia tietojani...

Kuullaan taas kun paremmin aikaa, nyt täytyy lähtee uimaan =D
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Outi vm-80, toinen haaveissa
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram ?
Omppu vm -75, toinen haaveissa
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06) , yritystä 6/2006

Heippa taas! Oltiin viikonloppu reissussa ja sitten oli vieraita, niin en ole ehtinyt vähän aikaan käydä täällä lukemassa tai kirjoittamassa.

Helle vaan jatkuu, mulle riittäis jo vähempikin kuumuus välillä... Sellainen painostava olo, että kohta ukkostaa. Uimassa on käyty ahkerasti!

Limeelle pahoittelut menkoista :( Plussapotku seuraavaan kiertoon! Henalle peukutukset++!

Kp 14/27-29, nyt päästään taas pöllyttelemään lakanoita kun yövieraat lähti... On niin kuuma, ettei jaksa ihan suunnattomasi innostua petipuuhista, mutta kyllä "oikea" ajankohta luultavasti saa meihin vähän vauhtia :)

Ja taas olen saanut kuulla vauvavihjailuja ja -uteluja, aargh! En voi mitään sille, että mua se ärsyttää älyttömästi. Olen kans päättänyt, kuten Syysmarja tässä taannoin sanoi, etten ikinä keneltäkään kaverilta tai läheiseltä ala utelemaan näitä asioita. Kyllä ihmiset varmasti sitten kertoo, kun on jotain kerrottavaa. Ei se utelu asioita mitenkään auta tai nopeuta!! Ihmiset, joilta lapsenteko on sujunut ilman mitään vaikeuksia, ei varmaan vaan voi tajuta ettei se kaikille ole niin yksinkertaista... Kehoitukset tyyliin "tehkää nyt tekin jo se lapsi" on niin tökeröitä!
Sori, tulipa vaahdottua!

Viime ketjussa oli kyselyä lahjoista, en taida osata antaa hyviä "yleispäteviä" vinkkejä. Mä annan miehelle joko ihan hassuja itsetehtyjä lahjoja, tai sitten vaatteita ja kirjoja, matkoilta tuon suklaata, koska mies on meidän perheen suklaasyöppö! Meillä ei ole tapana ostaa erityisen kallita tai hienoja lahjoja. Mutta jos joskus haluaisi todella panostaa, musta olis mahtavaa mennä yhdessä kuumailmapallolennolle!

Hups! Meitä on niin vähän nyt täällä lankojen äärellä, että uhataan pudota tosi alas sivuilla!

Ihan ekana omaa napaa: kp 2. Täti kaahasi kylään aivan odotettuna päivänä. Päh. :( Vaikka tiesinkin, että nyt on turha odotella ja toivoa, kun ei olla pöllytelty kovasti oikeaan aikaan, niin silti vähän harmittaa. (Siitäkin huolimatta että uhosin ottavani kesän rennosti tän asian suhteen...)

Peukkuja Henalle!! bd bd bd Kuulostaa aika lupaavalta. :)

Pp: Jokos se täti ehti teillekin?

Ihanaa, kaksi työpäivää enää ennen lomaa. Mitään lomasuunnitelmia ei juurikaan ole, vähän on ollut puhetta autoilureissusta joko Suomessa, Baltian maissa tai Keski-Euroopassa, mutta saa nyt nähdä. Mökillä olis ainakin tarkoitus viettää rentoja päiviä, molemmilla on yhdet polttarit ja yksillä kaupunki-festareilla pitäis varmaan heilua mukana.
Se on vaan aina sama juttu: ensin lomaa odottaa kärsimättömästi ikuisuudelta tuntuvan ajan ja sitten kun se alkaa niin kohta huomaa että se onkin jo ohi. Kun on kivaa niin aika menee kuin siivillä! :)

kp siis 2/ 27 (En enää viitsi lisätä sitä -30:a tohon kp:iin, kun se tais olla vaan kerran 30 ja sen jälkeen on ollut niin monta kertaa jo 27. Eli mä olen ainakin säännöllinen.)

Heippa kaikki!

Kiva, että Sarakin ehti pitkästä aikaa linjoille:) No niin, nyt ei muuta kuin vipinää virsuihin ja mars makkariin pupuilemaan! Plussauutinen tähän ketjuun olisi jo paikallaan:)

Hena, toivottavasti se olisit vaikkapa sinä, joka sen plussan tänne päräyttäisi! En muista yhtään, milloin kohtu alkaa kasvaa jne. mut muistelen jostain kuulleeni, et tihentynyt pissaamistarve voi just olla oire. Toivotaan parasta! :) bd bd bd myös täältä!

Viiville pahoittelut menkoista. =( Mut kuten sanoit, hieno homma on se, et sulla on noin älyttömän säännöllinen kierto! :) Sehän on mun tietääkseni tosi mahtava homma ajatellen oviksen säännöllisyyttä jne. :) Uutta putkeen vain!

ON: Tätiä ei kuulu, ei näy. Nyt menossa kp29 eli pian kaksi päivää menkat myöhässä edelliseen kiertoon verrattuna. Tulinkin kyselemään teiltä kommentteja, et missä vaiheessa kannattaa huolestua? Pelkään eniten sitä, et mun keho on vasta nyt menny sekaisin pilsujen jälkeen ja menkkoja saa ootella viikkoja. Se ois kamalaa. Mies jo höyröttää, et jospa menkkojen viivästyminen johtuukin ihan muusta... Itse en jaksa uskoa, et oisin raskaana, sillä me pupuiltiin ilman kortsua kp8 ja kp22 tienoilla. Sillä välillä oli kortsu käytössä. Eli matemaattisestikin ajatellen on TOSI epätodennäköistä, et oisin raskaana. Koska olen kuitenkin hätähousu ja ties mitä, niin kysynkin, et missä vaiheessa mun kannattaa ees harkita raskaustestin ostamista ja tekemistä?

Tuntuu tyhmältä hössöttää tommosista asioista. Tai siis oon tosi varma, et mun menkat alkaa ennemmin tai myöhemmin. Finnejä on tullu naamaan niin kuin aina ennen menkkoja, mut muita oireita ei oo ollu. Tänään mahaa nipisteli jotenkin oudosti, mut sekin johtu varmaan hotkimalla syödystä lounaasta;)

Taitaa olla parasta lähteä tuulettamaan päätään ulos koirien kaa, muuten alan jo kuvitella olemattomia.

Komento takas!

Mulle onkin sattunut pikku laskuvirhe... Eli mun kierto oli viimeksi 28 päivää eikä 27 kuten vielä äsken luulin. (Noloa, mulla oli sentään pitkä matikka lukiossa...)

Eli menkkojen pitikin alkaa vasta tänään. Niitä ei joka tapauksessa kuulu eli olkoon samat kysymykset voimassa, vaikka vähän etuajassa nyt ovatkin.

Kirjoittelenpa jotain, vaikkei ole asiaa, ettei tiputa pois etusivulta...

Viiville ihanaa kohta alkavaa lomaa, mukavilta kuulosti suunnitelmat. Eipä sitä lomaa kannata bookata ihan täyteen etukäteen, tulee vielä lomastressi!

Pp, enpä osaa kovin asiantuntevasti kommentoida tuohon kierron venymiseen. Jos ihan hurjia kymmenlukuja alkaa kertyä kierron pituudeksi, niin ehkä silloin on paikallaan käydä lääkärissä kyselemässä lääkeapuja sen tasaamiseen. Toisaalta kun teillä ei vielä ole yritys päällä, niin kierron tasaantumisen odottelu ihan "luomuna" ei ehkä tunnu niin pahalta. Tarkoitan, että pitkässä kierrossahan niitä potentiaalisia tärppipäiviä on vielä harvemmin. Tietty ikävää arkipäivän kannalta, jos ei voi yhtään ennakoida, että koska ne menkat oikein tulee... Toivotaan siis parasta, että kp 1 pärähtää sulle tässä ihan lähipäivinä!

Tosta laskuvirheestä menkkojen pituudessa vielä. Mä todella pitkään laskin sen niin, että otin menkkojen alkamispäivän mukaan lukuun. Laskin siis kierron päivän pitemmäksi kuin se oikeasti oli. Vasta muutama vuosi sitten tajusin tämän virheeni! Että ei sun Pp tarvi häpeillä pientä laskuvirhettäs!

Kp 15/27-29 (eilen pupuiltiin kuumuudesta huolimatta...)

Hih, kyllä osaa olla ihminen hätähousu. Ihan nolottaa;) Kävi siis niin, että mun menkat alkoi viime yönä!!!! :) Näin ollen kaikki tuo mun vouhkaus oli aivan turhaa ja ennen kaikkea naurettavan ennenaikaista;) Kiva, että Sara jaksoi lukea ja kommentoidakin, kiitti! Kaiken järjen mukaan mulla on nyt kp1??? Ja kierron pituudeksi tuli 29 päivää, kun viime yö oli kp29-kp30??? Toivottavasti tää nyt enteilis hyvää ja kierto jäis näin säännölliseksi:) Tuntuu kivalta, varsinkin kun menkat on yhä kivuttomat. Vain pientä etovaa oloa ja mahan kipristelyä. Ainakin pco ja endo on kai vähemmän todennäkösiä tässä tapauksessa? Tai siis eihän sitä voi koskaan tietää, mut on kaiketi hyvä merkki, et kierto on säännöllinen ja kuukautiset suht' kivuttomat. Olen katsokaas ehtinyt varautua kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaankin siltä varalta, että meillä olis joskus ongelmia raskautumisessa.... Näitä ja muita palstoja ja ketjuja lueskellessa kun on tajunnut, mitä kaikkea ongelmia pelkkään ovulointiin ja kiertoon voi liittyä.

Sara, nyt vaan pupuilua kehiin lisää viimeistään huomenna, jos vaikka sun ovis oliskin myöhässä;) Pitäähän maksimaalinen kylvö suorittaa varmuuden vuoksi;) Vai oliko sulla jo selkeät ovis-oireet?

Pöljä sadesää, ei ollu kovin herkkua olla ulkona töissä tänään. Tekis mieli vaan lojua kotona koko ilta. Sadepäivänä se on onneks jollain lailla "suotavampaa" kuin aurinkoisena päivänä;)

Tulkaahan muutkin wab-siskot linjoille sieltä!:) Huhuu, mitä lomalaisille kuuluu? :)

En ole moneen päivään ehtinytkään käydä lukemassa viestejänne. Eiköhän kiire tästä helpota jospa ehtisin vähän useammin vierrailla täälläkin.

Hena toivotaan, että tuo oiree enteilisi plussaa. En minäkään osaaa sanoa milloin kohtu alkaa kasvaa niin, että vessassa on pakko käydä useammin. Luulisin kuitenkin, että on hyvin yksilöllistä milloin oireet alkavat.Toisilla ne alakvat aiemmin kuin toisilla. Mulla viime vuoden lopulla oli virsaputkentulehdus ja eikä alkuun ollut mitään muita oireita kuin tuo vessassa ravaaminen. Ei kirvellyt pissatessa eikä mitään muutakaan oireita. Yhtenä yönä mahani vain tuli niin kipeäksi, että en saanut edes nukuttua enkä tiennyt kuinka päin olisin ollut. Aamulla oli pakko käväistä terveyskeskuksessa ja siellä sitten selvisi mikä oli. Seuraile oireita mahdolllisen tulehduksen varalta. Toivotaan kuitenkin, että sinun kohdalla ne olisivat oireta raskaudesta!!!

Täti oli ja meni. Tällä kierrolla ajattelin kokeilla niitä ovistikkuja, kun ne nyt ovat tuolla varastossa. Jos ovis on suurinpiirtein samaan aikaan kuin viime kierrolla, niin viikonlopulla/alkuviikosta sen pitäisi olla. Saapi nyt sitten nähdä onko oviksen bongauksesta kuinka paljon apua, mutta ainakin mahdollisuus pupuilla oikeaan aikaan on parempi.

Saatiin mieheni kanssa vähäsen muuta ajateltavaa. Katsottiin tänään lehdestä, että täällä paikkakunnalla on myynnissä yksi talo ja ajateltiin mennä kattomaan sitä. Mieheni innostu talosta aika paljonkin, mutta saapa nyt nähdä ensin millaisessa kunnossa se on, mitä on pyynti jne. Ainakin se olisi ihan kivalla paikalla joenrannalla.

Kp 7/22-26

Huomenta tytsyt!!!

*perjantai, perjamtai, perjantai, perjantai.... tanssit tanssitaan, vaikka lomalla ollaankin ;) *

Lomalainen ilmoittautuu, kävin maksamassa laskuja ja pakkohan teitä oli täällä käydä moikkaamassa. ;) Loma sujunut niiiiin ihanasti, terassi on kohtapuoliin valmis, pihaa on laitettu ja käyty lähes joka päivä rannalla, Ahhhhhhhh!!!! ja v ielä kolme viikkoa tätä ihanuutta, jes!

Pahoittelut Limeelle ja Viiville tädin kyläilystä, pää pystyyn ja uutta yritystä putkeen vaan! :)

Hena: mullakin on ollut kerran (!!!) virtsatulehdus, eikä mullakaan ollut muita oireita -aluksi - kuin vessassa ravaaminen ja pieni tippa kerrallaan tuli vain. Mutta toivotaan sulle parasta, jos jatkuu niin menethän lääkäriin, menethän?

Ah ja voih, Limee miehensä kanssa taloa katsastamassa, oih ja voih! Tahtoisi niiiiiin kovasti itsekin, vaikka tässä nykyisessäkään ei olla kahta vuotta vielä asuttu....huoh!

Viiville toivottelen oikein ihanaa lomaa samoin tein! Ja kukas se oli Kreikkaan lähdössä?? No, tervemenoa vaan, ja tuokaahan tuliaisiksi plussauutisia!!!! =)

MItäs vielä piti kommentoida...no, Pp:lle vielä kerran ihanat onnittelut kihaluksen johdosta, josko se mieskin siitä lämpenisi ja aloittaisitte tuon yrityksen kohtapuoliin, kun kerta utelujakin -ja kehoituksia -joka suunnasta on tullut =)

ON: kp nyt 32/?, ei kuulu tätiä kylään.

Näkyilee taas, josko käväisen taasen ensi viikolla jossain vaiheessa!!!! *poistuu palstalta iloisesti rallatellen, kyllä loma on iiiiiiiiiiiihhhhaaaaaaaaanaaaaa*

Huomenta kaikille!

Piti tulla lukemaan teidän kirjoituksia taas pitkästä aikaan, sillä minulla on nyt pitkään odotettu kesäloma ja päätin, että en koske koneeseen kuin vain silloin kun pitää laskut maksaa.

PP:lle todella paljon onnea kihlautumisesta :o)

Minä kävin viime viikolla niissä testeissä, joissa katsotaan onko minulla riittävästi hormoonia, että hedelmöittynyt alkio voisi kiinnittyä kohdun seinään vain ei. Kun hoitsu otti testiä niin kysyin häneltä, että mitäs kaikkea testataan, niin hän vastasi, että onko sulla vaihdevuodet, HI hiii! Kuulema on sama hormoni, joka vaikuttaa tähän kohdun seinämään kehittyvään pintaan. Pikkasen kyllä hymyilytti, että 31-vuotiaana sitä ollaan vaihdevuositestauksessa.

Ei sitten saatu aikaiseksi mitään suurempaa kaupunkilomaa, mutta lähdetään muutamaksi päiväksi Tukholmaan. Meillä oli molemmilla sen verran lentopisteitä, että ei tarvinnut maksaa muuta kuin verot. Kivaa sekin.

Eilen oli sellaisia tunteita, että oli ovari päällänsä. Kalenterin mukaan ei ihan vielä olisi pitänyt tulla, mutta mulla nyt kuitenkin kaikki heittelee sen verran, että voi se pitää paikkansakin. Lakanat ovat kyllä pöllynneetkin täydellä teholla.

Toivottavasti pian saadaan plussauutisia.

Nyt poistun nauttimaan aamukahvista takapihalle. Aurinkoa kaikille!

Huomenta täältäkin! Ensimmäisen lomapäivän kunniaksi nukuin oikein urakalla... enpä muista koska olisin herännyt maanantaina yhdeltätoista! :) Huono juttu tässä nyt on vaan se, että Pekka Pouta sanoi shortsi-ilmojen loppuvan! pöh. Mutta me ollankin tässä nyt sitten puuhattu vajaan viikon reissua ulkomaille, Irlantiin. (Juu, tiedän ettei sielläkään hiki tule, mutta on se kuitenkin vaihtelua.) Matkan varausta varten lähinnä koneenkin avasin, mutta tietty ekana piti tulla tänne teitä kurkkimaan!

Limee: Ihanaa, kun olette alkaneet uuden oman pesän hankkimista!! :) Se on tosi hyvä keino saada ajatukset muualle! Toivottavasti mieleinen ja kaikinpuolin sopiva kämppä löytyy! Me ollaan asuttu tässä nykyisessä (rivari) vajaa vuosi ja mies on jo nyt väläytellyt ajatusta omakotitalon rakentamisesta...huhhuh!

Hyvä juttu, Tyrni, että pääsit nyt niihin testeihin, vaihdevuositesteihin! Tsihii! ;c) Toivottavasti sieltä löytyy apua. Millä perusteilla sä sellaisiin testeihin päädyit? Onko sulla ollut jotain oireita, vai miten?

ON: Mulla on ollut tässä mielessä aina välillä, että ehkä meissä jommassa kummassa on jotain vikaa, kun lakanoiden pöllyttelystä huolimatta vauvaa ei näy eikä kuulu... Mutta kai se pitää sitten vaan odotella että tulee vuosi yritystä täyteen ennenkuin mihinkään tutkimuksiin lähdetään. Yritän kyllä ajatella positiivisesti...

Eipä mulla tässä tällä kertaa tämän enempää juttuja, siirryn toiselle sivustolle buukkaamaan lentoja ja majoitusta! *Intoilee jo tulevaa reissua varpaat vipattaen!* Aurinko näyttää tänään vielä paistavan lämpimästi, eiköhän tästä pian suunnisteta merelle päin. Kuulumisiin!

Kp 7/27