Wau! Aika hurja muodonmuutos kropassa! Sis. kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo kans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
PULSKA??? Et säkään ihan terve ole :rollyeys:

Jaa. Onko pulska väärä sana? Mä tarkoitan pulskalla juuri tuollaista, että on tuollainen pehmeä pötkö. En tarkoita sillä lihavaa. Eikä tuollaisen ole tarvis laihtua, ellei itse niin halua. Pidän silti, että tuo kroppa on nätimpi hoikempana, kun vyötärö ja lantio erottuu. Rinnoista varmaan on turha puhua edes, kun ne on tekosellaiset.

Pulskapa hyvinkin, ei lihava, vaan näyttää jotenkin turvonneelta. Eli pulska :)
Ja jos 10-15 kiloa laihtunut, eikä näytä kuivalta, niin on tuossa ollut varakin laihtua!

Jaa. Onko pulska väärä sana? Mä tarkoitan pulskalla juuri tuollaista, että on tuollainen pehmeä pötkö. En tarkoita sillä lihavaa. Eikä tuollaisen ole tarvis laihtua, ellei itse niin halua. Pidän silti, että tuo kroppa on nätimpi hoikempana, kun vyötärö ja lantio erottuu. Rinnoista varmaan on turha puhua edes, kun ne on tekosellaiset.

Mäkin luonnehtisin pulskaksi tai pulleaksi, ehkä pehmeäksi. Enkä myöskään tarkoita nyt lihavaa, vaan sellaista, joka on todennäköisesti vielä normaalipainossa, mut ylärajalla ja huomaa, että jos haluaa laihtua, niin on selvästi varaa ottaa ylimääräistä pois. Ei voi sanoa hoikaksi, eikä lihavaksi, mutta muutama kilo liikaa, niin alkaa jo hipoa lievää ylipianoa. Eli ei missään nimessä lihava, mutta ylimääräistä rasvaa ehkä hippasen liikaa, muodot erottuisivat kauniimmin hoikempana.

Sellainen on mun mielestä pullea/pulska.

Ekassa on kyllä pulska. Tokassa tosi hyvä kroppa. Voi kun itsekin sais tsempattua tollasen kropan. Silikonitkin voisin ottaa, mutta pienemmät. Kolmen lapsen jälkeen tissit kun on kärpäslätkät:)
Vaikka ei mun kroppa nyt niin kauheen kaukana tosta oo.

Musta toi jälkeen kuva on paljon parempi. ekassa kuvassa se on sellainen lapsen pyöreä :) Käsivarret ja jalat on sillai treenaamattomat ennen kuvassa, jälkeen kuvassa paketti on kiinteä.
Kasvoihin ja rintoihin en ota kantaa...

[QUOTE="vieras";22993032]Musta toi ennen-kuva on parempi! :) Ja tajusin just et ei mun kannatakaan laihduttaa itteeni tikuks. Ei oo nättiä.[/QUOTE]

Mun mielestä ennen kuvassa on just samanlainen tikku siis pötkösuora kuin mitä itsekin olen. Haluaisin laihduttaa, jotta itsekin saisin kurveja, kuten Hennakin on saanut jälleen kuvaan... tosin mun mies ei anna mun kuitenkaan silareita ei botoxeja ottaa.

Ekassa nätimpi, naisellinen ja muodokas. Tokassa kuivaksi vedetty luikku, onneksi sentään vähän on lihaksia, niin ei näytä NIIN pahalta. Mua huolestuttaa suoraan sanottuna just tämä, että nätit normaalipainoiset nuoret naiset kuvittelevat olevansa läskejä ja näännyttävät itsensä kuiviksi. Naisella kuitenkin kuuluu olla rasvaa. Laiha olemus myös vanhentaa, kun rasvaa lähtee naamastakin;)

Peesaan sua täysin. Mäkin pidän tuollaisesta siroudesta/urheilullisuudesta/timmiydestä enemmän kuin pehmeästä pyöreydestä. Ja tosiaan silarit ei ole munkaan makuun, mutta tuskin Henna niitä mua miellyttääkseen on laittanutkaan. :D

kai se johtuu siitä kun olen todistettavasti läski että pidän ennen kuvaa parempana, luonnollisempana, enkä kyllä sanoisi pulskaksi siinä kuvassa, pikemmin pehmoisen näköiseksi, sellaiseksi josta oletettavasti useimmat miehet tykkäävät, ei tursuile makkarat eikä myöskään luut kolise.
Ei tuo jälkeenkään hullumpi ole, rinnat vaan ovat hieman luonnottoman näköiset, pienempi rintavarustus sopisi paremmin tuohon hoikempaan kroppaan.

kai se johtuu siitä kun olen todistettavasti läski että pidän ennen kuvaa parempana, luonnollisempana, enkä kyllä sanoisi pulskaksi siinä kuvassa, pikemmin pehmoisen näköiseksi, sellaiseksi josta oletettavasti useimmat miehet tykkäävät, ei tursuile makkarat eikä myöskään luut kolise.
Ei tuo jälkeenkään hullumpi ole, rinnat vaan ovat hieman luonnottoman näköiset, pienempi rintavarustus sopisi paremmin tuohon hoikempaan kroppaan.

Mä olin vielä kesällä just samanlainen kuin tuossa ensimmäisessä kuvassa eli vähän pehmoinen ja hieman löysää, mut mikään ei sinänsä tursuillut. SItten laihdutin ja nyt lähentelen tuota toista kuvaa ja kyllä se palaute miesten suunnalta oli pelkästään positiivista laihtumiseeni liittyen. Kukaan ei sanonut, että se entinen, pulleampi minä olisi ollut parempi.

Mun mielestä kroppa on viehättävämpi ekassa kuvassa, juurikin sen takia että näyttää tuollaiselta pehmeältä. Kasvot taas näyttää toisessa kuvassa paremmilta, kasvonpiirteet erottuvat jotenkin paljon selkeämmin, kun ekassa kuvassa taas naama on vähän sellanen turhan pyöreä, tavallaan sumentaa niitä piirteitä.

Olin järkyttynyt kun teinien foorumilla oli sama ennen-jälkeen kuva linkitetty ja vasemmanpuoleinen sai paljon "pulska" -kommentteja, kun kyseessä on oma naisvartalo-ihanteeni ja jälkimmäinen menee jo vähän irvokkaaksi, mielestäni.

Nyt en voi sanoin kuvata järkytystäni kun täällä _aikuiset_ihmiset_ käyttävät tuosta nimitystä pulska... Mutta näyttääkin siltä että mitä aikuiset edellä sitä teinit perässä ja tervetuloa syömishäiriöt teidänkin tyttärillenne :/

Ja en ole kateellinen läski, vaan täydellisesti omaa kroppaani rakastava normaalipainoinen, melkolailla tuota vasemmanpuoleista kuvaa vastaava. On kyllä miehetkin kovasti tykänneet, koskaan ei ole päin naamaa kukaan sanonut minua pulskaksi tai kommentoinut syömisiäni tai muutenkaan odottanut minun laihtuvan. Enkä aiokaan.

Jos Henna olisi tehnyt sen lapsensa eikä abortoinut, olisi kiva tietää minkä näköinen kroppa silloin olisi... Helppohan se on synnyttämättömän sanoa.

No mitä väliä sillä on? Se olisi sitten varmaan sellainen, millainen hän haluaisi sen olevan. Vai yritätkö nyt perustella löysää kroppaa synnytyksellä? Kukaanhan ei tunge ruokaa liikaa suuhun tai estä treenaamasta raskauden aikanan (jos normaali raskaus), tai hoitamasta itseään kuosiin raskauden jälkeen. Se on itsekurikysymys.

Minun mielestä jokin välimuoto tuon ekan ja tokan kuvan välillä olisi ihan ok. Tuo on aivan anorektisen näköinen tuossa toisessa kuvassa, toivottavasti suuri osa on tehty photoshopaten.
Minustakin tuon ekan kuvan ottamisen aikaan tuossa on vähän liikaa pläskiä.

Yhteistyössä