kaksonen -82/23/31/VKO 23-24 taitteessa/k-suomi
Sansala/28/28/vko 28/pääkaupunkiseutu
Maria/24/29/vko 1/pääkaupunkiseutu
nasu82/22/24/vko 26/länsirannikko
Heissan!
Täällä taas... Viikon mittainen lomareissu on ohi ja lomaa ois vielä seuraavat pari viikkoa. Ihmeesti ilmat huononi täällä lännessä kun tulin kotiin. Ei tää lomalla olo kauheesti auta vauvahaaveisiin

koko ajan pyörii mielessä vauvat ja kaupungilla ei muita tuu vastaakaan kuin vauvoja ja pystyssä olevia vatsoja...
Laskujen mukaan mulla ois nyt parhaat päivät menossa (kp14)...tosin en tarkalleen tiedä kiertoani, sillä eka kierto menossa ehkäsyn lopettamisen jälkeen. Mies armeijassa nyt toista viikkoa ja olo iltaisin melko masentunut. No onneksi täällä voi lukea muitten plussakuulumisia

Ehkä meilläkin sit jossain vaiheessa... Mies tulee lomille viikonloppuna ja tarvii varmaan heti ottaa sotilasvaatteet pois, kun on noi ""hellyydenosoitukset kielletty sotilaspuvussa""

Toivottavasti ei oo sillon vielä liian myöhäistä.
Muuten sellaista oon miettinyt, että ootteko ihan avoimesti puhunut työpaikalla vauvahaaveistanne? Mä en oo. Enkä voi kyllä kenellekään siellä puhuakaan (tosin en kyllä varmaan ees haluais), sillä mun työparina on pomon vaimo

how lucky am i? jotenkin sitä on niin vainoharhainen, ettei haluu siellä puhuu tulevaisuuden suunnitelmista. ainoastaan parille kauempana asuvalle kaverille oon kertonut yrityksestä ja onneks täällä voi avautua ajatuksistaan.
No mutta toivottavasti ilmat paranee, että pääsis ees kerran kesässä rannalle! Plussatsemejä jännääjille!