Wau! Aika hurja muodonmuutos kropassa! Sis. kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo kans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä toka kuva kropaltaan parempi, ekassa ei mitään vyötäröä, näyttää ihan lapsen vartalolta. Ekassa kuvassa kyllä kauniimmat kasvot, toka on liian keinotekoinen sit jo...

Miehen näkö kulmasta eka kuva on silti parempi.

Niin, henkilökohtaisia mieltymyksiähän nuo ovat. Mun mies taas piti enemmän tuosta jälkimmäisestä ja niin minäkin. Ekassa vähän turhan tasapaksu ja pulleahko, lihakset ja muodot ei erotu. Ja haastattelujen perusteella henna itse on huomattavasti tyytyväisempi nykyiseen kroppaansa.

Tietääkö kukaan kauanko hennalla meni laihduttaa/treenata itsensä tuohon kuntoon?

Alkuperäinen kirjoittaja höps;22992996:
No ei kyllä ole, vaan ihannepainoinen ja treenattu. Nykyään kun yhä suurempi osa on ihmisistä alkaa olla hiukan pulleita, niin normaalia hoikkuutta pidetään jo liikana laihuuten, kun siihen ei olla totuttu.

Normaalipainoisella EI näy kylkiluut, solisluut tai lonkkaluut selkeästi ihon läpi. Kyllä ihminen on liian laiha jos hänen kyliluunsa voi laskea pelkällä silmällä.

[QUOTE="Horuksen silmä";22993140]Normaalipainoisella EI näy kylkiluut, solisluut tai lonkkaluut selkeästi ihon läpi. Kyllä ihminen on liian laiha jos hänen kyliluunsa voi laskea pelkällä silmällä.[/QUOTE]

Sanoo läski. Mulla näkyy solisluut ja lonkkaluut ja olen painoindeksiltäni normaalipainoinen.

[QUOTE="Horuksen silmä";22993140]Normaalipainoisella EI näy kylkiluut, solisluut tai lonkkaluut selkeästi ihon läpi. Kyllä ihminen on liian laiha jos hänen kyliluunsa voi laskea pelkällä silmällä.[/QUOTE]

Jaa, mulla ainakin näkyy ja olen normaalipainoinen. En haluaisi olla pötkö.

[QUOTE="Horuksen silmä";22992960]Kateutta?
Mä veikkaan että harva nainen kadehtii silikooneja ja luut törröttävää laihuutta. Suurin osa meistäkin läskeistä varmaan pitää normaalivartaloista naista kauniimpana kun naista jonka lonkkaluut törrättää ja silikooni tissit pallomaisina täyttää liivit.[/QUOTE]

Mistä ne luut nyt tuossa törröttää?:D Lihakset kyllä erottuu hyvinkin ja minusta se on kyllä ihan tervettä, että jotkut luut näkyvätkin ennemmin kuin ovat liikarasvan alla piilossa. Eihän tuo nyt ekassa kuvassakaan mikään hirveä pullukka ole, mutta onhan treenattu liha aina nätimpää kuin löysä.

Se on paljon rakenteesta kiinni. Mutta kyllä, normaalipainoisella kuuluu erottua luut tietyistä kohdista. Se on eri asia jos pelkät luut törröttää, mutta kyllä niiden pitää näkyä eikä olla niin paksun rasvakerroksen alla piilossa et edes kokeilemalla ei löydy.

Voi kuule, mä olen 160cm/72kg ja solisluut ja kylkiluut näkyy kyllä. SE vähän riippuu siitä, mihin se ylimääräinen on kerääntynyt. MInusta tuo toinen kuva on nätti ja terveennäköinen, ei ole liian laiha. On ihan normaalia, että luita näkyy jonkin verran, rakenteellisia kysymyksiä eikä kerro aina ylimääräisestä rasvasta mitään!

Oletko ollut hereillä terveystiedon tunneill lainkaan? Kyllä nimenomaan normaalipainoisella kuuluu luita erottua.

[QUOTE="pieras";22993153]Sanoo läski. Mulla näkyy solisluut ja lonkkaluut ja olen painoindeksiltäni normaalipainoinen.[/QUOTE]

Painoindeksi ei kerro sitä oletko kenties kuitenkin hieman liian hoikka. Visuaalisesti ottaen liian laihalla naisella näkyy luut selkeästi. Tää on siis MUN MIELIPITEENI.
Mun läskeyteni ei liity sun luihisi mitenkään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kirja käteen;22993225:
Oletko ollut hereillä terveystiedon tunneill lainkaan? Kyllä nimenomaan normaalipainoisella kuuluu luita erottua.

Kuuluu varmaa luiden erottua, mutta jos ne erottuu SELKEÄSTI = törröttää ikävästi ihoa vasten.

[QUOTE="Horuksen silmä";22993274]Painoindeksi ei kerro sitä oletko kenties kuitenkin hieman liian hoikka. Visuaalisesti ottaen liian laihalla naisella näkyy luut selkeästi. Tää on siis MUN MIELIPITEENI.
Mun läskeyteni ei liity sun luihisi mitenkään ;)[/QUOTE]
Nimen omaan tää on sun mielipide. Joka tuskin olisi tuo, jos olisit itsekin hoikka.

[QUOTE="jeps";22993024]Aika hyvässä kunnossa tuossa jälkeen-kuvassa, oikein sopovan hoika. Ekassa hiukan pullea,joten hyvää työtä tehnyt. Ja nyt varmaan oli tarkoitus katsao tuota kroppaa eikä silareita tai botoxeja.[/QUOTE]

Minustakin jälkeen-kuvassa parempi, enkä kattonu silareita vaan kroppaa yleensä. Eka kuvassa pullukan näköinen, kasvoistakin huomaa eron.

mun mielestä kummassakin kuvassa on ihan hyvä kroppa...ja mitä nyt niihin luihin tulee mulla pläskillä ne kanssa näkyy vaikka olen 162/68..Voi olla että vaikuttaa sekin että urheilen suht paljon vaikka painoa onkin eli käyn tanssitunneille 2krt vkossa zumbassa kerran ja melkein joka päivä lenkillä..

[QUOTE="Horuksen silmä";22993274]Painoindeksi ei kerro sitä oletko kenties kuitenkin hieman liian hoikka. Visuaalisesti ottaen liian laihalla naisella näkyy luut selkeästi. Tää on siis MUN MIELIPITEENI.
Mun läskeyteni ei liity sun luihisi mitenkään ;)[/QUOTE]

Tai siitä, että oletko kuitenkin hieman liian paksu, kuten moni on siellä normaalipainossakin ylärajoilla.

Aijaa :O Eipä kyllä olis uskonut että niinkin paljon.

Näköjään aika tasaisesti oli kertynyt tuo ylimääräinen, niin ei sitä ehkä niin silloin huomaakaan. Mulla vähän sama juttu, rasva kertyy tosi tasaisesti ja kun laihduttelin 168/69--->57 kiloon, niin ei kaikki älynneet edes että painoa on tippunut, tai ainakaan niin paljon, ajattelivat vaan että olen laittanut tukkaa eri tavalla jne:D

Yhteistyössä