Wish a Baby 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa kaikille! :) Ja terveisiä lomareissusta!!! Irlanti vaihtuikin USA:an, kun netistä löytyi halvat lennot ja asuinpaikka! (Kyllä tämä verkko vaan on mielettömän avustava ja kätevä paikka asioida!!!) Tällainen tavallinen Suomen tyttö oli "vähän" päästään pyörällä Manhattania tallatessa ja pilvenpiirtäjiä ym. ihmetellessä. Jos joku joskus miettii NYC:n näkemistä, suosittelen ehdottomasti! Kaupunki oli yllättävän siisti ja rauhallinen, kertaakaan ei pelottanut.
Kauheastipaljon olette tietty ehtineet kirjoitella, yritän kommentoida edes jotain...

HIENOA!!! MAHTAVAA!!! IHANAA!!! ONNEA-ONNEA-ONNEA-ONNEA HENALLE JA MINTULLE!!!!!! :) :) :) Todellakin nyt oli jo aika sen plussajunan pysähtyä meidänkin ketjussa! Samaa mieltä edellisten kanssa siitä, että on ihanaa lukea teidän intoilua plussasta! :)

Rinkeli, Annemaria ja Judy82, tervetuloa porukoihin minunkin puolestani! Täällä riittää juttukavereita aiheeseen kuin aiheeseen ja henkiseen tukeen on, etenkin vauva-asioissa, 100% takuu! :)

Riikalle onnea uuteen kotiin! Eikö olekin mukavaa, kun tavarat löytävät omat uudet paikkansa ja koti alkaa tuntua omalta paikalta?!
Meillä myöskin on ollut ilmassa pientä omakotitalo-kuumetta, mutta saa nyt nähdä. Lähistöllä tulee kyllä jonkin ajan päästä ihania (ja luultavasti kalliita!) rantatontteja myyntiin...
Riinalle tsempit vielä rempan viimemetreille! :)

ON: Usko siihen, että meidän vaavista tulisi Made in USA, on aika heikko. Nähtävää, tehtävää ja koettavaa oli niin hirrrrmuisesti aamusta iltamyöhään asti, että peittoja pöllyteltiin vaan kerran reissun aikana, tosin se kerta taisi oireiden perusteella osua aikalailla oviksen aikaan! Kp:tä en ole nyt loman aikana edes jaksanut laskeskella.

Kp: *hmmm, hetkinen. Hakee kalenterin* 16/27

Ja nyt omaan sänkyyn nukkumaan pitkästä aikaa! Jetlag on melkoinen, on tullut valvottua n. 30 h... (niin että jos teksti on päätöntä, tiedätte missä vika! ;c) ) Öitä!

Heippa hei..

Pp, en ole menossa minnekään.. Eilisen itsesäälipäivän jälkeen aurinko nousi taas kirkkaana tähän aamuun.. :) Syytän osaltani noita kuukautishormooneja siitä, että tuntui niin ikävältä eilen.. Sillä typerää tuommonen kiukutteleminen pettymys oikeastaan oli, kun mahdollisuudet oli niin olemattomat.. Mutta nyt siis olo on jo eilistä auvoisempi.. :) Myös mulla on muutama koulukamu, jotka on jääny opiskeluista vauvalomalle, rakkaan kummipoikani äiti muun muassa.. Ja paluu opiskeluun on kieltämättä ollut helppoa..Ovat tehneet sitten muutamia kursseja ja gradua.. Nyt sä sekotat mun pään tosissaan, kun olin jo miettinyt kaiken valmiiksi.. :) Meillä on kyllä vielä mieskin opiskeluelämässä kiinni, mutta pyrkimys olis päästä töihin, kun ei noista opinnoista meinaa tulla mitään..Työpaikkakin olis tiedossa, mutta se tietäisi muuttoa toiseen kaupunkiin ja taas tulee tuo mun koulu sitten sotkemaan kaiken! :)

Mä oon myös ihmetellyt sitä, minkä takia nykyään on semmoinen ajatusmaailma, että kaiken pitäisi olla valmiina ennen kuin vauva syntyy.. Itsekin tähän syyllistyn, niinkuin edellä olleista viesteistäni voi lukea - "pitää valmistua, ennen kuin vauva tulee".. Olishan se kenties helpompaa, jos olis kaikki mallillaan ennen haikaran saapumista, mutta tiedän myös monia, jotka ovat selvinneet hyvinkin vähillä ja erittäin onnellisesti.. Se on sitte itsestä kiinni, miten asioita järjestelee.. (miten tämän saisi myös itselleen iskostettua.. :) )

Welcome back Viivi.. :) joko Lontoo sujuu oikein murtaen? :) Mulla on kanssa kauhee matkakuume (kuume kuin kuume, löytyy multa! :) ) .. yritetään varmaan tossa syssymmällä lähteä johonkin vähän löllöttelemään meren ääreen.. Kaipuu olisi kauemmaskin, mutta kun mahdollisuudet on max viikon lomaan, niin ei oikein viitsi kovin kauas lähteä, että ehtii edes hetken olla perillä..

Mitäs meidän plussaajille kuuluu näin torstaipäivänä??? :)

Mutta nyt olis varmaan alettava tekemään välillä vähän hommiakin..

Auh, tänään taas kipuilee alavatsassa. Alkoi eilen illalla juuri nukkumaan menon aikoihin. Etenkin kun nousee seisomaan. Ei siis mitään sietämätöntä kipua, mulla on vaan melko alhainen kipukynnys. Toisaalta olen aivan onnessani näistä kivuista!
Aion tänään ottaa yhteyttä pankkiin. Meidän asunnon lähelle rakennetaan uutta rivitaloaluetta, se olisi aivan unelma ratkaisu meille. Olemme nimittäin todella kiintyneet tähän alueeseen. Täytyy vaan lähteä neuvottelemaan lainasta, emme periaatteessa paljoa tarvitsisi lisää. Ja tämä nykyinen asuntolaina on minun nimissä ja myönnetty minun tulojen perusteella. Eli toiveita olisi saada lisää. Päätimme kyllä, että otetaan suoraan 4h+keittiö, ei sitten tarvitse heti alkaa etsiä isompaa.
Viiville tervetuloa takaisin ja kiitos onnitteluista. Täällä minäkin vielä "luuhaan" haaveilijoissa kun ei ole oikein löytynyt sopivaa lokeroa odottajien puolelta. Ja peukut kuitenkin vaaville made-in-usa!!!!

Kiva kuulla Viivi susta pitkästä aikaa. Hienoa, että teilläkin oli onnistunut matka!! Siis teilläkin on rakennuskuumetta rantatontille. Mekin haluttais rakentaa rantaan. Täällä missä asumme menee joki tuossa ihan vieressä ja siitä olleaan tontteja katseltu, mutta vähän huonosti niitä tahtoo olla ja jos on kivalla paikalla ja muuten ok niin sitten hintakin on sitä luokkaa. Ehkäpä se sopiva vielä joskus löytyy..

Annemaria, saako kysyä oletko jostain pohjanmaalta päin?? Teksitissäsi vain on silloin tällöin sanoja sillä murteella ja siitä ajattelin, että voisit olla täältä päin, kuten minä..

En myöskään minä käsitä sitä, että kaikki pitää olla valmiina, kun vauva saa aluilleen tai syntyy. Toki tuohan se oman "turvansa" kun taloudellisesti kaikki on kunnossa, mutta ei se aina sitä onnea takaa. Yhtä tai jopa onnellisempiakin voi olla vähän "köyhempänäkin". Ensisynnyttäneiden ikä on kanssa noussut melkoisesti ja tosi on, että nuori äitejä katsotaan kyllä tosi pitkään. Hyvä esimerkki parin vanhan rouvan keskustelu. Kauhistelivat keskenään sitä kuinka nuorena molemien tytöt olivat saaneet lapsen. Molempien kohdalla sattui vahinko toisen ollessa 17 ja toisen vielä 16 vuotias. Keskustelu kääntyi sitten siihen, että minkä ikäisinä he itse olivat ensimmäisen lapsen saaneet ja molemmat oliva olleet 18 vuotiaita. Ilmeisesti myös ne jotka ovat itse nuorena synnyttäneet ajattelevat, että nykyään saman ikäinen ei voi osata kantaa vastuuta lapsesta niin nuorena. Mutta eihän se aina näin mene, mielestäni myös nuori äiti voi olla hyvä äiti siinä missä vähän vanhempikin.

Hena, hienolta kuulostaa tuo teidän asuntosuunitelma nyt vaan lainaa neuvottelemaan.. Onko taloja ruvettu jo rakentamaan? Koska olisivat valmiita?

Nyt täytyy kiiruhtaa töihin etten myöhästy.. Yritän palata taas illalla.

Kp 21/22

Limee, en ole Pohjanmaalta päin.. kieleni on aikamoinen sekoitus montaa murretta kun monessa paikkaa olen asunut, mutta en kyllä koskaan Pohjanmaalla.. :) kenties parin hyvän ystävän puheesta on tarttunut, he kun sieltä päin ovat..

Ihana lukea noita Henan oireiluja.. Voi vaan kuvitella, kuinka tarkkaan sitä itsekin sitten kuuntelisi kehoaan ja tuntemuksiaan ja odottais vaan, että jotain todellista ja näkyvää alkais ilmaantua.. Eilen luin jostain naistenlehdestä synnytyskammosta ja siinä oli yksi nainen, joka kertoi olleensa haikeana synnytyssalissa, kun joutui "luopumaan" mahastaan.. Yksi elmänvaihe oli taas takana.. Ja rupesin sitten miettimään, että on varmasti totta.. Vaikka on varmaan ihanaa saada pidellä sitä pientä vauvaa sylissään ja päästä jo eroon isosta vatsastaan, mutta se on aika konkreettisesti sitten yksi elämänvaihe ohi.. Mun mielestä se oli hienosti kirjoitettu ja kaunis ajatus..

Täällä kun lueskelee näitä teidän juttuja niin aina saa tartutettua itselleen uuden kuumeen.. :) rupesin tässä miettimään näitä omia asuntojuttuja, ja rupesi kutkuttamaan ajatus omasta talosta.. Asutaan tällä hetkellä vielä vuokralla rivarissa.. Mutta olis kyllä hienoa asettua jo omaan kotiin..

Noh, nyt loppuu nää haaveilut, ja palaan todellisuuteen ja töiden ääreen.. :)

Huomenta!

Elämäntilanteesta, se on meillä ihan hyvä. Meillä on talo ja vakkarityöt, mutta kuitenkaan se ei ole ollut ehdoton ehto vauvan tulolle. Kaikki on vaan järjestynyt niin hyvin. Kuitenkin olen monien mielestä nuori äidiksi, kun olen vasta 21. Kunhan lapsen henkiset ja fyysiset tarpeet saa huolehdittua, niin kaikki on hyvin. Niin minä ajattelen.

Viivi. Veikö Manhattan mennessään? Kuulemma se on mahtava paikka. Kiva kuulla että loma sujui hyvin ja ehkä siellä on matkatuliainen mukana. Yksikin kerta riittää jos hetki on ollut oikea :).

Toivottavasti Limeelle löytyy tontti tai tupa jostain... Se on niin ihana saada sellanen oma.

Hena, kuulostaa ihanalta nuo teidän asuntosuunnitelmat. Meillä kans 4h+k.
Mulla kanssa masu alkaa ilmotella itsestään iltaisin. Ei kuitenkaan tosi kipeä, mut tuntuu... Mulla on ollu käsi tosi kipeä oviksesta saakka ja tänään kävin näyttämäs sitä lääkärissä ja sano et tää mun vaiva on yleinen raskaana olevilla... kiva kiva. Sain panadol-reseptin.

Heip!

Ja tervetuloa judylle :) Ja Rinkelille ja Annemarialle kanssa, jos en ole vielä muistanut toivottaa ;)

Riikalle onnea uuteen kotiin!

Viiville tervetuloa takaisin suomen maahan ja kiitokset kannustuksesta remppaan->keittiön kaapit rupee olemaan kunnossa eli tapetointi, lattian käsittely, vintin rappuset ja listat ku vielä saadaan niin sitten voisi ruveta muuttamaan =D

Limeelle tsemppiä tontin etsintään ja henalle uuden kodin löytämiseen/ostamiseen
/lainan hakemiseen ;)

On: Kp 23/27. Voisin rehellisesti sanoa ettei oireen oiretta mutta kun oikein kuvittelee niin oireitakin löytyy. Olen ihan varma ettei ole taaskaan tärpänny vaikka oviksen aikoihin lakanoita pöllyteltiinkin. Viime kierrossa päätin että tämä kierto vielä yritetään ja sitten saa olla, kuoppaan koko ajatuksen ja tulee jos on tullakseen mutta kiertopäiviä en laske enkä ressaa asiasta... Nooh, niinhän siinä vissiin käy-no ei käykään, kun ensi viikolla on se gyne ja jos se olis niin kiltti et antais ne clomit mulle niin sit se pöllytys vasta alkaakin....
Oikeesti, muuten noihin oireisiin vielä palatakseni niin en tiedä mikä on, oire tai ei oire mutta alaselkä on todella kipee ja kun istuu niin SATTUU oikein s*^#"¤asti munasarjoihin, yleensä vasemmalle mutta joskus myös oikealta puolelta. Tai en minä tiedä onko ne munasarjat vai mitkä mutta tuolla paikkeilla suurinpiirtein tekee kipiää...

Nyt täytyy mennä pyykkien levitykseen ja lähteä raksalle katsomaan mitä mun ahkerat miehet on tänään saanu aikaiseksi =D

Plussasäteitä ++++++++++++ kaikille !!!! =D

Hei vaan,

Mäkin aattelin joskus, et kaiken täytyy olla valmiina ennen vauvaa, mut eihän niin oo ennen kolmeakymppiä ku harvoilla. Meiän vanhemmat oli tosi köyhiä ku mä synnyin, isi opiskeli vielä jne. ja sanovat, et oli elämän onnellisinta aikaa, osas nauttia ihan pienistä asioista. Mä vaan tiesin, et ku oon muutenki niin hitsin kova stressaa kaikesta, ni oisin stressannu koko äitiysloman opiskeluja..siksi venasin. Yksilöllistä siis :o)

Nää vauvahaaveet liittyy näköjään pesänrakennukseen :) monilla suunnitelmissa, kiva kuulla. Me saatiin valmiiks oma talo viime marraskuussa ja kyl se aika iso urakka oli. Tosin tehtii hissunkissun puolessatoista vuodessa, ni ei kauhee paniikki ehtiny tulemaan.

Mul sellanen pieni masis päällä, ku oon oikeesti ollu luulossa, et vauva tulee melkein heti kun sitä alkaa yrittämään. Kaks läheistä kaveria saivat molemmat YHDESTÄ kerrasta, ja molemmilla vielä puolivahinko. Mut se ei todellakaan oo näköjään niin yksinkertaista. Meillä nyt eka kuukaus yritystä et en todellakaan tiedä mitään oikeasta epätoivosta pitkän yrityksen jälkeen, mutta.. sellanen haikee epätoivonen oli, että entä jos joutuukin kovalla kaipauksella yrittämään pitkään. Nostan siis hattua ja lähetän lämpimiä halauksia niille, jotka odottaneet kauan!! Ei oo varmasti helppoa kerta toisensa jälkeen koota itseänsä uuteen toivoon.

Hiphei kaikki:)

Arvatkaas mitä... Tänään on menossa kp17 ja mies halusi pupuilla aamulla ilman kortsua! Uskomatonta! Tiedän, et hyvin todennäköisesti ovis on jo mennyt, mut ekassa luomukierrossa mulla oli melko varmasti ovis kp16 tienoilla (nyt menossa kolmas luomukierto). Muistutin miestäni tosta ennen h-hetkeä ja hän vain totesi tyynesti, että jos nyt tärppää, niin sitten tärppää! Huh huh. Aikamoinen ylläri... No, turhapa tässä on vielä mitään innostua. Vaikka pakko myöntää, et piti heti käydä näpyttelemässä tiedot laskettu aika-laskuriin... *tunnustaa nolona* Hih, uskomatonta, miten pää voi seota tollaisen HYVIN epätodennäköisen mahdollisuuden vuoksi.

Riina, toivotaan et tuo sun alaselän kipuilu ja vihlonta on esim. kiinnittymiskipuja tai jotain:) Pidän kovasti peukkuja, et teillä olis tärpänny!!! Kuuntele nyt Minttua tarkasti, sillä hänhän on asiantuntija noissa aikaisissa oireissa:)

Annemaria, mahtavaa, ettet aiokaan hyljätä meitä! *pomppii riemuissaan* Miten kauan olittekaan harrastaneet keskeytettyä? Millon jätit pillerit pois (jos siis ylipäänsä käytit niitä)? Onko sulla ollu miten säännölliset menkat sen jälkeen? Itse söin 3 vuotta Harmonet-pilsuja ja jätin ne pois keväällä. Tähän mennessä kiertojen pituudet on olleet 28 ja 29 päivää. Saapa nähdä kuinka käy tässä kierrossa...;) Nyt oon huomannu, et halut on lisääntyneet ja muutenkin oon ollu ehkä tasapainoisempi. Finnejä tosin tulee menkkojen aikaan enemmän kuin ennen.

Mites Henan ja Mintun masun kasvatus sujuu? :) Toivottavasti teillä on kaikki hyvin! Keille kaikille olette jo kertoneet? Miten kerroitte/ aiotte kertoa tuleville isovanhemmille? :) Itse olen ajatellut, että jos joskus tulen raskaaksi, niin varmaan kerromme asiasta ostamalla mummoille ja ukeille sellaiset mukit tai tyynyliinat, joissa lukee "Maailman paras mummi" jne. Ne sitten pakettiin ja valokuvaamaan paketin avaajan hömistynyttä ilmettä;)

Jep, lähdenpä tästä kaupungille. Haluaisin uuden paidan, kun ollaan illalla lähdössä viihteelle miehen kanssa.

Rentouttavaa viikonloppua koko köörille!:)

Aika hyvin toteltu tytöt... Kreikasta palattu ja mitä täällä onkaan tapahtunut. Aivan älyttömän paljon ONNEA Hena ja Minttu!!!

Matka meni loistavasti! Oltiin aivan ihanalla pienellä Kreikan saarella. Lämpöä oli sopivasti, sellainen vajaa 30 astetta ja koko ajan ainakin hento tuuli, joten suomalaiselle melko sopiva. Ja tietysti myös pupuilulle ;) Olen melko varma, että tässä kierrossa ovis taas tapahtui, ainakin nännit on aivan sairaan kipeet. Mutta vielä en aseta toiveita kovin korkealle. Gyne sanoi sillon, että terojen vaikutus näkyisi muutaman kuukauden kuluessa (tämä vasta toinen kierto). Nyt kp 22/28-30 eikä oireita... Paitsi eilen ”repäisykipuja” alavatsassa ja närästystä (joka alkoi kylläkin jo kp 18 ja johtuu varmasti kreikkalaisesta ruokavaliosta...) Mulle on taas tullut se kausi, ettei tämä nyt kuitenkaan lähiaikoina onnistu, joten en jaksa stressata. Luin muuten lomalla Jane Greenin kirjan Vauvakuume ja aikaisemmin lomalla kirjan Vauvahorkka (en muista kirjoittajaa). Suosittelen molempia. Toi Vauvakuume oli mun mielestä parempi, jotenkin positiivisempi. Vauvahorkka oli myös tosi hyvin kirjotettu, mutta astetta vaikeempi lukea, koska se käsitteli lapsettomuutta.

Ensi viikolla alkaa työt, höh. No, ehtiipähän kirjotella tänne aktiivisemmin... ;) Jäisin kyllä erittäin mielelläni äippälomalle. Monet sanoo, että se ei missään tapauksessa ole mitään lomailua ja rankempaa kuin on kuvitellut. Mutta saisipahan sitten uutta intoa mennä takaisin töihin!

Tervetuloa Rinkeli, Annemaria ja Judy!

En ehdi valitettavasti kirjotella tämän enempää tai kommentoimaan teidän keskusteluja. Täytyy mennä nauttimaan viimeisistä lomapäivistä. Mukavaa oli kuitenkin lukea ne kaikki läpi. Peukkuja kaikille ja toivotaan lisää niitä mukavia tuliaisia!! =)

Päivää tytsyt!!!!

Mitä, ihanaa, mahtavaa, upeeetaaaaa!!!!! Minttu, oikein paljon onnea plussasta, pidäthän itsestäsi nyt sitten hyvää huolta!!

Tervetuloa kaikille uusille, Annemarian ja RInkelin taisin jo tervetulleeksi toivottaakin, Judylle vielä teretulemast joukkoon!! Minä taidan olla niitä "alkuperäisiä" ketjulaisia.... ;)

Olen tietoisesti yrittänyt olla sivuilta pois, tuo keskenmenon jälkeinen masennus on nostanut päätään ja alan suurinpiirtein itkemään kun näenkin raskaana olevan naisen / aivan pienen ihanan nyytin... mutta teidän puolestanne olen tietysti iloinen!!!

ON: kp nyt 11/~35, pöllytelty on kp 5 lähtien lähes päivittäin, kesäloma taitaa tuottaa tulostaan kun tosiaan joka päivä ollaan touhuiltu :)

Mulla ei tällä hetkellä sanottavammin asiaa ole, loma jatkuu vielä viikon ja sitten takaisin arkeen... ;( tervetuloa kaikille takaisin Suomen kamaralle, niille siis jotka ovat olleet ihanille kesälomareissuillaan *kateellisena katselee samoja maisemia...*

Näkyilee taas, pitäkäähän ketju pystyssä!! ;)

Miehet on tyhmiä! Tai ainakin mun... eilen oli ovulaatiokipuja illalla ja yritin tietysti miestä jallittaa. Ja mitä tää tekee, käskee lopettamaan, väsyttää, ei nyt! ..rklele! Taasko mun pitää koko piiiiitkä kuukausi odottaa uutta tilaisuutta! No, ehkä ei vielä ole liian myöhäistä, jospa tänä iltana vielä onnistaisi.. nyt olis hyvä tilaisuus, kun poika meni päiväunille, mutta nyt sit noi ..atanan formulat, voi että mä sit vihaan noitakin!!

:) Joo, anteeks vaan tunteenpurkaus, ei ole niitä meikäläisen parhaita päiviä tämä..jospa yrittäis lepyttää itteensä vaikka siivoomalla jonku kaapin tai jotain!

Nauttikaa lomistanne, ne joilla vielä jatkuu! Itsellä vielä pari päivää, sitten pitäis raahautua töihin..

+++!

Mä olen samaa mieltä Ompun kanssa. Tai siis ainakin just tällä sekunnilla. Mies kysyi multa kun näki missä surffaan, että miks sua kiinnostaa vauva-sivut, kun ei vauvan tekokaan oo kiinnostanu aikoihin!! Just. Hän itse on "lentänyt" ympäri kyliä viime päivät ja touhunnut kauheasti vaikka mitä, niin että vauvantekoharjoitukset on olleet sula mahdottomuus!!! Murrrr.

Mä olen muutenkin tänään tosi huonolla tuulella. PMS:sää tän ei vielä pitäis olla, syynä on luultavasti se, että viimeiset kolme päivää on keikuttu kaupunkifestareilla yömyöhään. Vanhuus ei tule yksin, ennen tuollainen riekkuminen ei tuntunut missään ja nyt olen aivan raato. Hauskaa oli kyllä. =) Toinen syy, joka vetää hermot huonoon vireeseen, on se että mies lähtee tänään (kesken kesäloman!!!) lähes viikon kestävälle työmatkalle!!! ...rkele!!! Sori tosi paljon tää raivoaminen ja kiukuttelu!

Mulle on alkanut hiipiä mieleen epäilys, että jospa meillä ei koskaan tärppääkään. Ovisaika oli ja meni, mutta taas mietin, että tapahtuikohan mitään, kun yleensä rinnat on oviksesta menkkoihin tosi kipeät ja nyt ne ei arista edes vähän, vaikka puristaisi. Mä tapasin festareilla useita lukioaikaisia kavereita ja tosi moni on mennyt naimisiin ja heillä on lapsia. Tuli jotenkin sellainen olo, että olen "jälkeenjäänyt"... Vaikka tietenkin jokainen elää omaa elämäänsä omaan tahtiinsa, niin silti...

Karkkilakko kesti mulla 5 viikkoa, sitten alkoi loma ja olen nyt vähän herkutellut. En kylläkään joka päivä. Huomisesta ajattelin taas lopettaa kokonaan. Mites muilla on lakko sujunut? Osa oli alkanut liikkumaankin enemmän ja reenaamaan vatsalihaksia yms. Hienoa! (Itse olen liian laiska.)

Mun tietokone oli mennyt jostain syystä itsekseen, kiinni ollessaan täysin jumiin. Windows ei suostu enää käynnistymään. Itse ei saatu sitä toimimaan korjauslevykkeenkään avulla... Täytyy toivoa, että huomenna saisi apua teknisestä tuesta puhelimitse! (Nyt käytän miehen työkonetta, jonka se ottaa huomenna mukaansa.) Mutta siis jos minusta ei kuulu, niin tiedätte, että mä pyörin orpona täällä kotona ja kiroan kun kone ei toimi! Tai jos hyvin käy, olen keksinyt jotain mukavaa lomatekemistä miehen poissaolon ajaksi ihan vaan itselleni.

kp 20/27

Piti tulla pikaisesti piipahtamaan. Kiva, että täälläkin on ollut viikonloppuna elämää!!

Omppu ja Viivi voimia molemmille. Kummasti se aina helpottaa, kun saa jonnekin purkaa pahaa oloaan, toivottavasti teillä on jo parempi olo.

Tätiä ei ole kuulunut vielä ja kp on nyt 24/22-26, joten taitaa kierto olla nyt taas pidempi kuin viimeksi (22päivää). Nyt vaan kuumeisesti odotan ainakin tuonne kp26 päivään asti ennekä alan testailla. Välillä, kyllä on etova olo ja loppuviikosta paripäivää alaselkää vihloi inhottavasti. Tässä alkaa jo vähän jännittämään...

Pp, toihan on ihan huippujuttu! Mies on aivan selvästi kypytellyt tätä perheen perustamis asiaa ja tuollanen toiminta kyllä viittaa vahvasti siihen että pian säkin oot täällä aidan toisella puolen! =) Onnea!

Mulla maha ei nyt varsinaisesti kasva, mutta huomenna alkaa kuuden raskausviikko. Mies on ihan tohkeissaan ja kyselee jatkuvasti kaikkea vauvasta ja haluaisi alkaa värkätä vauvalle tänne kotiin kaikkia hoitopöytiä sun muita... On se niin ihana. Kellekkään ei olla vielä kerrottu. TArkotus on tässä syyskuun alussa kertoa.. Mun vanhemmille ostetaan kaksi isoa pyyhettä (niillä on aina niin huonot pyyhkeet!) joiden väliin piilotetaan sellanen vauvan huppupyyhe. Katotaan mitkä on reaktiot. Niillä on jo kaksi lastenlasta. Miehen vanhemmille ostin perjantaina sellasen ison tulitikkurasian missä on pitkiä tulitikkuja. Päällystän sen niille ja annan sellaisenaan. Niillä on salissa (omistavat hieman isomman talon) metrin korkunen kattokruunu jossa on kynttilät. Niitä ei ole vielä kertaakaan sytytetty. Anoppi on sanonut että kun ensimmäinen lapsenlapsi ilmoittaa tulostaan, ne sytytetään... Että niin. Varmaan ensin on ihmeissään kun tuliaisiksi viedään vain tulitikkurasia. hihihih...

Helmiina, luin kans meiän matkalla ton Greenin Vauvakuume kirjan. se oli hyvä. Tsemppiä kiertoon. Eihän sitä tiedä jos vaikka tärppäis.. =)

Ihana kuulla Syysmarjastakin.. Toivotaan että masennus alkaa pikku hiljaa vähän edes laantua. Ainakin nuo teidän petipuuhat kuulostaa aktiivisilta... =).

Ompulle ja Viiville Tsemppiä miesten kanssa... Ne on välillä tollasia. Mut ei saa silti heittää kirvestä kaivoon..

Limee, en malta oottaa että testaat! Heti sitten ilmoittaudut tohon meiän huhtikuu-ketjuun, jos niin käy! Mun kuulumisia varmaan saa sieltä pian parhaiten seurattua, kunhan saadaan se kunnolla alkuun!

Plussatuulia!

Minttu 5+0