Wish a Baby 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Limee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas kirjoitin tuossa jo viestin, mutta kun painoin "vastaa" niin se katosi bittiavaruuteen. Jesh.
No mutta, sorpat Limelle, eikä sitten muutakun ylös vaan ja uusi yritys käyntiin!! Ja peukut kaikille jännääjille! bd bd bd bd bd bd bd
*puuh* ++++ +++++ ++++ ++++++ ++++
+ + + + + + +

(noi on plussa pilviä joista sataa plussia teidän niskaan)

Ehtoota!
Koopee 22 /29(34?) ja olen saanut kehiteltyä itselleni aika mukavasti kaikenlaisia oireita, vaikka ei ole kuin muutama päivä oletetusta oviksestakaan vierähtänyt :). Posket hehkuu, viluttaa ja tissejäkin nipistelee harvakseltaan, tai niinku kihelmöi ja mukamas tuntuu samalla tapaa pientä painetta kohdun tienoilla kuin esikoisraskaudenkin alussa. Äsken kaivoin vanhan odotusajan kalenterin esille, ja siitä laskin, että silloin kp 23 oli ihan samat fiilikset..

Mutta mutta, tiedä sitten? Tuskinpa vaan! Saahan sitä haaveilla, vaikka sitten taas tippuiskin.. ja viikon päästähän tuo alkaa selviimään.

Siinä vähän itsekeskeisyyttä! Plussapeukkuja kaikille ja uutta yritystä kehiin, jollei vielä ole tärpännyt! (sori mä kävin aikasemmin lukasemassa teidän kuulumisia, mut nyt en yhtään muista, et kenelle kuului mitäkin!)

Limeelle sympatiat ja nyrkin heristykset sille saakelin tädille! Eikö se koskaan tajua pysyä poissa!

Ohimennen vaan ilmottelen väliaikatietoja, elikkä kp 33/29 eikä tätiä siis vielä kuulu...mutta viikonloppu siis ratkaisee ja maanantaina testaan jos ei puna-armeijaa näy. Mies on ihan täpinöissään ja ihan satavarma että siitä tulee toistamiseen iskä! Ja kieltämättä itselläkin on jo toiveet korkeella ja kehdon paikka katsottuna olohuoneessa ;) Pettymys on kyllä ISO jos nyt ei tärppää...

Vautsi Kk!! Aivan hirveästi peukutan sun puolesta!!! Kyllä se nyt taitaa olla sitä... ;)

).( kp 27/28-30 eikä mitään oireita tai siis normaalista poikkeavaa. Ainahan sitä kaikenlaista miettii, mutta sitten tajuaa, että noinhan se on aikaisemmissakin kierroissa mennyt... Mies aikoo ottaa selvää, minne täällä päin pystyy simppanäytteen viemään analysoitavaksi. Sen kärsivällisyys on PALJON huonompi kuin mun... No, eihän siitä mitään haittaakaan ole. Saisipahan varmuuden miehen puolelta.

Heip!

Eilen siis olin hormoonilääkärillä ja oli ihan mielyttävä kokemus, jos lääkärissä käynti voi sellainen olla. Minä sain lähetteen hormooni verikokeisiin ja mies spermaanalyysiin. Ja mies on menossa huomenna testiin =) eli asiat lähti rullaamaan mukavasti eteenpäin. Minun täytyy odotella vielä kp 3-5 kun ne verikokeet voidaan vaan silloin ottaa.

Eli synkältä näyttää mutta silti tuntuu että tunnelin päässä voi olla valoa ;)

Tänään kp 30/27 ja negat testattu kp 25, kp 27 ja kp 30 eli ei ole meidän vauva vielä tässä kierrossa saanut alkuaan :( Ens kierrossa syön kyl teroja taas ku näyttävästi kierto pitkittyy heti ku on ilman niitä. Lääkäri sanoi eilen et ja jos menkkoja ei kuulu niin viikon päästä kannattaa tehdä raskaus testi. Heh, nauroin mielessäni et juujuu, ai vasta silloin ;)

Nyt täytyy laittaa isännälle ruokaa =)

Kk! Täällä hypitään jo riemusta kattoon sun puolesta. Riina, teilläkin asiat näköjään edistyy huimaa vauhtia. Onneksi! Limee, pahoittelut vielä menkoista.

Mulla maha on kehittänyt itselleen jo oireilurutiinin... Iltaisin kipea, aamulla kankea, päivällä ihan ok.

Vähän on paha mieli kun tuolla odottajien puolella oli sellanen ketju et >Minttu mee pois täältä. En tiedä kuka hulttio senkin on kirjoittanut. Vastasin viestiin tyhmyyttäni, nyt varmaan puolet tän palstan käyttäjistä vihaa mua. Vaikka yksi sinne oli tullut puolustamaankin..

No mutta, sallitte kai minun vielä jatkaa palstallanne tästä huolimatta?
Kk! Mars huhtikuisiin! =).

Minttu ja Pikkunen 5+4

Älä hei Minttu välitä siitä ihme heebosta joka sua morkkaa tuolla odottajien puolella. Meinasin jo kommentoida, mutta päätin etten provosoidu mokomasta. Älä sinäkään enää välitä moisista. En viitsi edes tässä kirjoittaa mielipidettäni hänestä, jotten vaan lisää vettä myllyyn. Jätetään provot oman onnensa nojaan.

ON: Tänään koko päivän kestänyttä pahoinvointia, ei vielä ökäämistä, mutta pitäisi varmaan hankkia nenätulpat kun kaikki hajut inhottaa! Finnejä myös ilmaantunut naamaan, pieniä onneksi. Maha pömpöttää niin kuin olisin jo pidemmälläkin raskaana. Eipä tässä muuta, menen pian nukkumaan, olen edelleen aivan rättiväsynyt!

Hena ja papunen 6+1

Minä tahtoisin myös tulla teidän kanssa jännäämään... Ollaan yritetty vauvaa 3/2006 lähtien, mutta ei ole vielä kuulunut. Alkuvuodesta gyne epäili endometrioosia kovien kipujen takia (kivut kestäneet jo 10 vuotta, mutta ennen ei ole sanottu juuta eikä jaata...) ja niinpä sitten miehen kanssa päätettiin, että lapsi saa jo tulla jos on tullakseen. Minulla on todettu tänä vuonna myös kystia ja muita kasvaimia sekä kohdussa että munasarjoissa, joten saapi nähdä miten meidän käy. Nyt iski flunssa päälle (näillä helteillä) ja alavatsakivut ovat olleet hieman erilaisia kuin ennen... Jospa olisikin tärpännyt =) Ovistikut ajattelin ottaa käyttöön huomenna.

Minttu,
minäkin ajattelin kirjoittaa jotain puolustukseksesi (menikö oikein?) tuonne Odotus-puolen ketjuun, mutta tulin samaan tulokseen kuin Hena eli ei kannata. Ilmeisesti jotkut ihmiset tarvitsevat säännöllisin väliajoin silmätikun palstalla jonka niskaan voi heittää oman loan ja pahan olonsa. Satuit vaan kohdalle. Mistä ihmeestä tuo on edes alkanut, satuitko vastaamaan johonkin viestiin niin että se on ymmärretty väärin? Vai tarkoittaako kyseinen ihminen edes sinua?

Huomasin äsken että mulla on virallisesti alkanut 3. (eli loogisesti viimeinen) raskauskolmannes: rv 28 pamahti täyteen eilen. Tällä kertaa raskaus on mennyt aivan älyttömän nopeasti - esikoista odotin kaksi kertaa kauemmin kuin tosikkoa! ;)

Heippa kaikki!

Päätin pitää vähän taukoa tässä kuumeilussa. Viime viikolla iski kamala epätoivo, ettei tästä tule mitään ja olin ihan surkeana. Sanoin miehelle, että mä en enää usko tähän yritykseen. Onneksi se sanoi uskovansa :) Eli harjoituksia jatketaan, mutta vähän vielä "rennommin", jos vaan onnistuu... En tajua, olen yrittänyt olla niin kärsivällinen ja järkevä - ehkä liiankin. Ei tunteilleen mitään mahda, sitten kun ne ryöpsähtävät pintaan.

Palailen varmaan jossain vaiheessa, jos olo muuttuu vähän toiveikkaammaksi...

Tsemppiä kaikille!

Saralle tsemppiä. Koita jaksaa!

Hena ja Aurora, kiitos henkisestä kannatuksesta. Täytyy varmaan vaihtaa nimeä, kun tuntuu että oon tosiaan silmätikkuna. En ollut vastannut mihinkään kyselyyn/ketjuun mitään. Yhtä-äkkiä vaan huomasin koko provon. No, se on ollutta ja mennyttä! (Harkitsen silti sitä nimimerkin vaihtamista...)

Onnea Auroralle vikan kolmanneksen alkamisesta. Jotenkin sitä itsekkin odottaa, että olis raskaus jo pitemmällä, vaikka tämä alkuhuumakin on ihanaa. Missä ketjussa aurora kirjoittelet, jos vois seurata sun kuulumisia vähän tarkemmin? =).

Heipsan kaikki pitkästäaikaa!

Onnea ihan kamalan kovasti kaikille jotka on plussanneet silläaikaa kun olen ollut täysin netti pimennossa, ja Limeelle onitteluja uuden kodin hankintaan! Ihanaa!

Mä en tosiaan ole päässyt ollenkaan osallistumaan keskusteluihin, johtuen siitä että kotona ei ole nettiä :( ihan kamalaa, tosin kännykällä onnistunut käydä aina välillä lukemassa tedän kuulumisia ja nostattamassa omaa kuumetta :)

Meillä on silleen hassuksi muuttunut tilanne, että mies taitaa kuumeilla enemmän jopa kuin minä. Ei saa käsittää väärin, omat vauvatoiveet on kyllä ihan huipussaan, mutta kuitennii.
Ens kierrossa ajattelin ihan ensimmäisen kerran elämässäni ostaa ovistestejä. Yhtenä kauniina aamuna kun olin kävelemässä töihin aloin miettimään että oispa kiva tietää varmasti, että koska ovuloin, ja sitten huomasin että onhan siihen olemassa keino! Meinasin samantien mennä aptekkiin ostamaan testejä, mutta kun nykyinen kierto oli vasta vähänyli puolenvälin, niin ajattelin malttaa odottaa ostamista siihen kunnes se on taas ajankohtaista.
Nyt meineillään kp 22/28-30, eli periaatteessa alkais oleen piinaviikko, mutta nyt toiveet ei mitenkään kamalan korkealla, sillä kaiken järjen mukaan ovis ois ollu viime vkl, ja ei herran kanssa oltu edes samassa kaupungissa silloin, saati sitten samassa sängyssä. Mutta on tuolla joku ihme juttu tuolla pään sisällä joka alkaa herätellä aina toivoa, kuten että jos se ovis oiskin ollu nyt myöhemmin yms yms yms.
Mutta oikeestaan nyt vaan enemmän odottaa sitä että menkat alkais mahd. pian että pääsis testaileen sitä ovista :D Ja sitten sais ens kierrossa piinailla ihan urakalla!

Hurrrjan paljon peukkuja kaikille tämänhetken piinajille!!!
Paljon plussia toiveissa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Limee:
Tyrni 31 vuotta ei lapsia, yritystä 12/2005
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa, yritystä 12/2005
Kk vm -84, toinen lapsi, yritystä 2/2006
Riina vm -81, esikoinen haaveissa, yritystä 11/05
Lumi vm -82, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Outi vm-80, toinen haaveissa
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram vm -82 esikoinen haaveissa, yritystä 11/2005
Omppu vm -75, toinen haaveissa
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06) , yritystä 6/2006
Rinkeli vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 8/2005
Annemaria vm-83 esikoinen haaveissa

Lisäsin tietoni listaan :)