S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no aika usein täällähän nimenomaan saa lukea että 100 % varmasti mies aina valitsee kahdesta vaihtoehdosta sen hoikemman
No kyllä täällä saa yhtä usein lukea ihan kumpaakin mielipidettä. On niitä joiden mielestä miehet tykkää "naisellisesta, että on mistä ottaa kiinni" ja on niitä joiden mielestä miehet tykkää "sirosta ja ettei ylimääräiset lätise". Ja molemmat on äänessä, jatkuvasti.
Mun mielestä sellaisella joka pitää tuota toisessa kuvassa olevaa kroppaa hoikkana on jotenkin vääristynyt kuva käsityksistä. Toisessa kuvassahan tuo on laiha, ei enää hoikka. Vai onko tosissaan ihmisten käsitykset näin erilaisia?
Mun mielestä hoikka on ihminen jossa on ehkä hipusen pyöreyttä mutta ei kuitenkaan ihan kamalasti sitä mistä ottaa kiinni. Hoikan ja laihan raja menee mun mielestäni siinä että laihassa ei ole mitään mistä ottaa kiinni.
minusta taas laihassa on sanana pikkuisen aina negatiivinen kaiku.hoikka taas minust kertoo, et ihminen luonnostaan semmonen "pikkanen" ja pienempi kuin ns. normaalipainoinen,mutta kuitenkin normaalipainossa.ymmärsiköhän kukaan ?
minust henna ei oo laiha tuossa, vaan hoikka ja erittäin treenattu.
Eikö miehet pidä vyötäröstä? Osan miehistä olen kyllä kuullut pitävän.
No ei tossa ekassa kuvassa ainakaan vyötärö erotu.
kyllä mä ainakin näen ekassakin kuvassa vyötärökaaren.
No aika pieni suhde siinä on lantion ja vyötärön välillä, toisinkuin jälkemmäisessä paljon isompi.
toki.mutta ei voi sanoa etteikö sitä olisi siis tuossa ekassa kuvassa lainkaan
minusta hällä on ihan nätti kroppa kummassakin kuvassa -toivosin vielä että olisi itse sinut sen kanssa. kun minulle on tullut joskus mielikuva, että on vähän eksyksissä ja epävarma nainen.
sellainen sisäinen aito itsevarmuus on minusta häneltä puuttunut kun on joissain ohjelmissa ollut.
( juu,en tunne ihmsitä ja voip olla että olen niin väärässä ,kuha mietin )
Joo Luna, heti nätimpi. Mutta tuollainen se ei ollut luonnostaan.