Wau! Aika hurja muodonmuutos kropassa! Sis. kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo kans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Nana";22994253]Olin järkyttynyt kun teinien foorumilla oli sama ennen-jälkeen kuva linkitetty ja vasemmanpuoleinen sai paljon "pulska" -kommentteja, kun kyseessä on oma naisvartalo-ihanteeni ja jälkimmäinen menee jo vähän irvokkaaksi, mielestäni.

Nyt en voi sanoin kuvata järkytystäni kun täällä _aikuiset_ihmiset_ käyttävät tuosta nimitystä pulska... Mutta näyttääkin siltä että mitä aikuiset edellä sitä teinit perässä ja tervetuloa syömishäiriöt teidänkin tyttärillenne :/

Ja en ole kateellinen läski, vaan täydellisesti omaa kroppaani rakastava normaalipainoinen, melkolailla tuota vasemmanpuoleista kuvaa vastaava. On kyllä miehetkin kovasti tykänneet, koskaan ei ole päin naamaa kukaan sanonut minua pulskaksi tai kommentoinut syömisiäni tai muutenkaan odottanut minun laihtuvan. Enkä aiokaan.[/QUOTE]

Ei sun tarvi laihtua. Mä taas muistutan enemmän sitä toista kuvaa, mulla vaan ei ole isoja teko-osia, joka tekee mut ehkä hoikemman näköiseksi. Mä olin järkyttynyt, että jälkimmäistä kuvaa joku sanoi tikuksi. Minäkin olen normaalipainoinen, omaa kroppaani rakastava. Mutta vain hoikkaa kroppaa on lupa sanoa rumillakin sanoilla, valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja eipä yleistetä;22994106:
Mä olin vielä kesällä just samanlainen kuin tuossa ensimmäisessä kuvassa eli vähän pehmoinen ja hieman löysää, mut mikään ei sinänsä tursuillut. SItten laihdutin ja nyt lähentelen tuota toista kuvaa ja kyllä se palaute miesten suunnalta oli pelkästään positiivista laihtumiseeni liittyen. Kukaan ei sanonut, että se entinen, pulleampi minä olisi ollut parempi.

taisin sanoa että OLETETTAVASTI USEIMMAT miehet tykkäävät, en että POMMINVARMASTI KAIKKI miehet tykkäävät

Moni mies on itsekin vähän pullukka. Ehkä haluavat sen takia naisenkin olevan, ettei vaan tarvii itse laihduttaa.

no höhöö, tiedän aika montakin pulskaa miestä joilla on pieni ja siro tyttöystävä/vaimo eivätkä he tunne tarvetta laihduttaa, eikä nuo siipatkaan ole tyytymättömiä, jotkut naiset pitävät isoista ja tukevista miehistä, samoin kuin jotkut miiehet isoista ja tukevista naisista, ja joillekin ulkonäkö ei ole se ratkaisevin tekijä, meitä kun on niin moneksi, makuja ja tykkääjiä monenlaisia :)

Mun mielestä läski sopii toisen vartaloon paremmin kuin toisen. Itselläni on vähän samanlainen pötkelö oma kroppa kuin Hennala ja ylimääräinen pläski saa sen näyttämään pötkelöltä. Muodokkaammalla naisella läski asettu monesti nätisti lantioon sekä rintoihin ja hänen kroppa on pulskempana naisellisempi.

no höhöö, tiedän aika montakin pulskaa miestä joilla on pieni ja siro tyttöystävä/vaimo eivätkä he tunne tarvetta laihduttaa, eikä nuo siipatkaan ole tyytymättömiä, jotkut naiset pitävät isoista ja tukevista miehistä, samoin kuin jotkut miiehet isoista ja tukevista naisista, ja joillekin ulkonäkö ei ole se ratkaisevin tekijä, meitä kun on niin moneksi, makuja ja tykkääjiä monenlaisia :)
Mut kumminkin sulle oli tärkeä sanoa, että suurin osa miehistä oletettavasti pitää pullukoista. Sitä mä vähän niinkuin vierastin. Nimittäin jos mä tulisin sanomaan, että suurin osa miehistä pitää pienistä ja siroista, mut haukuttas maan rakoon, koska mä olisin muiden mielestä itsekäs tyrkky.

Jälkimmäinen kroppa parempi (jos ei silikoneja oteta huomioon).
Ja miehenki mielestä varmasti on parempi, se kun tykkää mieluummin hoikasta kuin pulskasta.

Viimeksi muokattu:
ensimmäinen kuva on parempi paitsi että noi posket on ihan sika pulleet :) Mut muuten hyvä
Tokassa kuvassa on koko akka kuivakan oloinen ja paljon vanhemman näköinen. Kuka haluaa tuollaisen muodonmuutoksen, hyi yök

Tuskin kuitenkaan häntä oltaisiin otettu useasti keikistelemään lehteen alusvaatteisillaan ellei oletettavasti ensimmäisen kuvankin vartalo miellyttäisi enemmistöä, samoin kun toisenkin. Minusta näillä kuvilla ei ole niin suurta eroa että voisi sanoa että toisessa pullea ja toisessa tikku. Eikä Henna kovin huonosti ole voinut ensimmäisessä kuvassakaan vartalossaan viihtyä kun sitä on auliisti esitellyt

Mut kumminkin sulle oli tärkeä sanoa, että suurin osa miehistä oletettavasti pitää pullukoista. Sitä mä vähän niinkuin vierastin. Nimittäin jos mä tulisin sanomaan, että suurin osa miehistä pitää pienistä ja siroista, mut haukuttas maan rakoon, koska mä olisin muiden mielestä itsekäs tyrkky.

no aika usein täällähän nimenomaan saa lukea että 100 % varmasti mies aina valitsee kahdesta vaihtoehdosta sen hoikemman, mutta ei se mua henkilökohtaisesti mitenkään häiritse, vaikka en 100 % samaa mieltä olekaan....mielipiteitäkin on yhtä monta kuin makuja ja tykkääjiä.
Mutta korjataan lausuntoani sen verran että lähes kaikki mun tuntemat miehet tykkäävät tuollaisista Henna ennen tyyppisistä naisista (joihin en itse kuulu, olen huomattavasti punkerompi) kaikkien miesten mausta en tietenkään voi tietää
Ja lisään taas ettei mielestäni kyllä tuossa ennen kuvassakaan mikään pullukka ole vielä

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="hei";22994964]Muistakaa myös, että kaikki kuvat käsitellään![/QUOTE]

Niin, tuota ensimmäistäkin kuvaa. Kunpaahan on pitänyt käsitellä enemmän?

Minusta tuo 2-kroppa on tosi kiva, jos ei nyt kaunis, niin terveen ja sporttisen näköinen. MUTTA noi silarit... pilaavat kokonaisuuden. Ne kun vielä ottaisi pois, niin hyvä tulisi.

Mä olisin tyytyväinen jos kroppa näyttäis tuolta mitä ekassa kuvassa. Vähän pyöreä, kauniit muodot, kaunis iho eikä yhtään selluliittia. Toisessa kuvassa ollaankin jo lähellä täydellisyyttä, eikä minun ruokahaluilla pysyttäisi tuossa kovin kauaa :D

Ihmettelen vain paria kommenttia jotka kehuvat näkevänsä jälkeen-kuvassa lihastakin? Ei tuossa ekassa, eikä jälkimmäisessäkään ole missään lihasta. Noissa rasvoissa pitäisi jo näkyä ojentaja ja hauiskin komeasti jos niitä olisi, Hennalla ei todellakaan ole.

Yök, voisko olla yhtään rumemmat silarit!! Muuten olis kyl tosi kaunis vartalo, jos oli ihan vaan normitissit. Tietty kun on laihduttanut niin harvalle jää rintoihin se viiminen rasva. Ekassa kuvassa todella hyvä vartalo mutta blondit hiukset ei sovi ja meikki on aika kaamea.

Yhteistyössä