V
vierass
Vieras
Mun mielestä toka kuva kropaltaan parempi, ekassa ei mitään vyötäröä, näyttää ihan lapsen vartalolta. Ekassa kuvassa kyllä kauniimmat kasvot, toka on liian keinotekoinen sit jo...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehen näkö kulmasta eka kuva on silti parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja höps;22992996:No ei kyllä ole, vaan ihannepainoinen ja treenattu. Nykyään kun yhä suurempi osa on ihmisistä alkaa olla hiukan pulleita, niin normaalia hoikkuutta pidetään jo liikana laihuuten, kun siihen ei olla totuttu.
Voi kuule, mä olen 160cm/72kg ja solisluut ja kylkiluut näkyy kyllä. SE vähän riippuu siitä, mihin se ylimääräinen on kerääntynyt. MInusta tuo toinen kuva on nätti ja terveennäköinen, ei ole liian laiha. On ihan normaalia, että luita näkyy jonkin verran, rakenteellisia kysymyksiä eikä kerro aina ylimääräisestä rasvasta mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja kirja käteen;22993225:Oletko ollut hereillä terveystiedon tunneill lainkaan? Kyllä nimenomaan normaalipainoisella kuuluu luita erottua.
Nimen omaan tää on sun mielipide. Joka tuskin olisi tuo, jos olisit itsekin hoikka.
Mä en kyllä mieletöntä eroa huomannut. Kiinteytynyt on ja silarit ottanut. Mutta jotenkin vaikea uskoa että painoa olisi mielettömästi lähtenyt, varmaan muutama kilo. Kasvot nätimmät eka kuvassa.
Aijaa :O Eipä kyllä olis uskonut että niinkin paljon.
Eikö miehet pidä vyötäröstä? Osan miehistä olen kyllä kuullut pitävän.
Voi olla mutta toi toinen kuva ei kyllä ole mun makuun liian timmi ja kamalat pallo tissit.
Tisseistähän ei puhuttu nyt tässä lainkaan. En minäkään erityisemmin pidä tuollaisista tekorinnoista tai pumppahuulista. Mun mies tykkää vyötäröstä ja itse ainakin tykkään.