?
..
Vieras
Kiva toi vatsanseutu ainakin
Mun mielestä. Onhan se tos ekas kuvassa vähän tommonen pulska.
PULSKA??? Et säkään ihan terve ole :rollyeys:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silti eka kuva on mun makuun enemmän. tollanen ihanan halittavan näköinen.
PULSKA??? Et säkään ihan terve ole :rollyeys:
Jaa. Onko pulska väärä sana? Mä tarkoitan pulskalla juuri tuollaista, että on tuollainen pehmeä pötkö. En tarkoita sillä lihavaa. Eikä tuollaisen ole tarvis laihtua, ellei itse niin halua. Pidän silti, että tuo kroppa on nätimpi hoikempana, kun vyötärö ja lantio erottuu. Rinnoista varmaan on turha puhua edes, kun ne on tekosellaiset.
Peesaan sua täysin. Mäkin pidän tuollaisesta siroudesta/urheilullisuudesta/timmiydestä enemmän kuin pehmeästä pyöreydestä. Ja tosiaan silarit ei ole munkaan makuun, mutta tuskin Henna niitä mua miellyttääkseen on laittanutkaan.Jaa. Onko pulska väärä sana? Mä tarkoitan pulskalla juuri tuollaista, että on tuollainen pehmeä pötkö. En tarkoita sillä lihavaa. Eikä tuollaisen ole tarvis laihtua, ellei itse niin halua. Pidän silti, että tuo kroppa on nätimpi hoikempana, kun vyötärö ja lantio erottuu. Rinnoista varmaan on turha puhua edes, kun ne on tekosellaiset.
On tääkin, kun nykyään käsitys "normaalista ja terveestä kropasta" muuttuu koko ajan pulskemmaksi ja pulskemmaksi... Tietysti ihan ymmärrettävää sinänsä, kun väestö lihoo niin kovaa tahtia. Suomalaisistakin on jo valtaosa ylipainoisia.Ihan terve, nuori nainen ekassa kuvassa.
kai se johtuu siitä kun olen todistettavasti läski että pidän ennen kuvaa parempana, luonnollisempana, enkä kyllä sanoisi pulskaksi siinä kuvassa, pikemmin pehmoisen näköiseksi, sellaiseksi josta oletettavasti useimmat miehet tykkäävät, ei tursuile makkarat eikä myöskään luut kolise.
Ei tuo jälkeenkään hullumpi ole, rinnat vaan ovat hieman luonnottoman näköiset, pienempi rintavarustus sopisi paremmin tuohon hoikempaan kroppaan.
Jos Henna olisi tehnyt sen lapsensa eikä abortoinut, olisi kiva tietää minkä näköinen kroppa silloin olisi... Helppohan se on synnyttämättömän sanoa.
niin missä se hurja muodonmuutos oli?
Jos Henna olisi tehnyt sen lapsensa eikä abortoinut, olisi kiva tietää minkä näköinen kroppa silloin olisi... Helppohan se on synnyttämättömän sanoa.